Băsebalon și cioara: "Twilight -New Moon!"

261 20 8
                                    

Dragi cititori,se pare că acesta este finalul emoționantei cărți intitulate: "Twilight -New Moon!".Știu,e emoționant și pentru voi,dar vă asigur că e la fel de savuroasă și la sfârșit cum era și la început!Noi vă urăm ca de obicei:  Poftă bună!



Și că mâine tot e 1 iunie : La mulți ani,copchii!Vă pupă tușa Tink!(Tinkerbell)

Mâine S. vă dă morcovi(cu sau fără bere, cum vreți)!

-Io ț-am zâs că n-ai voie alcool!

-E 1 iunie, mami!

 

Acum ma aflam in fata celor ce-mi vor decide soarta. Volturi,erau lipsiti de orice farama de umanitate,dar aveau dreptate. S -unt(UNT!Băi untul nu-i bun,are gărsimi.)o ucigasa. Prea multa lume a murit din vina mea si eu la randul meu merit sa mor(Pentru greșelile mele gramaticale…). Nu mai am pt.(Pt-pt-ya! Ceva Rap, BigMan!) ce trai, parintii mei sunt morti,Jacob la fel si cel mai rau eu mi-am ucis matusa. Propria matusa. Singura ruda in viata care se mai interesa de mine. Singurul lucru care ma mai tine in contact cu lumea reala este Eduward(Ward-urile lui Edu.ro? Învață să scrii!). Desi ia-m(Hristos să se pogoare asupra ta,fată hăi,că proastă mai ești!) facut atat de mult rau,el niciodata nu m-a abandonat. Si il iubesc pt asta.

-Interesant. Spune Charlisie(Băi, mă lași fără cuvinte! Scoți niște chestii astropitece...). In tot acest timp, am incercat sa-ti citesc gandurile si nu am reusit. Desi tu te gandeai profund.

-Soune(Sune, sune tată… Sune bine mintele lui tu, nu?) ce vrei si sa terminam,odata.

-Dar tiam(Da,da,da.) spus deja,vei muri lent si dureros(O să-ți smulgă părul din cur cu furculița,măi ciuripalezo!). Vom avea noi grija de asta. Dar inainte sa fii dusa in celula ,cinva doreste sa te vada. (Și apare o arătare, cu meclă de cerșetoare, gen tampon cu aripioare.)

In acel moment ,usile mari din lemn masiv ,s-au deschis scartaind usor. Era intrega(Întrega,cega?Mă rog,oricum suneți o familie de pești!) familie Cullen(Tot aia). Printre care si Eduward(Deci,fără,deci meriți dată în judecată.). Acestia au inaintat sfiosi,plecandu-se in fata volturilor,in semn de respect. Dupa formalitatile de rigoare(Am citit râgâitoare! Mă omoară atat de multă prostie! Am vedenii!),Eduward veni spre mine si ma saruta delicat pe buze.(Pe buci.Că tot începe cu „b”.)

-Sa va aud oferta. Spuse Alaric. Un voltur tanar. (Un vultur pe care îl duci în altar ca să nu te mai piște de cur, nu?)(Prăjite-aș la proțap, „Alaric”!)

-O vom invata pe Bella tot ce trebuie stiut. O vom invata sa lupte si sa se controleze. Si pe deasupra vom face un sacrificiu mortual(WATAFACK?Ce cartof ondulat e aia?) in cinstea voastra. Spuse Doamna Cullen(Doamna Cur-în-lemn.)

Imi ridic usor capul,privindu-l pe Eduward,care era foarte nelinistit.

-Ce se petrece?

-Incercam sa-ti negociem libertatea.

-Poftim? Nu trebuie sa o faceti!

-Gata Bell. V-a(Se vede că ești în clasa a V-a A. E ok.) fi bine.

-Oferta voastra e interesanta! Vom accepta,dar cu o conditie. Sacrificiul ,trebuie facut de ea. Spuse si arata spre mine.

Cu totii au incuviintat din cap(Nu au încuviințat din aripi pentru că sunt unifloci zburători!) si fericti,ne-am indreptat spre casa.

Virușii de pe WattpadUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum