5. Bölüm " Çığlık"

188 21 46
                                    

Aşağı  indigimde  kenan amcam gitmişti.    Bende son bir kez aynaya bakıp  işe gitmek için dışarı çıktım.

İşe tam 8 dakika geç  kalmıştım.  Patronum dakik  bir insandı ama benim de tatlı bir  dilim vardı.

"Asmin şu 9. masaya bakarmısın ben boşları götürüyorum."

"Tamam Defne ben ilgilenirim "

Defne yeni  işe başlamış dı iyi bir kızdı

" Hoşgeldiniz ne alırsınız? "

Piercing i dikkatimi çekmişti,  ve oldukça yakışıklı bir erkek di,  alnından akan terle sıcakladığını anlamıştım.

"Limonata"

Başımla onaylandıktan sonra limonata getirmek için mutfağa gittim.

"Bir limonata 9. Masa sipariş etti"

"9. Masa bir limonata hazır."

Şefin sesiyle limonata yı alıp piercinglinin yanına gittim.

"Afiyet olsun"

teşekkürler  diye bir yanıt  beklerken  duyduğum cevapla gıcık olmuştum.

"Bunu geri götür,  buzu yok. "

İşimi seviyordum ve parası da iyiydi , sinirirlerime hakim olmam gerekiyordu .Sen benim karşıma  normal bir zamanda çıkacak tın da ağzının payını verecektim.  Neyse Asmin az sonra Ardagilin yanına gidiceksin onları düşün boşver .

Masadaki limonota yı alıp  mutfaga gittim.

"Buz koyarmısınız lütfen"

'Buzlu!'limonata yı alıp piercinglinin yanına gittim.

" BUZLU limonata nız. Başka bir isteğiniz varmı? "

"Buzlu olduğunu görebiliyorum, şimdi bunu tekrar götür çok şekerli yerine soda getir,  bu sıcakta hiç çekilmiyorsun."

KOCAMAN BİR SABIR . Zıkkım iç emi . Patronumla bir an göz göze gelince cevap vermeden masadan o lanet buzuna başlayacağım limonata yı alıp götürdüm.

Sodayı masaya bırakıp gideceğim anda seslendi

"Dudaklarımı hiç yoramam pipet yokmu onudamı ben öğreteyim "

"Dudaklarınızı bilemem ama ben yoruldum. Bakın karşımıza yeni bir yer açıldı  oarada pipetle soda içebikirsiniz."

Sesimi fazla yükselttim sanırım,  patronum bize doğru gelince telaşlanmıştım.

"Asmin bir sorunmu var "

Piercingli konuştu  "pipet yok sanırım , Gerçi garson karşıda içebilirsiniz demişti ama"

"Asmin eğer ilgilenmiyorsan işine mola verebilirsin " dedi ve gitti , Salak.

Pipet alıp geldim.  Ama bu sefer de  vazgeçtim bardak getir deyince  artık sabrım kalmamıştı,  Sodayı aldığım gibi başından aşağı döktüm.

"Al piercingli soda sana,  iyi oldu bence  ha ne dersin? Hava da sıcaktı zaten . Aaaa kusura bakma ama buzu yoktu ." Deyip göz kırptım . Evet tabikide istifa edicektim .

"Sen ne yaptığını sanıyorsun !!"

"Ne yaptığımı sanmamı istersin "

bir anda kafamda bir sıvı aşağı dogru aktı,  içinde kalan Sodayı oda benim kafama dökmüştü

"Cidden  öküz sün delikli ucube !!"

"Biz ona piercing diyoruz"

Gözlerimi devirmekle yetindim , etrafdakilerin bakış larını umursamayark   patronun yanına gittim.

"İstifa ediyorum." Dedim

"İsabet olur."

Cafe yi terkedip , sırt çantamdan telefonumu çıkardım ve Kutayın numarasını tuşladım

"Alo kutay nerdesin

".............."

"Hmmm anladım  , bizimkilerde yanındamı?"

"..................."  

" yha   Olum ben sizi özledim ama . Unuttunuz  beni :("

".................."

"Yarın olmaz  bugün yoruldum zaten kuti uyurum yarın"

"..............."

"Tamam ben ararım musait olunca o zaman buluşuruz.  "

"................"

"................."

"Tamam canım benim bende seni çok seviyorum  sende onlara selam söyle "

"................"

"Tamam canım bende  görüşürüz"

"......"

Telefonu kapadigimda saate baktım,  üvey abim gelmiştir eve. O salak piercingli yüzünden yorulmuştum . Bende eve gitmek için bir taksi çevirdim.

*********        ●     ☆               ********              ●     ☆         ********       ●  ☆       ********

Eve geldiğimde biraz heyecanlıydım, sonuçta bir süredir kenan amcayla kalıyordum ve mete yani üvey abimi ilk defa görecektim . Ve bir ay beraber kalacaktik. Nasıl biri daha hiç gormedigim için sanırım biraz  endişelenmiştim.   Eve girdiğimde bavul vs vs bir şeyleri aradı gözüm ama hiç biri yoktu, ne bavul vardı nede bir adam . Çoktan gelmiş olması lazımdı.

Biraz sonra  gelirdi sanırım,  kafamdaki  soda  sıcakta kurumuş saçımı saman gibi yapmıştı,  meteyi felan boşverip duş almak için banyoya çıktım.

Duştan çıkınca siyah bornozumla kurulandiktan sonra , giyinmek için odama  çıktım.

siyah kısa  düz bir şort , ve siyah düz  v   yaka  bir tişört giyip salona indim.

Hala kimse yoktu , Tuaf ...

L şeklinde  koltuğa uzanıp televizyonu açtım, bir film kanalına denk geldiğinde durdum. Yaklaşık  6 tane film izlemiştim nemli olan saçlarım film izlerken kurumuştu ve içimde artık basılmıştım , odama çıkmayacak kadar  üşengenç olduğumdan koltuk ta uyumaya karar vermiştim.

Yanımda ki sehpa ya uzanıp klima  kumandasının aldım e hava  sıcak yeni duş yaptım dimi yani  çok geçmeden uykunun rahat kollarına rahat koltuğum da dalmıştım.

*****************

Cidden burası kutup gibiydi şuan ve ben hala gözlerimi açmamıştım, klimayi biri kapatsın  ya  , bacaklarımı içime  çekerek  yine uykuya dalmaya çalışıyordumki üzerimde hissedigim ağır şeyle gözlerime araladım , ama zifiri karanlıktan bir şey göremiyordum . Tek ışık klimadan  gelen yeşil minik bir  ışık dı.

Üzerimde  ağırlıklık olan şey pikeydi , tamam ama bunu kim örttü ? 

Kalkıp ışığı açtım    odada kimse yoktu ve evdede ,bence rüya görüyordum .Veya Başından beri koltukta pike vardı ben uyuduğum için hatırlamıyordum.

Salon fazla soğuktu , odama gitmek için yukarı çıktığımda  banyonun  ışığını açık olduğunu gördüm,   sanırım duş  aldıktan sonra kapatmaya unutmuştum, banyoya doğru yürüdüğümde   ışığı  söndürdüm.

Kapıyı da Kapatmak için  banyoya doğru bir adım attım . Tam Kapatacagım sırada aynı hızla başka bir el kapıyı açtı .

Son duyduğum şey benim çığlığım,  sonrası karanlık.

Oylamayı ve  bölüm Hakkında düşüncelerinizi yazmaya unutmayın :) ♥♥


















































Mucizevi PsikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin