6. Bölüm "piercingli "

192 20 2
                                    

Gözümü açamıyorum,  ama yoğun bir koku ve ugultu vardı.  Gözümün zorla açılıp bir fener  tutmasalardı her şey iyiydi,  kolumun  için metal bir  şeyin girdiğini hissedigim de  , ağzımdan bir inilti çıktı.  Gözlerimi  açmaya çalıştığım da görüşümun bulanık olduğunu gördüm.  Çok geçmeden anlayamadigim bir şekilde birden uykuya dalmıştım. 

***************

Gün ışığı yüzüme çarparken  yatağımda esnedim. Ne oldu ne bitti hiç bir şey anlamamistim.

Hih! Dün gece banyoda gördüğüm o el . Sonrasında hastanedeydim. Aaa başım çatliyor noluyor burada. 

Yatağımda esnerken yanımdaki üstsüz  çocuk o baklavalariyla  tam bir harikaydi.

Yataktan inecigim sırad-  

AAAAAAA!! BU ÇOCUK KİM? ?, NEDEN YATAGIMDA , BANYODAKI EL KİMİNDİ?, NOLUYORDU, BENİ HASTANEYE KIM GÖTÜRDÜ NELER OLUYOR,? BEN NE ARA ODAMA GELDİM ? !! NIYE BU KADAR SORU SORUYORDUM ?

önce bir sakin olim ... ama yatağımda duran kaslarla sakin olamıyorum.

                             

                              Yatağındaki  kişi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                              Yatağındaki  kişi.

"Ne bağrıyorsun be "  Güneşten dolayı yüzünü tam seçemedim. Biraz daha yaklaştığımda artık birbirimizi görebiliyorduk.  Ama bu , bu...

"PIERCINGLI!!?"

"GARSON  KIZ ?!"

Yatağımda ki yastığı alıp kafasını  olduğu gibi geçirdim. Bi yandan da bağrıyordum

"Sen sapık mısın  ya ?"

Bu sefer sırtına vurdum

"Beni mi takip ettin sen  !"

Birdaha vurdum

"Niye benimle yatt-  "   birden beni belimden tuttu ve  yatakla arasına aldı

"Şimdi küçük kız  öncelikle  bir sus . "  şaşkın gözlerle ona  bakıyordum

"Aferim böyle sessiz ol"

Üzerimden ittirdim ama kıpırdamadı hayvan

"Burası benim evim . Dün aptal gibi bağırdın ve birden bayıldın .Bende  seni hastaneye  götürdüm , yeni yurtdışından gelmiştim uykusuzdum zaten ,  bide seninle uğraştım.         yüzünü karanlık da  seçemedim ve uykuluydum dediğim gibi. Babam  herseyi ben gelirken , yolda   anlattı , 1 ay maalesef beraberiz. "

Derin bir nefes aldım, oda Üzerimden kalkmıştı. 

"Yani sen  cafe de  kardeş olduğumuzu biliyor muydun?"

"Hayır akşam yüzünü tam seçemedim ve  uykuluydum benim için de tesadüf oldu, başka sorun yoksa ve yine bayılmayacaksan mutfağa gidiyorum,  acıktım. "

Mucizevi PsikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin