Pamtüs çadırı :
"Hey, Amakiir!?"
"Evet?"
"Neden Pamtüs çadırı'nın önündeyiz?"
"Yani gökyüzünde çadır olmasına şaşırmadın da buna mı şaşırdın? Çok tuhaf... Bir saniye sen, yoksa..?"
"Şşşş! Sakın, kimseye söyleme. Zaten katmansız kalıp, çöplüğe atılmam an meselesi."
"Ama sen..."
"Buraya daha önce geldim, evet bunu yaptım. Sen söylemeden, ben söyleyeyim. Yasak olduğunu biliyorum ama senin bilmediğin neler bildiğimi bir bilsen..."
"Bilmek demesen artık, gına geldi. Söyle bana çabuk, ne biliyorsun? 😼"
"Tamam, meraklı kız. Söyleyeceğim beni rahat bırak."
"Söyle... Bilgiye açım. Bilgiye muhtacım..."
Kahkahalar havada süzülürken Natiola, ciddileşme yolunda ilerlemeye başlamış ve çoktan Amakiirin ilgisini çekmeyi başarmıştı.
"Hey, Kural tanımaz! Yine hangi evrenlerdesin."
"Amakiir..."
Sesindeki endişe Amakiir'in daha fazla meraklanmasına sebep olurken, Natiola birden korkuyla onu bir bulut yığınının arkasına itmişti.
"N'oluyor? Neyin var?"
"Amakiir? Birincisi bu bir çadır değil. Çadır yere bağlıdır buysa bulut kümesine."
"İyi de bulutlar saftır. Bir şey'e bağlanmasının tek yolu..."
"Hayır!" "Hayır!"
"Amakiir, pamtüs çadırını oluşturmak için, sihir emen musfamlar bin yılda bir gelir."
"Önemli bir olay..."
"Ve ya ceza safhasında."
Deyip, sözü yarım bırakmadı Natiola.
"Musfamlar sihirimi mi emecek yani? Eğer bu olursa ben... Ben hiç bir tegarımı kullanamam."
- tegar sihir kaynaklı, melek aletleridir.Nasıl bir tamirci tornavidasız olmazsa, bir melek de tegarsız olmaz. Tegara örnek vermek gerekirse :Zaman ayracı ve dilek aynası buna dahil edilebilir. -
"... Napacağım ben şimdi? "
" Gitmek zorundayız. Elimizden başka bir şey gelmez. Buna alışmalısın. Sanırım rumnok insan olmak konusunda doğruyu söylüyormuş."
"Aa... maa bu kadar ça... çabuk mu?"
"Hadi Amakiir, beklemenin bir faydası olmaz."
"Haklısın..."
Ölüme gider gibiydi iki melek, uçmalarını sağlayan saflık tozuyla parıldarken. Pamtüs çadırına uçmak bir eziyet gibiydi. Sonunda çadıra ulaştıklarındaysa eziyet azalacağına daha da çoğaldı. Şivan diğer famplarla birlikte bir bulut kümesine oturmuştu. Amakiir 'in yalvarışı dışında etrafta çıt çıkmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümün Arkasından Gelen-18
Ciencia FicciónBir uçta ölüm vardı ve ölen bir varlığın ölüleri büyük bir özveriyle araştırışı;öteki uçsa hayata bağlıydı, günahlar bağışlanmaz olsa bile biraz olsun bağışlanabilir kılmak için. Bu hikaye Seneme ait: Dünyada insan olarak yaşayan bir meleğe, insan o...