Rozdział 6

65 5 0
                                    

#W poprzednim rozdziale:#
Ona cały czas marzy o tym, żeby spotkać Adama.<

[Oczami Natalii]
Mam 16 lat wyprowadzam się z Gdyni do Sopotu gdzie będę mieszkać z ciocią.
Właśnie jadę do kamiennicy w której będę mieszkać. Moja mama zgodziła się na stars4fans. Znowu spotkam Adama. On jest taki słodki. No co Ty Natka on ma dziewczynę. Pamiętaj, że jest Marta. A tak w ogóle to cały czas się zastanawiam jakim sposobem udało mi się jeszcze zapisać na te kolonie w czerwcu. Ale to nie jest ważne. Ważne jest to, że udało się.
Jestem już przed nowym domem. To tu bede mieszkała przez co najmniej dwa lata. Zajebiście. Weszłam do pokoju, sory mojego nowego pokoju w SOPOCIE. No nieźle. Jak na razie są wakacje. Kolejne wakacje spędzę sama. Będę słuchała muzyki, rysowała, śpiewała i grała na gitarze. Chociaż i tak nie ważne co robię i tak cały czas myślę o Adamie. To już jest męczące.
+kilka godzin później+
-Idealnie.- powiedziałam sama do siebie patrząc na swój nowy pokój. Urządziłam go tak jak chciałam (tak jak wygląda pokój Adama w SOPOCIE tylko ciutek inaczej). Powiesiłam plakaty z Adamem, jego zdjęcia i moje rysunki (jego i nie tylko).
Postanowiłam, że wyjdę i przejdę się na przykład na molo. Założyłam koszulę z napisem ciurak  (która sama zaprojektowałam) i wyszłam z domu. Słuchałam między innymi Alt-J'a i Vance Joy'a. Po drodze na molo, a dokładnie przy starbucks, zobaczyłam postać, która mi kogoś przypominała. Ja tą osobę muszę znać z yt, bo z nikim się nie zadaje. Przykre. Usiadłam na krześle kilka stolików dalej od tej osoby. Zaczęłam ją rysować. Może lepiej byłoby go? To jest chłopak. Nie no ja go znam na pewno. Teraz sobie nie przypomnę. Super. Kocham siebie. Siedzi tutaj już pół godziny. Ja prawie skończyłam rysunek. Jest niezły. To znaczy niezły jak narazie bo znając mnie zwalę coś na końcu i całą praca na marne. Po chwili podeszły do niego dwie dziewczyny, na oko po 11 lat. Z robiły sobie z nim zdjęcia i odeszły zadowolone. Już wiem! To jest...

________________________________________________________________________________

YMMMMMM... HEJ? 

Rozdział krótki, ale chciałam to wstawić wiec jest. :)

No TO PA!!!

Live is Brutal //NARUCIAKOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz