NİYE GÜZELİM? 😏"8.Bölüm"

185 11 1
                                    

  Multimedya da Asmintanem  var

"Bırak kolumu dedim sana! "

"Niye güzelim ?"

İğrenç  ellerini boynumda gezdirirken derin bir nefes aldı.  Kulağımın dibinde olduğu için , kokumu içine  çektiğini hissediyordum.
Olduğum  yerde tepinirken aynı  zamanda da  yüzünü  görmediğim  adama bırak diye bağrıyordum. Alnımdan akan ter içime  doğru  ilerlerken zaman ında aktığını  biliyordum, kaçmalıydım ...

Ah ipler !

Tırnaklarımla  çok  da karışık olmayan ipleri çözdüm , yarı  karanlık  sokaktan koşarken  adamın  da arkamdan geldiğini biliyordum.
Hiç  durmadan koştum,  koştum...

Dizlerim titrerken,  yoluma bir arabanın  çıkmasıyla yere düştüm.

HAYIR,  HAYIR, HAYIR.. adam çoktan bana yetişmişti beni kucağına  almaya yeltendiginde bağırdım.
 
DUR, dur dedim sana, ne istiyorsun ?

Kimsin?!  Hayır , alma beni HAYIIIIIR

***

Yumuşak  yatağımdan ani bir şekilde  kalkınca  başım  dönmüştü.  Gördüğüm  kabusun , sadece kabus olmakla yetinmesinin verdiği mutluluk la derin bir nefes  aldım.

Muhtemelen dün gece izlediğim korku filmi bilinçaltımda kalmıştı , ikidir kabus görüyordum.  Daha nadir izleyeceğime kendi kendime söz verdikten sonra yatağımdan kalktım .

Kapımda beliren mete dikkatimi  çekince  ona yöneldim.  Tam günaydın  demek için  ağzımı  açacakken,  o konuştu ;

"Kızım  yeter!  sabahın  köründe  kaç kere " Hayır " diye bağırdıgını  biliyormusun?  "

Cevap vermek  için  ağzımı  araladıgımda , biçimli parmaklarıyla  uyumaktan şişmiş olan dudaklarımı kapadı. 

"Sus Asmin başım  şişti yeter. Hem biliyormusun neden deli danalar gibi sabahın  bu saatinde 'Hayır , hayır ' dediğini hiç merak etmiyorum. "

"Ay iyi be ,bir şey  demedim. "

"Buzdolabındaki yiyecekleri uzaylılar mı götürdü?  "

Meteye  saçmala dermiş gibi baktım.

Hiç   duruşunu  bozmayınca bir an gerçekten  götürebileceklerini sandım. 

"Asmin  cidden  sana yaklaşık  3 haftadır  nasıl  dayanıyorum hala çözemedim . Hadi hazırlan dışarda  kahvaltı  yapalım,  dolapta bir şey  kalmamış  neredeyse. "

Hiçbirşey  demeden az önce  inmiş  olduğum  odama geri çıktım.  

Üstüme birseyler geçirdikten sonra , beni bekleyen Mete'nin yanına gitmek için  harakete geçtim.
                 

             Asmin in giydiği kıyafet

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

             Asmin in giydiği kıyafet

Meteyle  kahvaltımızı  yaparken   arkdaslari geldi.  Onlar koyu bir sohbete dalarken  bankta oturan  genç adamla ayağında  dolanan  minik köpegi dikkatimi çekmişti.  Mete gil anlamadigim konuları  konuşurken benim masadan kalktığımı bile anlamamıştı.

Adam ve köpeğinin yanına vardığımda ,köpeğinin parlak tüyleri adeta dokun' dermişcesine parlıyordu.

"Merhaba " adam ya duymamış dı yada takmamış dı.  Elini omuzuna götürüp sarstım.  Genç adam elini kulağına götürdükden hemen sonra bana döndü.

"Kusura bakmayın, kulaklık vardı  duymamışım. Nasıl yardımcı olabilirim? "

Yeşilin en açık tonu benimkilere buluştu ,göz rengi fazla güzeldi.

"Ben Asmin arkadaşlarımla şurdaki cafeye gelmiştik, köpeğiniz dikkatimi  çekti , sevebilirmiyim? "

"Memnun oldum bende Ulaş ."

Adının ulaş olduğunu öğrendiğim  çocuk elini uzatınca bende karşılık verdim. Daha sonra bankta oturup yaklaşık 5 dk felan konuştuk . Malesef 5 dk konuştuk  çünkü  mete kolumdan tuttuğu gibi kaldırmış, üstüne üstlük neden ona haber vermeden kalktığım için azarlamış dı.   

*******
offf  üfleye üfleye nefes kalmadı resmen. Yaklaşık bir aydır dışarı çıkmamıştım . En son kahvaltıya gitmiştik. 
Tanrımm cidden daral geldi.
Evdeki günlerim  ultra saçma geçiyor,  Meteyle neredeyse hiç konuşmuyoruz klasik bir adet mete buz adam! . Onun haricinde kenan amcayla sık sık görüntülü arama yapmıştık.  Yaptığımız aramalarda işlerinin uzadıgını ve bizi özledigini belirtmişti.

Ayaklarımı yatağıma uzatırken boş boş odamı inceliyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ayaklarımı yatağıma uzatırken boş boş odamı inceliyordum.  Kapımın  çalınmasıyla  düşüncelerime son verdim.  Kapı aralandıgında şaşkınlığım arttı . İçeriye doğru  uzatılan bir gül beklemiyordum.   Ama gelen,  ge-gelen  ARDAYDI. 

Yatağımdan  kalktığım gibi ona doğru  atladım. 

ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜM  DAHA HIZLI VE UZUN GELECEK SINAV HAFTASIYDI FELAN DERKEN AKSATTIM  TELAFİ EDİCEM AMA❤👿

 

Mucizevi PsikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin