A ballagáson minden nagyon jól zajlott.
A nyári szünet megkezdődött és minden szépen ment találkoztunk Atival mentünk a sportcsarnokba és sétálni is együtt.
Aztán neki elkellett utazni.
Úgy nem találkoztunk egy ideig de mindennap irtam neki és ahogy tudott vissza is írt.Az egyik nap beszélgettünk.
-Mi jót csinálsz? 😊
-Petrával beszégetek tök jó fej.
-Aha, az jó én utálom.
-Értem én tökre sajnálom. Most szakítottak Danival és nagyon rossz neki :(.Ez után nem nagyon találtunk témát és kezdtem egyre féltékenyebb lenni Petrára mikor tudtam valahol mélyen, hogy Ati csak is engem szeret.
2016.07.26.
Ati: Dani mindig kérdezi volt e már valami csók vagy valami és már idegesít hogy mindig ezt kérdezi...
-Ha ennyire idegesít akkor csak zavar, hogy nem volt még semmi. Ha akarod lehet. 😏
Ati: Hát ja zavar de csak akkor akarom ha te is ...
- Persze én is szeretném...
/Aha nem tudtam eldönteni, hogy akartam-e első csókot vagy sem.. és erősen gondolkoztam azon, hogy legyen-e.../
De hát ugye e közben is a drágalátos "uram" a mostanára kúrvává vált Petrával beszélgetett...Az elkövetkező 2 napban nem irtam neki úgy ahogy addig. Egyszer össze is vesztünk azon, hogy az úgy nem jó, hogy nem írok neki vagy hogy egyáltalán nem beszélünk.
2016.07.29. Este..
-Szia beszélni szeretnék veled ha fenn vagy írj.
Pár perc múlva
Ati: Vagyok mondd.
-Na szóval apukam nem enegedi hogy legyen baratom mert h jon a 8. es arra kell koncentralnom. Nagyon rossz ezt leirnom mert mindennel es mindenkinel jobban szeretlek es ha akarod es ugy gondolod 8. evvegen ujra kezdhetjuk.. es neked is konnyebb lesz a tanulasra osszpontositanod igy. Vagy kitudja.Ati: En megertem de most szakitunk?
-Igen sajnos igen...
Ati: Soha nem gondoltam volna.
-En sem de mennem kell szia es szeretlek.❤️
Vani megváltoztatta Ati becenevét Ati❤️.
Vani megváltoztatta a saját becenevét Vani😊❤️.
Ati: Szia en is ❤️.Igen sajnos lehet leesett nektek is, hogy a szakítós "dumám" elég nagy kamu volt.
Akkor azt gondoltam, hogy én nyomába sem érhetek egy olyan lánynak mint Petra. Szép, Okos , és vicces..
Ja akkor ezt gondoltam..
Jobb lesz úgy Atinak mert összeillenek. Miért állnék a boldogsága útjába mikor lehet úgy lenne boldog azaz Vele lenne boldog. Aki megtudja azt adni neki amit én lehet nem tudok. Sosem gondoltam volna, hogy akit a legjobban szeretek megtudom bántani. Mivel én csak a jót akartam neki. Sajnos lányoknál is van ilyen, mostanság több lánynál, hogy jobban szeret mint egy fiú. Sokkal jobban szeret...Ezek után jöttek azok a nyári napok mikor magasról tettem rá mivan Atival.. lehet összejött Petrával és élik az életüket boldogan..
Nem foglalkoztam azzal, hogy Atinak akkor mekkora fájdalmat is okozhattam azzal amit irtam. Egyszerűen nem érdekelt. Nem éreztem utána semmit csak egy óriási fekete foltot amit most már tudom, hogy úgy hívják :
Ü R E S S É GAkkor azon a júliusi napon Aludni kellett volna rá még egyet.. vagy valakivel megbeszélnem. Akkor nem történt volna ez.
Majd szeptemberben a suliban mikor újra láttam akkor jöttem rá, hogy csak titkoltam mennyire is szeretem őt.. de akkor én már nem érdekeltem.. úgy vettem észre.
....
VOCÊ ESTÁ LENDO
Inkább aludjunk rá még egyet!
Ficção AdolescenteEgy bizonyos templomi szereplés volt ennek a kezdeményezője....