Multimedyada mete var .
Baran gilde kaldığımız günün ardından 3 hafta geçmişti... bu 3 Haftada ne mi oldu ,
söyliyim ; Bir baba, ve bir abim oldu . Evet evlatlık alınmıştım. Düşüncelerimi üvey babam kesti .
"Asmin kızım daldın gittin yine , bak zeytinlerin olduğu gibi duruyor."
Üvey babamın adı Kenan 'dı 3 haftadır bu villada kalıyordum . Ve henüz alışamamıştım. Çok iyi insandı aslında ama ben Baran gili özlemiştir sadece 3 kere görüşmüştük. Bu eve geldiğimden beri . Ev demek ayip olurdu benim sadce film lerden gördüğüm ,ve hep hayal ettiğim bir villada kalıyordum.
3 haftadır Üvey babam Kenan la kalıyordum.
Evet bir abim vardı ama daha hiç görmemiştim yurtdışnda kalıyormuş,
Ve 1 ,2 gün sonra temelli geliş yapıcakmış. Bir çocuğunun olduğunu dün söylemişdi. Ve ben oldukça şaşırmıştım.Neden çocuğun varken bir evlatlık alırsınız ki ?
Cidden şuan kutay gilden ayrıldığım için nankörlük yapıyordum. Çok güzel bir villada, önünde havuzu olan geniş bahçeli , hizmetçileri olan ve en önemlisi bana ait bir odası olan bi evde yaşıyordum. Ciddi anlamda çok özlemiştim kutay gili .
Cevap vermediğimi hatırlayarak , Kenan amcaya döndüm
"Aç değilim , eğer izniniz olursa arkdaslarima buluşmak istiyorum. "
Babam, biraz durduktan sonra bana döndü
"Kızım banka hesapı açtım sana orda paran var "
Ve bir kart uzattı
"Şifresi eve geldiğin tarih"
Cidden bu kadar ince düşünmesine çok duygulanmıştım. Ama bu teklifi kabul edemezdim çünkü benim bir işim vardı zaten . evde çok sıkıldığımdan bende bir Cafe de işe başlamıştım.
( üvey babasına bazen amca diye seslenir . Bazen baba . Siz üvey olduğunu bildiğiniz için baba diye seslenirken üvey kelimesini katmıcan)
" Teşkür ederim , ama benim bir işim var zaten . Ordan gelen parayla ihtiyaçlarımı karşılıyorum. "
"Kızım bak biliyorum bana daha alışmadın, çocukluk arkadaşlarından ayrıldın vs.vs ama artık sende benim bir kızımıssın.
Cafe de çalışmana da evde sıkıldığın ve senin kararına saygı duyduğum için izin verdim , Bak hem abin yurtdışından dönmüş , en fazla 3 saate evde olur belki. "Lafı uzatmayarak kartı aldım.
"Kenan amca peki neden yurtdışnda"
"Annesini kaybedeli 3 yıl oluyor oda annesini kaybettikten sonra yurtdışından kalmaya karar verdi . Beni arada bir görmeye geliyor. Ben bu koca evde kaç yıldır tek başıma kalıyorum ve bir evlat edinmek istedim. "
Şimdi anlıyordum neden evlatlık alındığımı
"Ama seni çok sevdim kızım yerine koydum o yüzden seni evlatlık olarak görmüyorum "
Ben de çok sevmiştim ama baba demek tuaf ma kaçıyordu o yüzden amca diyordum.
"Size baba dememememin sebepi
yıllardır kimseye baba demedim ve tuaf geliyor hem amcada baba yarısıdır " dedim ve yüzüme tatlı bir gülümseme koydum"Peki öyle diyorsan "
"Şey ben Şimdi çıkıyorum önce ise gidicem sonra da arkadaşlarımla buluşucam "
"Asmin az kalsın demeye unutuyordum kızım, benim 1 aya yakın yurtdışına gidip tatil yapıcam . Mete de artık holding in yerine geçicek. Yaşlandık emekli olmak istiyorum . Abinle anlaşacagina eminim kızım görüşüz dikkatli ol 15 dakika sonra ben çıkarım. Her şeyim hazır zaten ."
Ne yani hayatımda daha ilk defa gördüğüm bir erkekle aynı evde 1 ay mı kalicaktım ?. Hadi ama moruk ciddi olamassın
Demek abimin adı meteymiş hmm neyse o kadar da kötü biri değildir umarım . Gerçi benim dediğimde komik Kenan amcayı da ilk defa görmüştüm. Saate baktığımda işe yarım saat im kaldığını anldim.
"Peki baba iyi tatiller , o zman şimdi den vedalaşalım çünkü benim yarım saatim var ise geç kalıcam"
"Tamam kizim dikkatli ol zaten mete de evin anaktarı var. Geç kalma "
"Tamam" deyip odama çıktım üstümü değiştirdikten sonra aşağı indim.
Kıyafet temsili
Oylamayı ve kitap hakkında düşüncelerinizi yoruma bırakırsanız mutlu olurum 😊💕👅💕👅💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucizevi Psikopat
Chick-LitKüçük yaşta hayatımın baharından koparılıp bir yetimhane köşesine sürüklendim ... Hayat gibi insanlar da acımasızdı. Küçük bir çocuğun duygularını göz ardı ettiler . Bilmediler içimde ki fırtınanın ben büyüdükçe büyüdüğünü .Ama hayat mucizelerle d...