"Ήθελα να σου πώ πως είσαι πολύ όμορφη ακόμα και λερωμένη."
Τα λόγια του Ορέστη ηχούσαν στα αυτιά μου μέχρι την στιγμή που μια φωνή με επανέφερε στην πραγματικότητα.
"Γεια σου Μάρτζο." είπε ο Μάριος κοιτώντας την άδεια είσοδο του διαμερίσματός μας.
Υπάρχουν δύο εναλλακτικές επιλογές σχετικά με αυτό που συμβαίνει τώρα.
Πρέπει να βάλω γυαλιά λόγω στραβωμάρας ή ο αδερφός μου διακρίνει πράγματα που οι άλλοι δεν μπορούν να εντοπίσουν και πρέπει να οδηγηθεί άμεσα σε ψυχιατρείο."Φίλτατε δίδυμέ μου ποιον χαιρετάς;" ρώτησα και αγκάλιασα τρυφερά τον ώμο του.
"Στο φανταστικό σου αγόρι." μου απάντησε γελώντας και τον έσπρωξα με δύναμη.
Κατευθύνθηκα προς το σαλόνι και κάθισα στον καναπέ για να δω καμιά σειρά που θα έπαιζε τώρα η τηλεόραση.
"Φοίβη πήγαινε να ετοιμαστείς. Φεύγουμε σε λίγο." μου είπε ο Χάρης και αναπήδησα όρθια αφήνοντας το χρωματιστό μαξιλάρι που κρατούσα να πέσει κάτω.
"Πού θα πάμε;" ρώτησα ενθουσιασμένη καθώς προσπαθούσα να διαλέξω τι θα φορέσω στην βόλτα.
"Μάλλον σε κάποια μικρή ταβέρνα εδώ κοντά." δήλωσε και τον κοίταξα με ένα βλέμμα απογοήτευσης, ενώ τοποθετούσα ξανά μέσα στην ντουλάπα μου το γαλάζιο φουστανάκι με το οποίο σκόπευα να ντυθώ αυτή την βραδυά.
"Παιδιά θα έρθει μαζί μας και ο Ορ..." άνοιξε την πόρτα του δωματίου μου ο Μαρουλάκος όμως ο μικρότερος αδερφός μου την έκλεισε ξανά με δύναμη χτυπώντας τον στο κεφάλι.
"Ποιος θα έρθει μαζί μας; Αν είναι ο Ορέστης εγώ δεν έρχομαι." είπα γρήγορα και ξεκίνησα να χτενίζω τα μακριά μαλλιά μου προσπαθώντας να διατηρήσω την ψυχραιμία μου.
Δεν είμαι έτοιμη να τον συναντήσω μετά από αυτό που μου είπε, γιατί σίγουρα θα ειπώθηκε απλώς για να μην στεναχωριέμαι και αυτός θα παραμένει ένας μπαμπουίνος.
"Θα είναι ο Ορφέας. Ο μεγάλος αδερφός ενός παιδιού που γνώρισα σήμερα στο πάρκο." απάντησε και συνοφρυώθηκα ακουμπώντας με προσοχή την χτένα στο συρτάρι του κομοδίνου.
"Πάντως θα ταιριάζατε σαν ζευγάρι." συμπλήρωσε και στο μυαλό μου σχηματίστηκαν εικόνες με εμένα και αυτόν αγκαλία σε μία παραλία πίνοντας μπύρες και μετρώντας τα αστέρια.
"Λοιπόν, πρέπει να φτιάξω μία λίστα με την προετοιμασία μου για απόψε ώστε ο Ορφέας να μείνει άναυδος με την εμφάνισή μου." σκέφτηκα και άρπαξα έναν στυλό που βρισκόταν μέσα στην μολυβοθήκη μου.
BẠN ĐANG ĐỌC
It Began as a Mistake! #BC2018
Hài hước"Με εμπιστεύεσαι;" με ρώτησε με αγωνία ενώ κρατούσε σφιχτά τους καρπούς των χεριών μου. Η καρδιά μου ήθελε να τον ακολουθήσω ανεπιφύλακτα αλλά το μυαλό μου διαφωνούσε. Ο χρόνος κυλούσε και τα περιθώρια για να αποφασίσω είχαν αρχίσει να στενεύουν. Ας...