1.rész

10 1 0
                                    

2015.október 23.-ra kellett megemlékeznünk az iskolával és hát igen a két 7.osztályra jutott a sor. Azt tudni kellett a két osztályról, hogy nem birtuk egymást senkivel sem! Abban az évben lettünk összevonva mindenben: Napközi, ebédelés, közös nyelv órák...
Utáltuk egymást mindenkivel. Senki nem bírta a másikat és így nehéz volt összehozni bármit is .
A műsort viszont muszály volt megcsinálnunk. Nem kapott szerepet sok mindenki(ha jól emlékszem 6-6ember volt a két osztályból), hát persze Én miért is ne, mint mindig kaptam..
Hát az a bizonyos ember aki nekem össz-viszz azon a 7év alatt felse tünt nem kapott és Én akkor tüntem fel Neki is, mikor ugye hát "középpontban" voltam.
Aztán lezajlott ez az egész műsorosdi és jöttek a közös angol óráink, ahol ő is ugyanúgy ott volt. Nem volt szimpatikus; olyan fiúnak tűnt aki szereti magát nevettetni, szeret a középpontban lenni és hát igen.. idegesített.
De az egyik angol óra végén mentem volna kifele és az ő padja ahol ült az ajtónál volt és írt és megkérdezte hogy :
-Ugye milyen szépen írok?
Csak mosolyogtam, mert olyan visszahúzódós lány voltam/ vagyok 😂.
Ez így ment kereste a társaságomat és elég sokat hülyültünk..mint például, a telefon vakkujával villágítottunk egymásnak a suli lépcsőin vagy akár az utcán.
Az osztályomban a legjobb barátnőm mondta már nekem sokszor h én annak a fiúnak nem kicsit, de nagyon bejövök és, hogy nekem is tetszik. Én csak annyit mondtam erre:
-Csak haverok vagyunk ne izguld túl. Meg amúgy is más tetszik.

(Az egy másik sztori)

Rámírt Messengeren és akkor kezdtünk el igazán jól meglenni...
(Folytatás következik...)

Inkább aludjunk rá még egyet! Where stories live. Discover now