Lauren'ın Ağzından
"Hoşgeldin."
Elimi beline koyup sarıldıktan sonra yerime geçtim.
"Dün geceye göre nasılsın?"
"Daha iyiyim."
"Sevindim."
Aramızdaki sessizliği bozmak adına konuşmaya başladım.
"Senin hakkında hiçbir şey bilmiyorum. Kendinden bahsetme zamanın geldi bence."
"21 yaşındayım. Oyunculuk eğitimi alıyorum. Ayrıca birkaç projede mankenlik yaptım fakat öyle sandığın gibi profesyonelce değil."
"Hımm! Peki hayallerinin peşinden mi koşuyorsun yoksa bunlar senin için geçici bir heves mi?"
"Çocukluktan beri hayalim aslında. Kamera karşısında olmak beni mutlu ediyor."
"Heteroseksüel misin?"
"Biseksüelim."
"Geldiğinden beri telefonuna hiç bakmadığını göz önünde bulundurursak sevgilin yok."
Diyip gülümsediğimde kendiside aynı şekilde gülümsedi.
"Ya varsa?"
"İnanmam!"
"Niye ya çok mu çirkinim?"
"Hayır aksine çok güzelsin."
"Teşekkür ederim."
"Yalnız mı yaşıyorsun?"
"Evet. Bence artık benim seni tanımam gerekiyor. Çünkü hakkında bildiğim tek şey dün gece anlattığın olaydan ibaret."
"Önce dergi editörlüğü yaparak başladım ama sonunda ortağımla kendi dergimizi oluşturup adımızı birazda olsa duyurduk. Tabii buna babamında yardımı olmuştu bir zamanlar. Daha sonra bazı sıkıntılar çıktı ve şuan çevremdeki herkes fazlasıyla uzak bana. Ortağımda en yakın arkadaşım olunca işlerde fazlasıyla kötü gidiyor."
"Seni kendinden kurtardığıma göre bence sıra iflas etmemeni sağlamaya geldi."
"Komikti."
"Ciddiyim. Hadi gel benimle."
"En son 'hadi gel benimle' dediğinde kağıttan gemileri yakmıştık şimdi şirketi yakmayı mı planlıyorsun."
Omuz silkip elimden tuttu.
"Neden olmasın?"
>>>>>> 3 yıl sonra >>>>>>
"3 yıl önce aralarındaki bilinmeyen bir nedenden dolayı birbirinden uzaklaşan fakat hayalleri ve onlarla birlikte çalışan insanları yüzüstü bırakmamak adına tekrar bir araya gelen iki arkadaş başarılı işleriyle adlarını tüm dünyaya duyurmayı başardı. 'Jaugderson' moda çekimleri, röportajları ve kapak kızlarıyla tüm dünyanın en prestijli moda dergisi olarak anılıyor. Aynı zamanda sektörün en yetenekli, en özel moda fotoğrafçılarını, moda editörlerini, stil sahibi kadınlarını ağırlayan derginin yeni yaşını bu gece yapılacak özel bir davetle kutlayacaklarını dile getirdiler."
Toplantı odasında büyük bir alkış koptuğunda zafer kazanmışçasına gülümseyerek bakışlarımı tv ekranından çekip etrafımdaki çalışanlara baktım.
"Hepimiz çok emek harcadık ve başardık. Artık zirvedeyiz. Bu gece herkesi davete bekliyorum. Dilediğinizce eğlenin, bunu fazlasıyla hakettiniz."
Herkes hazırlanmak için şirketten ayrılırken Taylor ile odada yalnız kalmıştık.
"Sonunda olması gereken yerdeyiz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Before I Die 🌙
FanfictionLauren' ın taptığı tek kadın annesi Clara idi. Babası Michael ise istediği her şeye parasıyla sahip olan bir adamdı. Fakat bir gün Michael' ın Clara' yı bir kadınla aldattığını öğrenen Lauren deliye döndü. Babasının her adımını takip etti ve o kadın...