Camila'nın Ağzından
Gözlerimi kapının açılma sesiyle araladım. Birkaç saat önce Lauren'ın üstünde uyuya kalmıştım. Kalkmaya çalışırken Lauren'ı da uyandırmıştım.
" Camila biz geldik. "" Hoşgeldiniz de Michael nerede? "
" Arabayı park ediyor. "
Lauren aniden uzandığı yerden kalkıp yanıma yaklaştı.
" Benim gitmem gerek Camz. "
" Ama... "
Kulağıma yaklaşıp fısıldayarak konuştu.
" Pencereni açık bırak güzelim. "
Beraber bahçeye çıktığımızda çitlerin ortasında duran ahşap kapıyı açıp yola doğru ilerledi. Arkasından onun gidişini izlerken, bir anda durup tekrardan yanıma geldi.
" İyi geceler öpücüğü vermeden gitmek istemedim. "
Kafasını boynuma yaklaştırıp minik bir öpücük bıraktı.
" İyi geceler. "
" İyi geceler. "
○●○●○●○●
《 Sabah》
Ally'nin Ağzından
Maviş ile birlikte güzel bir cafeye gelmiştik. Onu dinlerken gülmeden edemiyordum. Ses tonu bile gülümsememe neden oluyordu. Konuşurken bir anda durup arkama bakmaya başladığında uyarmak adına masanın altından ayağımla onun ayağına vurdum.
" Ahh! "
" Ne bakıyorsun be kızlara! "
" Ya ne kızı arabanı çekiyorlar. "
Hızla arkamı dönmemle gerçekten de arabamın çekildiğini gördüm. Hemen cafeden çıkıp arabayı çeken adamın yanına gittim. Taylor da arkamdan koşarak geliyordu.
" Pardon bir dakika bekler misiniz? "
Adam bana dönüp soran gözlerle baktı.
" Ya bu araba benim de. "
" Yani? "
Taylor bana yaklaşıp sadece benim duyabileceğim bir tonda konuştu.
" Ya öyle tatlı tatlı konuşursan vermez ki arabanı. Bak izin ver biraz öküzleşeyim gör nasıl geri indiriyor. "
" Saçmalama verecek şimdi bekle. "
Tekrardan adamla konuşmaya başladım.
" Ya sahibi olarak burdayım işte arabayı yere indirebilirsiniz. Bakın gerekirse..."
Çantamdan para çıkarmaya kalmadan adamın yüksek çıkan sesiyle biraz korkmuştum.
" Hergün senin gibi babasının parasını kullanarak arabasını almaya çalışan kaç küçük kızla karşılaşıyorum biliyor musun? "
Adamın söylediklerine karşı sinirlenip bakışlarımı Taylor'a çevirdim ve geriye doğru çekildim.
" Taylor öküzleşebilirsin! "
" Hemen devreye giriyorum bebeğim."
Taylor adamı yakasından tutup sert bir şekilde arabanın kapısına yasladı.
Fakat adama daha vuramadan yanağına bir yumruk yemişti. Adam resmen mavişime yumruk atmıştı. Taylor yanağını aldırmadan adamın hassas bölgesine dizini geçirmişti.
Adam yere çöküp ellerini bacak arasına koyup acıyla inlemişti. Bana döndüğünde 'ciddi misin?' der gibi baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Before I Die 🌙
FanfictionLauren' ın taptığı tek kadın annesi Clara idi. Babası Michael ise istediği her şeye parasıyla sahip olan bir adamdı. Fakat bir gün Michael' ın Clara' yı bir kadınla aldattığını öğrenen Lauren deliye döndü. Babasının her adımını takip etti ve o kadın...