Erre nem tudtam Neki mit reagálni.
-😂😂😂😂
Ennyit tudtam leirni.Teltek multak a napok és észre sem vettem,hogy beleszerettem.
Mikor Erikkel szakítottunk nagyon magam alatt voltam és inkább csak is Atival beszéltem, habár ő nem is tudta, hogy nekem barátom volt. Azokban a napokban sokat beszéltünk..nagyon sokat.2016.06.04.
Beleszerettem egy felettem járó fiúba, habár az a fiú Nekem mindig is bejött. Most igen gondolhatod,hogy mekkor kúrva ez a lány..nem csak egyszerűen túl könnyen estem szerelmbe, de azóta nem így van!
Az öcsém Zalán odament hozzá a suliban, hogy irjon már rám,mert nekem tetszik és akkor szinte letudtam volna szedni a fejét az öcsémnek. De ilyenek a testvérek.
Nagy nehezen hazamentem a suliból.
Elmondtam anyunak mit csinált az öcsém és hát persze, mellette állt, hogy jól tette..
16:30
Peti: -Szia Mizus?
|Mi ez most kajak rámírt Ú R I S T E N! | Ja valahogy így reágaltam akkor.
Aztán szépen beszélgettünk majd ...
17:13
-Ne haragudj az öcsém miatt csak tényleg tetszel és nem tudtam h elmondani.
Peti: Semmi gond nem vagy rossz csaj😌. Járhatnánk.
-Na jó akkor most megyek le hídba járunk kajak??
Peti: Igen, Szeretlek❤️
-Én is téged 😊.Na ja és fél óra "járás után" ...
Peti: Ne haragudj lementem a boltba és a haverjaim elvették a telómat és mindenféle hülyeséget irtak Neked... ne haragudj.
-Öm .. semmi baj minden rendben.
Peti: Tényleg ne haragudj!Gondolhattam volna, hogy túl szép, hogy igaz legyen...
Aztán ugye megint szarul van Vani és megint tönkre tette a saját életét a naivsággal.. mint akkor mindig!
De még mindig nem vettek észre azt, hogy én Atit szeretem.
Mentek tovább a napok és Atival ugyanolyan jóba voltunk. Sokat hülyültünk az udvaron és angol órán is játszottunk együtt ilyen kocka játékokat. Mivel ő rajong az ilyenekért.2016.06.09.
Atiék kinnt fociztak az osztályával szünetben mi meg barátnőmmel Csillával kimentünk és én direkt jó sokszor neki mentem Atinak és ő is nekem. Azaz a szokásosat csináltuk. Szivattuk egymást. Szomjas lettem és felmentünk a terembe Csillával. Leülök és akkor esett le minden
M I N D E N !
-Hallod nekem nagyon bejön az Ati .
Csilla: -Kajak csak most jössz rá, mióta mondom neked de te csak azokkal az idiótákkal foglalkozol...
-Jó jó, haggyuk szentem ma elmondom Neki mit érzek lehet jó lesz.
Csilla: Szentem nem jó ötlet de te tudod.
-Majd meglátjuk.
YOU ARE READING
Inkább aludjunk rá még egyet!
Teen FictionEgy bizonyos templomi szereplés volt ennek a kezdeményezője....