Ajunel și „Fratele meu Hery(1dicretion)"

436 32 31
                                    

Am scos din cutie o proaspătă “chestie”: Fratele meu Hery(1dicretion). Știm că totul este în ceață, dar acesta este numele “virusului”. Sperăm să vă distrați cu Harry(sau Liam, nu ne mai dăm seama) și cu popularele care s-au dovedit nepopulare!

 

Buna lume!Numele meu esthe Rebek(Rebekakat, vă rog frumos!) si am 12 ani si sunt sora mai mare a lui Harry Styles el are 19 ani(Să mor eu dacă nu ești retardă!Tu n-ai învățat la mate că 12<19?) si ceva si face parte din faimoasa trupa Oane(Oana, mamă, unde ești? Vino să te pupe bunica!) Direction.:))))))0ddddddddPPPPPPPP

 

.In Tot Deauna(Morții,răniții și tătă familia ta,băi fată,dar tu ești căzută-n freză!Scrie în puii mei legat ceea ce trebuie!) lam iubt insa nikiodata nu am putut sa ii spun asta in fata.:"*(Îi dă un pupic și e rușinată în același timp-traducere din limbajut emoticon-urilor folosite în povești de oricare astropitec adevărat!)

 

Eu si cu Heri(Deși nu-s fană One Direction,mi-e sincer milă de bietul Harry…) semanam foarte mult el are ochii calbastri(Câcat bălastru, bun!) si eu tot al bastrii air(Aer! Am nevoie de aer!) eu am parul blond si al lui este maro(Ca un câcat.).:dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddDDDDDDDDDDDDDD(Sictir.<rrrrrrrrrr>)

 

Dupa cum am spus noi suntem foarte diferiti(Tu ori ești proastă,ori ești proastă,nu-s sigură.În fraza,dacă se poate numi așa,precendentă,spuseseși că semănați mult și că „Heri” are ochi „calbaștri”.) si plus ca mai e si diferent(I’m different!) a de varsta dintre noi.

 

avem Dae (Expresie astropitecă din limbajul folosit în vremea Evei.)(Te contrazic.D.A.E este o abreviere și „însemnează”  dobândă anuală efectivă.Fata e informată.)(Deci din expresia astropitecă vine cuvântul...)cand eram mia visham(Mia skucharymhea i sexy!) sa ma tina in brate si sa ma sarute dar apoi a a prticiap(Mă lași fără cuvinte!) la acel   sou stupid numit Ix(Hai scrâs greșât fă! Se schrie ics!) Factor si nu a mai avut timp de mine.:((((((((  (Doamne,tu...Ai căzut în cap la naștere?În ce carte ai mai văzut așa opere?Emoticoane?)(*emoticoaie)

 

Eh,nu conteaza eu tot il iubesc si il voi iubi mereu pentru ca e fratele(Ahem,ahem:„Fratele meleu!”) si chiar daca el ma iubeste doar ca pe o sora si ma considera mult prea mica pentru o relatie eu tot il iubesc.(Incest.N-ai voie să ți-o tragi cu frate-tău.Claro?)

 

mA ROG, AZI AM LICEU(Cum pizza mă-tii ai liceu dacă tu ai fucking 12 ani?Copilă retardată.) ASA CA TREBUE SA MA PREGATESC DACA VREAU SA ATRAG TOATE PRIVIRILE AN(ul 10000000000 î.e.n.) LICEUL IN CARE INVAT MEU.(Caps Lock utilizat greșit. Înțelegeți vă rog frumos handicapata asta!)Eu si cu prietenle mele suntel(Da,da,da…) cele mai faine(săxoasî) din tot liceul.Toti baietii vor sa ne futa(Păi lasă-i dom’le să facă ce-au de făcut.)dar nici unjul nu ajunel(Ajunel?Crap de râs.Mor!) in pat cu noi toate pentru ca suntem mult am schemere decat ei care snut niste idiotic(Cărți tu-ți ceapa mă-tii!).Mam deschis(Are curea de castitate și a descuiat-o cu o cheie.) dulapul si mam decis inceput sa cau (You lock my mind. Te-ai decis să începi?!)niste haine pentru azi.Am ales o pereche de chiloti rosii din dantela si un sutine(Și ce pizda mamii tale pui în el?A da și...„SUTINE”?!)  la fel foarte sexi:p (Te mănâncă la limbă!).M-am dus in baie si m-iam facu-t(fu… rculiță) dusul si apoi m-am imbracat cu rochita pe care o alesem:************************(Și asta ce căcat înseamnă?).Mi-am dat cu ruji(Mă împușc.Ce naiba e aia?Măi copila asta de 12 ani știe mai multe despre produse cosmetice decât eu și S. la un loc!) rosu aprins si cu mult rimel si cu fond de ten si cu mult sprai(A pisat niște goji din grădină și s-a uns pe buze, apoi s-a dat cu Sprite.).Daca proasta mea mama nu ar fi asa de curva mi-ar cumpara si mie un parfum(Am spus eu că s-a dat cu Sprite, că dragă Doamne nu are mă-sa bani de parfum!),dar nu,eu sunt singura cretina din tot liceul care nu are parfum.Ma gandeam la fratele meu Luis(Nu-l chema „Heri”?) si ce face el acum.Ce n-as da sa ma tina iar in brate.Dar nu se poate deoarece eu am 12 ani si el are 21 ;(((((((((((((((((((((((((((((((  (Ești prea mare pentru el,nu?)

 

NEXTUL LA 1000 DE RIDERI(Și eu de unde știu câte riduri ai?)(Căcat...Se poate să fi făcut doar…. 1926!Pe bune!)ept orice fel de critici!Sper ca ca va place povestea si daca nu nu comentati ca prostii ca nu tin cont de prerile voastre!

 

Dupa ce I-am dat numarul meu lui Niall am plecat spre casa impreuna cu prietenele mele.Mereu am fost fraierele liceului(Parcă erați “cele mai faine din tot liceul.Toti baietii vor sa ne futadar nici unjul nu ajunelin pat cu noi toate pentru ca suntem mult am schemere decat ei care snut niste idiotic”)(„Ajunelin”,turbez!Cad pe jos!Aer!Mă doare râsul de la atâta burtă!)iar acum un baiat imi  cere numarul de telefon si vrea sa ne intalnim?Cum se paote una ca asta,adica eu care mereu am fost urata si respinsa de toti am atras atentia unui baiat doar pentru ca alergam si am dat peste el pe holuri(Ferească Dumnezău…).Oricat de ciudat ar parea asta eu tot o iubesc pe Niall(Mă doare râsul de la atâta burtă! Niall e fată?!)(E transexuală!)(Se spune lezbi.)(Um...nup,sunt destul de sigură că e transexualitate căcatul ăla cu femei bărbați,sau mă rog femei cu barbă...)in timp ce ma gandeam la Niall mi-am auzit pritenele striganduma(Am mai întâlnit undeva forma asta… la comunistă! Ești rudă cu ea? Sau ea e Niall?) din bordura ceailalta(Îmi dai voie să te înjur?Tink nu stă bine cu nervii.Du-te-n...da..nu mai spun.):

-Krista ai grjia la masini!!!!!!!!

Ce plm a vrut sa spuna cu asta...Sa am grija la masini?Ce mortii…(Gata,dă-te-n pizda pisicii!Acuma ne arăți și ce vocabular sexy ai pentru un copiluț de 12 ani?)

Nu am mai apucat sa zic nimic caci am simtit o durere groaznica in partea dreapta corpului si apoi totul negru…

Heeeeeeeeeeeeei Imi pare rau ca a dujrat(A făcut duș cu niște ruj și a iești cuvântul “dujrat”) atat dar am si eu scl(Ar trebui să-nsemne școală?Sau ceva de genul ăsta?) de care mam saturat!De parca ii trebui cuiva chestile alea stupide pe care le invatam la scl.(S.C.L.-ul ăsta numit pe îndelete Sediul Comunistelor Lagăre nu îți folosește, întradevăr, dar niște școală ți-ar trebui!)

Capitolul 3

Mam trezit ep un pat de spital  si aveam niste dureri groaznice(Ci-clu.) ;((.In salon nu mai era nimeni dar de pe hol se auzeau niste voc ice(„Ice,ice baby!”) imi pareau oarecum cunoscutoe;)) (No,dar chiar nu mai înțeleg.Frate n-am chef să țin morală cuiva,nimeni de pe site-ul acesta nu s-a născut scriitor,dar în halul ăsta?) asta inseamna ca vine cineva sa ma viziteze.o.o IEEEEIII!Privesc usa cum se deschide incet iar capul lui Sara,prietena mea cea mai buna(Ea nu a mai continuat, așa că o ajut: capul lui Sara îmi futea ușa):

-Bella!Tea-I(Tel, vreau un tel ca să-i bat capul!) trezit!!!!!:’)))

-Da da,dar date jos de pe mn ca ma doare vaco!:| (Când a ajuns pe tine? E vampir?)(Nu,măi,nu.E lesbi.)

-Scz !Nam vrut,doar ca mia foast(Toast.) dor de tn.Mara este jos la parter,sa ia o cafea. :DD

-Ma bucur… :)

-Si mama ta e aici,si nu a vrut sa ne lase sa intram !:((

-MAMA !Aci ?Cum se poate asta ?:(((( (Aci=ace de cusut.)

Nu apuc sa zic mai mult caci usa se deschide iar pe ea intra…(Dacă-ai ști cum sună asta…)

 

Um...Nu știm dacă textul de mai sus e sau nu o bătaie de joc.Dacă e o bătaie de joc,ei bine,nici „cărțile” de acest gen nu își au locul aici.Iar dacă,fetița asta care a scris,a redactat pe bune...e trist...În orice caz,ne cerem scuze fanilor One Direction dacă au rămas cu traume după ce au citit asta.Sperăm că v-a plăcut!

Tinkerbell & S.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 13, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Virușii de pe WattpadUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum