Camila'nın Ağzından
Sabah kantinde Ally ile birlikte oturmuş sohbet ediyorduk. Karşı masamızda ise Alexis ve arkadaşları oturmuş bize bakarak kahkaha atıyorlardı. Bu kız gittikçe sinir bozucu olmaya başlamıştı. Biraz daha üstüme gelse elimde kalacaktı zaten. Kafamı tekrar kahkahaların geldiği tarafa çevirdiğimde Alexis bizim masaya doğru geliyordu.
" Camila Cabello. "
" Alexis Ren? "
" Bu senin olmalı. "
Alexis dün gece Lauren'a verdiğim kurdelemi masanın üzerine bırakmıştı.
" Bunun sende ne işi var?! "
" Ahh tatlım! Lauren dün beni yatağa bağlamak için bunu kullanmıştı. "
" Ne diyorsun sen ya! "
" Diyorum ki bayağı sağlammış sevimli kurdelen. "
Şimdi ne yapmalıydım? Gidip Lauren'a hesap mı sormalıyım? Peki ya hangi sıfatla? Ya da daha güzel bir fikrim var, karşımda sırıtarak
bana bakan kızın üzerine atlamalıyım. Evet! Bunu zevkle yapacağımdan kesinlikle
eminim. Oturduğum yerden kalkıp Alexis'in önünde durdum." Ne o beni mi döveceksin? "
Cevap vermeden kızın saçlarına yapıştım.
" Seni fahişe! Bırak hemen saçımı! "
" Bunu bana dün gece Lauren'ın altında olan kız mı söylüyor! Asıl fahişe sensin! "
Saçlarından tuttuğum için onu kolayca yere savurabilmiştim. Üstüne çıkıp ona ardı ardına tokat atmaya başlamıştım. O ise tırnaklarıyla
boynumu ve yüzümü tırmalıyordu." Tıpkı annen gibisin Camila! "
" Kapa çeneni! "
" Annen gibi sürtüksün! "
" Yeter, yeter, yeter! "
Sinirden boğazını sıkmaya başlamıştım ki biri beni belimden tutup Alexis'in üzerinden almıştı.
Lauren'ın Ağzından
Kantindeki kalabalığı gördüğümde uzaktan izlemeye başlamıştım. Ne hareketli bir liseye düştüm ben ya. Nerde anormal insan varsa burada taplanmış resmen. Aslında bugün iyi olan tek şey Camila'nın beni sinir edecek bir şey yapmamasıydı. Günüm gayet sakin geçiyordu.
" Hadi Camila vur şu sürtüğe! "
Şarkıyı burada başlatabilirsiniz.
Ally'nin sesini duymamla kafamı tekrardan kalabalığa çevirdim. Ally masalardan birine çıkmış kalabalığın ortasındakileri görebilmek için uğraşıyordu. Az önce günüm sakin geçiyor demiştim öyle değil mi?! Hızla kavga ettikleri yere doğru ilerleyip önümdeki kişileri savurarak öne geçebilmiştim. Manzarayı görünce pek inanamasam da Camila bu sefer iyi iş çıkarıyordu. Camila Alexis'in boğazını sıkmaya başladığında daha kötü şeyler olmaması için hemen onu belinden tutup kaldırdım.
" Bırak beni! Onunla işim daha bitmedi! "
" Yeter Camila! Bak gel şu tırnak izleriyle ilgilenelim biz. "
" Bana dokunma! "
" Camila saçmalama herkes bize bakıyor. "
" Baksınlar umrumda değil. "
Camila'nın Ağzından
Masanın üzerinde duran kurdeleyi alıp yüzüne fırlattım.
" Sana verdiğim şeyleri zevklerin için kullandığını öğrenmiş oldum. İşine yaradı mı bari? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Before I Die 🌙
Hayran KurguLauren' ın taptığı tek kadın annesi Clara idi. Babası Michael ise istediği her şeye parasıyla sahip olan bir adamdı. Fakat bir gün Michael' ın Clara' yı bir kadınla aldattığını öğrenen Lauren deliye döndü. Babasının her adımını takip etti ve o kadın...