Revenim cu un nou fragment din altă operă de bălegar a tărăncuței comuniste pe care, pentru securitatea națională, o păstrăm anonimă. Prima pagină a capitolului “noutatea” din “cararile sortii” este la același nivel cu tâmpita ei ”creație” “zori de zi(continuare)” și v-o servim pe tavă cu cea mai mare plăcere!
Se auzi sunetul(Ce sunet idioata lui Peste Prajit?!) si toti se grabeau sa-si stringa lucrurile .
-Ce ai de gind(Ghinde!) sa faci in aceasta vacanta,Kim?intreba o bruneta ca o papusa barbii la infatisare.(Barbii?What the fuck?E Barbie,tu deșteapto!)(E păpușa bărbiilor, ce e așa de greu?)
-Nu stiu ce voi face saptamina(Vei săpa în mină, chiar tu ai spus-o prin “săptămina”.) aceasta ,dar sper ca voi gasi ceva interesant.Raspunse o fata cu un par ca spicul de griu(Ca spicul de gri, am înțeles!),in timp ce-si arunca cartea(„ArunCA CArtea”.Caca,am înteles și asta.)intr-un(DOAMNE! ȘTII CĂ EXISTĂ CRATIMA!)(Hristos a înviat,S!Vine Paștele,a pus cratima!)(Adevărat a înviat, Tink! Numai în aceste zile se pot întâmpla astfel de minuni!)rucsac alb cu cranii negre pe el.Apoi il lua si si-l arunca pe umaru drapt(Deci „umăru drapt” este o parte a corpului descoperită de ființa asta…),a privit bruneta,ia(Ia ce?Ia abecedarul si bate-te cu el în cap?)(La buci.) zimbit apoi a zis.(Băi astropitecule înainte de vorbirea directă se pun două chestii „ : ”.Folosește-le în puii mei și când scrii și altceva în afară de „hăhăhă”-uri!)
-Dar tu ce ai de gind sa faci in aceasta saptamina?(Ți-am mai zis, vei săpa în mină!)
-O sa depun efort sa-l cuceresc pe David.Raspune(N-ai luat micul dejun de mănănci litere? Dacă mâncai și “s”-ul ăla, mă răpuneai pe mine, nu alta! Și îți recomand că tot vine Paștele să pictezi pe un ou următoarea idee: când trec de la vorbirea directă la cea indirectă nu scriu cu literă mare.) fata in timp ce prindea roseala in obraji.Blonda rise(Orez, tradus din engleză căci are cultură fata!) si-i rapunse in timp ce eseau(Ptiu Hristoase,mare ți-i slava!Băi tu ai auzit de intelectuala expresie „IEȘI acas’ ”?Alt exemplu mai „intelectualnic” nu știu să-ți dau ca să-ți arăt că verbul din dicționarul limbii române,de care ai auzit tu și ai tăi doar în povești,este „a ieși” nu „a eși”) din liceu.
-Atunci succes!si apropo ma treci pe la mine pe acasa,caci mereu isi perde timpul pe acolo.(De fapt, își “perde” creierul pe-acolo!)
-As vrea sa am norocul tau,ofta bruneta si isi grabi pasul ca sa o ajunga din urma pe Kim.
-Nu cred ca l-ai vrea,uneori chiar nici nustiu(Un cuvânt nou specific sunetelor de împerechere la astropiteci.Sau mă rog,i s-o fi stricat tasta space.) ca sa mai fac ca sa dispara.Fetele isi luara ramas bun si bonda(...și bondarul la feminin...) urca pe o motocicleta sa suzuki neagra(Deci pe lângă faptul că ai scris numele unei firme,care e substantiv propriu,cu literă mică ai scos din puțul inteligenței tale o frază atât de logică încât mă doare sufletul s-o recitesc : „Urcă pe O motocicleta SA”.O motocicleta mea,o motocicleta ta,n-ați auzit de „o motociclete”?).Porni motorul si sa pornit(Te repeți, te repeți...) acasa.Mergea cu viteza mare pe stazile din Viene,Anglia,(Viene,Anglia?!)(Localitatea asta nu există fratele meu! Poate ai vrut să scrii Viena, dar aia e în Austria! Tot cu “a”, ce-i drept...)Si peste ceva timp a ajuns in fata unei vile de culoare persicului.(Este vorba de o persoana de culoare aici, unică pe Pământ, mă refer la Florin Piersic.)Parca motorul in garaj si intra in casa. Merse prin hol si ajunse in sufragerie,in mijlocu(Băi creatură spațialo-comunistă tu ai auzit de APOSTROF? Arată ca o virgulă și are o dimensiune specifică minunatului tău CREIER,organu’ ăla din bostanu’ pe care-l porți între „umăru drapt” și umărul stâng. ) careia se afla o canapea mare alba.Pe canapea era trintit un barbat de 25 de ani,cu parul scurt nisipiu(O,dar vai,ce culoare fabuloasă!).Imbracat intro pereche de pantaoni(De Pantheoni, cei care joacă League of Legends știu.) negri si intr-o(Apreciez că, din când în când, îți mai amintești și tu de butonul de pe tastatură care are cratima.) camasa alba deschiasa(Un nou adjectiv de data asta!„Descheiașă”!) la primii nasturi.
CITEȘTI
Virușii de pe Wattpad
CasualeAșa cum peste tot găsim golani sau drogați pe stradă, așa răsar și poveștile FAIL pe Wattpad. Comparând acești "viruși" ai societății cu miile de creații infecte care strică acest site, vă urez distracție plăcută citind operele de artă ale semenilor...