„O fată specială"

475 25 15
                                    

Bun...Bine v-am regăsit!De data asta creația se numește „O fată specială” și capitolul pe care l-am ales eu se numește „multe de spus multe de făcut :))”.Așadar ca de obicei vă urez : Poftă bună!

Ma-m(Începutul este absolut fantastic!) trezit intr-un pat comod si foarte calduros eram intro(Intro-ul de la ce?De la un cântec?) camera dar era clar ca nu era camera mea.Pereti(Pereți la stânga.Pereți la dreapta.Dar oare dacă articulai substantivul,nu era mai bine?) erau de un albastru linistitor si era mobilat cu bun gust(Eu am înțeles așa: „Pereții era mobilat cu bun gust”).In fata era un calculator si langa pat doua noptiere cu doua veioze.Totul mi-a trecut prin minte ce am discutat cum am lesinat.....(Puncte,puncte…)gandurile mi-au fost intrerupte de o voce familiara.

 -Te-ai trezit insarsit(Fenomenal!Cuvântul ăsta e derivat de la ce?Cred că ai vrut să scrii „în sfârșit”.N-ai reușit,dar ce-i drept intenția contează.). Deja ne faceam griji.

-Aaa....cat am dormit? pai ma rog cat sa doar cateva ore doar am lesinat. (Să-mi traducă cineva!)

 -Pai...2 zile....( … )

 -2 zile?!?!?! (Aoleo! „?!?!?!” ! Ce te-ai panicat în halul ăsta?)

 -Pai Vlad a zis ca din cauza stresului si a atator informatii ai lesinat.....(Da „.....” Prea multă gramatică,știu…)

 -...(Și replica asta cum ar trebui să fie citită?)

 -Mda cred ca tie(Ție,mie,nouă,vouă…) foame, jos te astepta ceilalti(„Te aștepta ceilalți.”Deci...e teribil cât de importat e să pui un amărât de „a”.) ai mancare in frigider (Tu ești o ființă speciala.Serios!Când nu e nevoie pui o sută de puncte,iar când trebuie nu pui nici măcar unul.)

Am mancare in frigider da cine se credea maicamea(Există o cratimă undeva pe tastatură.Folosește-o cu încredere!) eu nici nu mai vreu(Mda.Nici eu nu „vreu” să întâlnesc greșeli de tipul ăsta pe Wattpad,dar ce pot să fac?) sa stau aici ....numi vine sa cred ca zis asta dar mai bine ma duc la scoala yecccccccc.(Nici mie „numi” vine să cred că ți-a sărit tasta „-” și că ți s-a blocat „c”-ul.Și ce înseamnă „yecccccccc”?)

M-am ridicat cu grija din pat m-am verificat daca nu is goala(Mor.Te-ai verificat dacă nu eți goală?Umple-te ca să fii plină.)...ma pot astepta la orce(Orci?Ca ăia din Stăpânul Inelelor?Și tu ești fan?) de la astia is niste ciudati...m-am dus sa fac un dus mda(„Să fac un duș mda” Atât de profund,atât de...Nici nu mai am cuvinte.) mi-a luat 5 minute sa vad undei(Ardei,condei...Cratima...Eu cred că îți ia 5 minute să vezi „undei” cratima.) baia . Dupa dus care vreu(Măi există o literă în alfabet,e chiar prima!Se numește „a”!) sa spun ca a facut minuni m-am imbracat si m-am dus jos.

Instantaneu cand am coborat toti sau(Sau,ori…) uitat la mine......ok nus cine stie ce extraterestru…(O ba da!Ba da ești!Nu oricine poate scrie cu atâtea greșeli gramaticale!)

-Ce va holbati asa nus din alta galaxsie!(Cratima lua-o-ar naiba!Și înca ceva...„GALAXSIE”?!) deja ma enervau...ce aveau?(Și tu mă enervezi pe mine și încă tare de tot!)

Am mers la frigider si am cautat.....ce sa mananc bine ca macar mananca mancare normala....lapte!  Am mai cautat prin dulapuri si BINGO ceriale cu ciocolata. Am luat un bol si m-am pus la masa.

Virușii de pe WattpadUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum