La butoane vor fi mereu două individe care vor scrie fiecare diferit:
FireShadow mă numesc și cred că v-ați prins deja că sunt unicorn. Prefer să mi se spună S., căci am crescut în “Rezervația unicornilor” până când m-a adoptat Tink. O enervez când o strig așa, se face roșie, iar atunci e așa adorabilă! Eu voi fi cea care va scrie italic, iar Tink va redacta cu opțiunea bold. Sunt cam perversă, năstrușnică și ador să zbor noaptea printre copaci. Îmi place noaptea, mai ales când aud sunete ciudate! Nu este zi în care să nu râd de cineva sau să nu fac vreo prostie, dar așa ești crescut în Rezervație și nu te poți dezvăța. Tink m-a educat cât a putut și acum nu mai înjur, nici nu mai beau bere, am descoperit că apa e mai bună! Era să uit să vă spun că ador jocurile video! Oricum, mă vedeți drept o nebună, nu? Sunt și serioasă, uneori. Nu suport behăitul întâlnit în povești, mă zgârie pe creier unele greșeli gramaticale, dar o las mai bine pe Tink să explice...
Hei there!Eu-s Tinkerbell și mi-am propus,alături de minunata mea colega unicorn sa vă arătăm greșelile care stârnesc râsul,dar într-o oarecare măsură și plânsul pe Wattpad.
Bun.Așadar tot eu-s aia mai rea și mai severă.În timpul liber parodiez poveștile în care sunt întâlnite greșelile gramaticale exasperante (exemple: ”mia”,”miam” și alte specii de ortografie provenită din limbajul inorogilor azteci),pleonasmele(că tare mi-s dragi),emoticoanele ( ce-ar fi o poveste fără ”hăhăhăhă”) și nu în ultimul rând sindromul limbajului păsăresc(nu râdeți,e serios : ”shi”,”tz”,”y”)
Aș vrea să menționez că intenția noastră nu este de a jingni pe nimeni și nici de a transforma Wattpad-ul într-un loc în care ne contrazicem sau râdem unii de alții.
Acestea fiind spuse,vă urăm distracție plăcută!
CITEȘTI
Virușii de pe Wattpad
RandomAșa cum peste tot găsim golani sau drogați pe stradă, așa răsar și poveștile FAIL pe Wattpad. Comparând acești "viruși" ai societății cu miile de creații infecte care strică acest site, vă urez distracție plăcută citind operele de artă ale semenilor...