4.rész

3 1 0
                                    

Haza értem a suliból és egyből felmentem Facebookra. Irtam Atinak.
Eleinte gondolkoztam rajta, hogy tényleg nem kéne elmondanom vagy mi van ha csak félreértettem azokat a pillantásokat, mosolyokat és figyelmességet tőle.
Beszélgettünk és beszélgettünk.
-Am mondani szeretnék valamit csak félek, hogy rossz lesz utána a kapcsolatunk..
Ati: Mondjad nyugottan.
-Nem ment olyan hú de egyszerűen..-
-Annyi, hogy nekem nagyon bejössz és asszem már elég régóta csak nem vettem észre. Most lehet teljesen elrontok mindent de ez így van.
Ati: Nem rontasz el semmit, hisz te is tudod , hogy Nekem is bejössz.

Igen itt ennél a pontnál, mint egy idióta bohóc elkezdtem megállás nélkül mosolyogni a telefonomra.
Sok átbeszélés után úgy döntöttünk, hogy akkor miért is ne legyünk egy pár. Féltem, hogy megromlik a kapcsolatunk, hogy ez sem lesz olyan mint amilyenre minden lány vágyik.
Hát igen pedig már attól a naptól tudtam, hogy minden más lesz, mert minden szavában és írásában benne volt az, hogy ő mennyire szeret engem. Ez volt 2016.06.09.-én. Akkor lett a mindenem!

Utánna való napon is suli volt azaz P É N T E K!
/Az iskolánkban aznap DÖK nap volt, amit a felső tagozatosak a Strandon töltöttek/
Jobb időt is találhattak volna rá, mert az nap esett.., de amúgy én így is élveztem.
Aznap is sokat voltunk együtt az Atival ő a haverjával jött oda hozzánk vagy én mentem Csillával.
Szerencsésnek éreztem magam, hogy találtam egy ilyen fiút aki odamer jönni hozzám és én is odamerek menni hozzá. A többi barátommal egyáltalán nem így volt..

Hamar vissza kellett mennünk a suliba,mert szakadt eső és akkor történt meg....

Inkább aludjunk rá még egyet! Where stories live. Discover now