"zori de zi(continuare)"

746 34 26
                                    

Am ajuns la concluzia că trei sferturi din fanii Twilight au probleme cu gramatica. Din nefericire, principalii "virusi" vin de la aceste imitații proaste sau de la FanFic-uri cu 1D, la care vomăm amandouă, iar foarte putine "creații" unice putem întâlni. Așadar, vă oferim proaspăt scoasă din cuptor începutul primului capitol din o carte "minunată", numită "zori de zi(continuare)", vedeți bine, cu "z" mic. Poftă bună!

"..........peste 7 ani..................Renesme POv............. (Serios?Titlul cu litera mică?”Pov”?!Și punctele de suspensie au rol în enervarea cititorilor,sau ce?)        

Simt cum soarele ma mingie(Soarele te minge, am înțeles.) pe fata cu razele sale,si parca simt cami sopteste "trezestete"(Măcar bine că ai pus între gilimele…TREZESTE-TE și scrie corect!) , cum stau asa cu ochii inchisi imi inchipui o pereche de ochi(Nu… îți închipui o pereche de… era să zic eu ce.)(șosete voiai să spui)cafenii ca ciocolata(păi ori îs cafenii or nu?Ciocolată cafenie...Pff.cafeniu=adjectiv derivat de la substantivul ”cafea”) cemi(Vai...Dar ce să mai pui și cratimă...dă-o-n ciocolată,dacă tot ai pomenit de ea.) transmit iubire.Ochii acestia, ce nu as da ca sa-i pot vedea cel putin odata in viata, dar din pacate sunt doar in imaginatia mea.Sa ma gindesc(Ghinde.În perioada comunismului în majoritatea cărților se scria cu ”î” și nu cu ”â”,aceasta este explicația pentru posibilele ghinde gramaticale pe care le ve-ți vedea) la alt ceva, ce zi e azi.........azi e 30 august.......(Puncte,puncte...Nu erau oare trei?)

- Inca 2 zile!!!!!!!!! Iuhuuuuu!!!!!!! 2 zile!!! strig eu intuziasmata(...ca o vacă cu un vocabular plini de greșeli gramaticale ce sunt...) si sar din pat si fug in sifonier.....Matusa Alisss(Dragă autoare analfabetă, pentru a scrie o continuare a unei cărți trebuie să știi să citești pentru a te documenta. Ce ți-a zis Gigel care îți duce vaca la păscut și a făcut și clasa a II-a spre deosebire de tine nu e de ajuns. Așadar, ca un unicorn minunat de adorabil ce sunt, îți spun că numele mătușii e Alice)si cu mine am tranformat o(Cratima bat-o jalea!Zice ”Dacă nu pun cratimă măcar să-i izbesc un spațiu.”) camera in garderoba mea. Am marele noroc ca nu am mostenit de la mama nepasarea pentru moda. (Păi amestecăm vorbirea indirectă cu cea directă, că așa e în orice carte, desigur...)  Matusa Aliss(Nume cosmic,provenit din gândirea specifică inorogilor canadieni)(Lasă-mi rudele în pace, n-au nici o vină săracele!), mai sunt 2 zile si nu am imbracamintea potrivita! in timp e am strigat matusa deja ma privea amuzata  la intrarea de la mine din camera.(Ce rost are să scrii cu literă mare la început de propoziţie?)

-Da Nesy azi mergem la shoping(Englezismele astea vorbite dupa ureche… mă cam dor!)!!spune ea la fel de fericita ca mine.

-Nesy? matusa ce mama nu-i acasa?ii spun eu zimbind.(MIND BLOWING!Citându-te: ”Ce mama”, înseamnă asta?Limbaj codificat?)

-Da a plecat sa faca o gustarica,ca altfel iarasi mar bate la cap citeva ore ,ca pe tine te cheama Renesme(De fapt o cheamă Renesmee) si nu Nesy,(mdea lu mama(Ne omoară articularea în limba română! Eu știu că se spune “mamei”, nu “lu mama”, dar na, la țară așa se vorbește...) nu-i place cind(Î-ul e ceva opțional,dacă avem pe tastatură ”i”,apăi îl folosim până îl ia dracu’) cineva imi spune Nesy,de aceea cei din familie imi spun asa doar cind mama nu-i prin preajma si doar numai cei din familie).(Explicația lu’ Papură-Vodă)Cautind prin rindurile de haine am mai simtit o prezenta.

-Nahuel(Alunel!),ce zimbesti(Rânjești.)? nu ai mai avut ocazia sa ma vezi in boxeri si maiou?ii spun stind cu spatele la el si concentrinduma(Ce faci tu?Lăsând la o parte absența totală a diacriticelor,pune măcar o cratimă,că nu te doare tastatura!) la haine(de unde stiu ca zimbeste?il stiu pe el foarte bine).(No…Mă îl știi pe taică-său!Tu te întrebi,tu-ți răspunzi...stai bine,nu?)

Virușii de pe WattpadUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum