🍃6🍃

1.5K 98 22
                                    

Lauren'ın Ağzından

Dün gece salondaki koltuklardan birinde uyuya kalmıştım. Ve bilin bakalım bugün neden bu kadar erken uyandım. Evimde ki şımarık kız sabah sabah son ses müzik açmış,mutfakta kahvaltı hazırlıyordu. Bu evin bir düzeni vardı ve o, bu düzeni bozmak adına elinden gelen her şeyi yapıyordu. Mutfaktan gelen gürültülere daha fazla dayanamayıp uzandığım yerden hızla kalktım. Mutfağa giderken seslenmeyi ihmal etmiyordum ama açtığı müzik o kadar sesliydi ki beni bir an bile duymamıştı. Mutfak kapısından ocağın başında dans eden kızı izlemeye başladım. Şansımı denemek adına tekrardan seslendim ama yine duymamıştı. Son çare olarak müziği kapatıp arkasına dönmesini bekledim fakat durum hiçte öyle olmadı.
Camila kendini kaptırmış vaziyette dans ederek şarkı söylemeye devam ediyordu. Onu ürkütecek bir ses tonuyla konuştum.

" Camila! "

Camila yerinde zıplayıp elini kalbine götürdü ve o korkuyla arkasına döndü. Yüzünü görmemle gülmeye başladım.

" Ne? Neden gülüyorsun? "

" Onların yenileceğini bildiğini sanıyordum. "

" Hahaha! Çok biliyorsun sen. "

" En azından yüzümü salatalıkla doldurmak gibi bir saçmalık yapmıyorum. "

" Sen ne anlarsın ki! Uyuz! "

" Bir daha sabahları müzik açmazsan sevinirim. "

Biraz duraksayıp bakışlarımı ocağa çevirdim.

"Ve sosisleri yakılmamış bir ocakta kızartmaya çalışmıyorsundur umarım. "

" Ahh! B-ben onu unutmuşum. "

" Pekala sen sandalyene otur ve sadece beni izle başka bir şeye dokunayım deme. "

Camila kafasını olumlu anlamda sallayıp yerine oturdu ve beni izlemeye başladı. Bir an öylece daldığında irkilmesini sağlamak adına omzundan tutup dürttüm.

" Sürekli beni korkutmak zorunda mısın? Baksana kalbim nasıl hızlı atıyor. "

Diyip elimi kalbine koydu. Gözlerini kapatıp elini elimin üzerine bıraktı. Aniden gözlerini açıp gözlerime bakmaya başladı. İçimdeki seste, her zaman ki gibi beni yalnız bırakmıyordu.

Ne yapmaya çalışıyorsun küçük kız?

Neden öyle bakıyorsun?

Daha dün gece kendin "benden uzak dur!" demişken şimdi nasıl hiçbir şey olmamış gibi davranabiliyorsun?

" Kusura bakma bir anda oldu yani ben sadece hızlı attığını göstermek için elini tuttum. "

" Unut gitsin pek bir önemi yok
zaten. "

Dedikten sonra tekrardan kahvaltı hazırlamaya devam ettim.

○●○●○●○●

" Hazırsan çıkalım seni okula bırakayım. "

" Sen gelmiyor musun? "

" Benim ufak bir işim var. "

" Bende senle gelmek istiyorum söz bu sefer bir sorun çıkarmayacağım. "

" Motorun yanında bekleyeceksin. Asla peşimden gelmek veya oradan ayrılmak yok."

" Anlaştık. "

○●○●○●○●

Camila'nın Ağzından

Lüks bir evin önünde durduğumuzda Lauren motordan inip yeniden beni uyarmaya başladı.

Before I Die 🌙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin