Ati: Szerintem, hogy más osztályba járunk még nem kell utálnunk egymást.
Vani: Hát szerintem sem.
Ati és Vani egyszerre küldte ezt egymásnak ->
😘😍❤️Igen kicsit előre ugrottam...
Amúgy Vani vagyok.
14éves és most megyek középiskolába.
Folytatom a sztorit😌Na én abban az időkben egy osztálytársamba voltam nagyon beleesve.. Erikbe.
Ma már nem tudom mit ettem rajta, de szerelmes voltam belé xd.2016.03.08.
Bowlingozni voltunk az osztállyal és az nap Erik azt mondta, hogy ma legyek fenn mert valamit mondani szeretne.
Én irtam Neki, hogy akkor mondja mit szeretne és azt irta, hogy tetszem Neki és szeretne velem járni.. hát mivel nekem is bejött belementem, jártunk olyan majdnem 3hónapot...(taps)
Röviden a vele való kapcsolatomról⤵️
Khm facebook kapcsolat.. akár egy osztályba jártunk és egymás előtt vagy mögött ültünk nem beszéltünk semmit... (ismét taps)
Sokat "szenvedtem" miatta és hát szerintem ez érthető volt! Már akkor is beszéltünk Atival, aki akkorra már a legjobb barátom volt. Bár vele töltöttem volna azt az elpazarolt majdnem 3hónapot! (Majd megértitek miért)Ismét március 8.-tól több,mint 1hónapot vissza .. ➡️ Február 14. Valentin nap
Mint mindig azon a napon is beszéltem az én jó haverommal és, ahol most általában mindenkinek az uncsi like jel helyett egy tetszett emoji van ott egy szív volt áthúzva nyillal (ezzel akarták tudatni a messenger feltalálói, hogy HALLO VALENTIN NAP IS HERE! mintha nem tudtuk volna magunktól is) .
És akkor Ati valahogy de véletlen! elszólta magát amit ő nem vett észre, hogy én tetszem Neki.
-Am mi az a szív ott alul?
~Tudatják velünk, hogy valentinnap van.
-Aha azt hittem, hogy a messenger összeakar hozni minket. Szerinted sikerülhet Neki? 😏(Folytatás következik)
BINABASA MO ANG
Inkább aludjunk rá még egyet!
Teen FictionEgy bizonyos templomi szereplés volt ennek a kezdeményezője....