„The story of my life"

342 22 16
                                    

No,bine v-am găsit oameni buni!Nu știu dacă e coincidență dar ca și opera precedentă capitolul de azi e preluat dintr-o carte numită „The story of my life”.Ce să spunem mai mult decât : „Ce se aseamănă se adună!” și ca de obicei...Poftă bună!(Tinkerbell & S.)

Capitolul  I : Concertul !(Mă-tii!)

Prea multa incurcatura pentru nimic …Adica le e atat de greu sa monteze un microfon ?

Upssss(Hristos a Înviat!Și ție ți s-o blocat „s”-ul.)….Am uitat sa ma prezint .Eu sunt Julyen Runny(Bunny!Deci nume de familie de rozătoare mâncătoare de cașcaval!)  , si sunt o pustoaica simpla de 16 anisori… ODODOOO J :****(Facepalm! Ce pisicii mă-tii ești? Pițipoanca de pe centură? Hai că am un amic ponei cam ciudat, M. il cheamă, ar fi încântat de tine…)(Lol.Am văzut un emoticon!Deci am văzut un emoticon,nu vrei să-ți dezactivezi contul de pe Wattpad?Sau să corectezi povestea asta,lua-o-ar dracu?Zic și eu...A da și bietul ponei,chiar îmi pare rău de el S...Și totuși ce legătură are poneiul cu don-șoara Runny Bunny?)(Ii plac iepurașii de 16 “anișori”.)(Mânca-i-ar coada!Cum o mâncat și punctul de la sfârșitul propoziției...)

Bineeee poatee(„Ee”!Bum!„EEE”!Era o melodie d-aia faină,o ascultau ăștia pe la terase,acompaniați de sfârâiala micilor,suna exact ca structura aia de mai sus.) v-am bagat putintel in ceata cu acea “introducere” !!!Nu sunt atat de “simpla “ cum am zis(Da dragă, ai dreptate, o cur...te de pe centură e “simplă”), adica eu sunt cantareata dar inca nu sunt pregatita sa cant la spectacole ci mai degraba la petreceri sau in weekend la un club din oras(Dacă e rost de vreun „bo$$” cu bani,e norocul tău,nu?).Ok , sa vorbim despre lucruri mai importante!!!Parinti… (Ai dreptate, părinții sunt importanți, măcar știe că îi are, trebuie să aibă grijă cu ei să n-o prindă, nu?)pai eu o am doar pe mama deoarece tata ne-a parasit la nastere[mama e vrajitoarea luminii(No da’ gata că m-a spart! “Mama e vrăjitoarea luminii.” Măi Playboy, câți ani ai, 5? Tocmai ai vazut un episod cu Hannah Montana și unul cu Bugs Bunny și ai scris asta? Aoleu!) –incearca sa alunge impreuna cu ingerii pe vampiri, varcolaci si pe demoni](Păi hai că vorbim cu ea să-ți facă o exsorcizare.Ce zici?Pe bune e foarte,foarte forțată chestia asta „șaini-tainy” cu magie și curcubeie.„Eu sunt stripperiță și mama e Ghicitoarea Vâșânica”.Ce combinașie fatală,„frățiuer”!)….in fine ..Iubit ? Neah , nu-I de mine , mai ales ca nu am timp si de unul.(Tu așa o divă agramată…)

A da am uitat sa va spun cateva detalii despre mine  !Pai eu arat cam asa : AM OCHII ALBASTRII , PARUL BLOND INCHIS SI SUNT DESTUL DE INALTA.(Ok.Ești blondă.Mulțumesc de explicație…Ești blondă.Da, dar tu ești blondă la creier?Zic și eu așa..)(Nu măi, s-au vopsit și neuronii în același timp cu parul.)(Mă întreb de ce o scris cu majuscule...Chiar nu înțeleg!)

Ok .deci cum spuneam(Eu sunt prea șmecheră ca să apăs pe „CapsLock” și să scriu cu majusculă la început de propoziție.) , ce le e atat de greu sa monteze un microfon… ar cam trebui sa se grabeasca avand in vedere ca mai sunt 2 ore pana la deschiderea clubului  si eu trebuie sa repet ! in fine , merg la vestiare si ma imbrac ...      (Îmi iau chiloții de piele și atât, nu-mi mai trebuie altceva, mă descurc numai cu microfonul și bara.)                                                                                            

[…]Am terminat concertul  si acum ma indrept spre casa(Nu mă pot abține,deci nu pot!„Ieși acas’!”) …si iata-ma ca am ajuns (Băi deci,nici n-o început bine propoziția și o zis că se duce acasă și ea o și ajuns.Super piranda,oameni buni!). Ok e seara si , avand in vedere ca e foarte tarziu , la somnic cu mine .(Ai uitat de păpic, mamă. Te va certa bunicuța! Nu, dar tu chiar ai 5 ani!)Ne vedem dimineata !(Pa!Ceau!„Pupiki”!)

Razele soarelui ma fac sa ma trezesc(să te scoli) … asta si faptul ca mama face galagie de parca am fii in al III-lea Razboi Mondial . (Mă bucur ca începe atât de dobitocesc...)Ma duc sa o cert J(ulită la creier):

Eu : Neatza’ mama ! Ce faci ... A buna dimineata matusa Moni’ (matusa e inger –si da , am o familie ciudata ... eu sunt singura  normala(Băi deci familia ta e la fel de diversificată ca un vas de WC.Conține de toate!Cățelul e grifon și papagalul e pasărea Phoenix,am ghicit așa-i? )

Monica & Sophia(mama) : Buna dimineata  Julyen(Numele tău arată ceva, acum m-am prins! Creierul tău e tăiat Julien, nu? Sau imaginația, că prea gen desene animate e povestea asta...) !

Eu : Nu imi spuneti ca din nou lucrati la nu mai stiu eu ce porcarie de vraja !

Sophia : Julyen !! (Vrajă Julien, ok...)

Eu :  Ce e mama ? Eu doar mi-am exprimat parerea.... Adica cateodata(Adică, „caca” ,mama!) cred ca chestia asta cu RAUL si fortele astea supranaturale sunt mai importante pentru voi decat sunt eu ! Asa ca nu o sa va mai deranjez....EU AM PLECAT !(Și s-a supărat fetița pe mămicuț și a plecat la bunicuța, nu?)

Monica&Sophia : Julyen !

Din perspectiva  Sophiei  : Of scumpo .... eu fac toate astea pentru tine .... tu esti singura care e in stare sa il infranga pe Dark(Am citit „drac”.Am luat-o razna,pe bune!) ... daca ai stii cata putere ai in tine(„Te bați cu capul de tastatură și ea se rupe mereu săraca.Cel deștept cedează primul,tu ne-ai dovedit!”) ... poti sa il ucizi cu o singura privire(Hmm… ucide dintr-o singură privire… nebuna de ea!) si... cred ca a venit momentul sa afli adevarul !

Am plecat de acasa ... am nevoie de putin aer curat si sa ma relaxez putin ... si unde pot sa imi pun ordine in ganduri mai bine decat in luminis?(Luminiș?Aluniș?Piș?Pișulică?)Asadar  am luat-o prin spatele casei (casa noastra e in padure )(Omu' pădurii!)(Acum se explică nebunia ta, căci ai fost crescută în pădure...) si iata-ma la “lacasul meu “(La, la, la… cântând prin luminiș… parcă-i Scufița Roșie!)... dar ceva e diferit ... adica nu ma mai simt la fel , nu ma mai simt in siguranta si nu stiu de ce ..

Stateam pe iarba(Nu mă!În „lacasul tau” iarba stă pe tine!Înțălegi?) si priveam  cerul pana cand  incep sa aud zgomote ciudate(Nu cumva te-ai pus pe păscut iarbă interzisă copiilor de 16 „anișori”?)  care mi-au produs un sentiment de frica(Etnobotanicele doamnelor și domnilor!) ... CE SE INTAMPLA ? (Vezi să nu te caci pe tine de frică, nu uita, totul e în imaginația ta de fetită porno!) (Vaca porno din Rezervație,mai știi S.?)

Fie că vă vine să credeți sau nu, aceasta e întreaga poveste… Firar! Tocmai când devenea mai interesantă… Ne-a lăsat în suspans!

Sperăm ca v-a plăcut această producție Disney!  (Tinkerbell & S.)

Virușii de pe WattpadUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum