6. Fejezet

7 0 0
                                    


2017. 07. 09. Csütörtök

                       **Zoli**

Mindig hamarabb kelek mint Klau. Most csinálok neki reggelit és fel hozom. Reggeli készítés közben meg fordult a fejemben, hogy el mondom Klaunak, hogy mi vagyok és azt, hogy Szem két napja ki jött és megintt bent van harci sérüléssel mert meg támadták és kómában van. A bátyám lehet meg hal. Még ezen gondolkoztam le jött Krisz. Tudtam, hogy Meli mindent tud a bátyánkról és neki is fáj, hogy lehet meg hal.
- Szia tesó.
- Szia tesó. Mizu?
- Semmi Zoli. Voltál bent Szemnél mostanában?
- Nem. Klau nem is tud róla. Nem tudtam meg mondani neki még.
- Ó értem. Csinálsz egy kávét?
- Csinálok.
- Ideges vagy. Mikor voltál farkas utoljára?
- Öt napja.
- És Klau?
- Tegnap.
- Ó szóval ő minden nap az?
- Igen. Fél órát este. Pontosaban hajnalban.
- Értem.
- Kész a kávéd.
- Köszi.
- Fel viszem Klaunak a reggelit és fent eszem vele.
- Rendben. Jó étvágyat.
- Köszi.
Fel vittem a reggelit a szobába. Klau meg alutt. Le raktam a reggelit a kis asztalra Klau szobájában. Klaut néztem még egy öt percig.
- Jó reggelt hercegnő.
- Jó reggelt.
- Hosztam reggelit.
- Tényleg?
- Igen.
Oda attam neki a reggelit.
- Te reggeliztél?
- Még nem.
- Akkor fogsz velem.
- Oke.
Fogtam egy kanalat. Klau a számba adott egy falatot én meg az övébe. Meg reggeliztünk aztán meg ittuk a kávénkat.
- Ez finom volt Hercegem.
- Tudom Hercegnő. Le viszem és jövök.
- Oke.
Megint úgy nézett ki mint aki rosszat álmodott vagy nem alutt eleget. Ha vissza mentem meg is kérdezem.
- Szia.
- Krisz.
- Igen.
- Te hogy montad el Melinek?
- Ki tálalt nekem mindent.
- Ó szia.
- Sziasztok.
- Szia élet.
- Szia minden. Krisz egyszer csak el hivott egy hejre és mindent el mondott.
- Te elvitted őt a titkos hejünkre?
- Igen. Ott könnyebb volt.
- Talán nekem is el kellene vinnem oda Klaut.
- Kéne.
- Fel megyek.
- Zoli.
- Igen Meli.
- Klau rosszul alutt az éjjel nagyon.
- Ezt te honnan tudod?
- Ikrek vagyunk. Különleges ikrek.
- Oke. Fel mentem.
- Jó.
El gondolkodtam rajta, hogy el viszem Klaut arra a hejre ma és mindent el mondokneki ott.
- Hercegem.
- Igen.
- Gyere ide.
- Máris.
Meg csókolt. Tudtam mit akar gyorsan be zártam az ajtót és le vetkőztettem. Egy másfél óra mulva hagytuk abba.
- Klau ma elviszlek valahova.
- Hova?
- Egy titkos helyre.
- Úúú. Szeretem ha titogzatos vagy.
Nevettem és ő is nevetett. Annyira szeretem ha nevet. Nem tudom hogy mondjam el neki de muszály lesz. Lehet, hogy furának fogja találni a hejet de muszály lesz el momdanom neki. Tíz óra van.
- Hercegem.
- Igen.
- Felöltözöm.
- Rendben. Én is.
Fel öltöztünk és le mentünk. Melinda és az öcsém valami romantikus filmet néztek.
- Krisz el mentünk.
- Oke. Majd melivel fel hivatlak Klau ha nem ért haza mira apukád haza ér.
- Rendben. Jó filmnézést.
- Köszi.
Ki mentünk a házból.
- Fel ülsz mögém?
- Naná.
Fel ült mögém és el vittem a birtokunkon lévő titkos helyhez. Le szállt a motorról.
- Zoli itt nincs is semmi.
- De van csak hozzá kell érnem az ajtóhoz.
- Oké.
Hozzáértem és előkezdett lyönni a szellem kastélyhoz hassonló épület.
- Mi ez a hej?
- Klau fontos dolgot kell neked mondanom.
- Mégis mit?
- Árny vadász vagyok.
- Tuttam.
- Mi? Hohohohonnan?
Meg döbbentem kicsit.
- Álmodtam veled és tele voltal rúnákkal.
- Aha. Szóval álmodtál rólla.
- Igen.
- Szóval tuttad hogy hazudok.
- Hhhú igen nagyából.
- És én is tudom, hogy titkolsz előlem valamit.
- Titkolok is.
- El momdod?
- Igen. A roki meg az éneklésen kívül szertornázok is. Két számban. Gerendán és sima aklétikában.
- Ööö aszta.
- Négy éves korom óta szertornázom.
- Tízenegy éve.
- Igen. Megyünk még valamerre?
- Megyünk sétálni.
El csuklott a hangom. Farkas kéne lennem.
- Zoli farkas kéne lenned. Hallom a hangodon.
- Tudom. Mennyünk be az erdőbe.
- Oke. Farkas akarsz lenni ugye?
- Igen.
- Mennyünk.
Be futottunk az erdőbe és átváltoztam. Nagyon jól esett farkaslenni. Újra farkas börben voltam és élveztem. Annyira jó amikor el szabadulok az emberektől. Tizenegytől kettőig voltunk farkasok. Beszèltünk a farkastársakkal, el intéztünk pár problémát aztán ki mentünk a park melletti erdőbe és átváltoztunk emberré.
- Klau ez annyira jól esett.
- Ezért vagyok én minden nap egy órát farkas.
- Már értem miért.
- Oke. Hova mennyünk?
- Enni. Mert két óra és nagyon éhes vagyok.
- Igen én is. Mit együnk?
- Hotdog vagy hamburger?
- Hambi.
- Akor el megyünk hamburgerezni.
- Oke.
Meg rezzent a telefonom elő is vettem. Anya irt. Aut irja Szárá meg látogat minket holnap és négy napig marad. Körülbelül mikor utoljára találkoztunk hat éves volt én meg nyolc. Most volt kilencedikes. Debrecenbe jár suliba. De Pestre jön orvosira. Annyira örülök hogy el jön holnap.
- Ki az?
- Csak anya. Holnap délután haza megyek egyedül jó?
- Oke.
El indultunk a hamburgerezőbe. Le ültünk kint az egyik asztalnál. Hamar hött is a pincérnő aki nagyon jól omert már minket.
- A szokásos lesz Meggi.
- Két eksztra sajtos hamburger. Klaudiának eksztra kecsappal mustár nélkül neked meg minden lesz. Máris hozom.
- Köszi Meggi.
Elment.
- Én fizetem hercegnő.
- Oke.
Ki hozták a hamburgereket. Gyorsan meg ettük őket ék ki fizettem majd el indultunk haza. A motorom a birtokunkonvolt. Kèt kilómétertkell sétálnunk hazáig. Nagyon melegvan.
- Klau eszünk egy fagyit?
- Igen ehetünk.
El mentünk fagyizni Klau szokás szerint hat gömböset evett mint én. Még fèl úton se jártunk meg ettük a fagyikat. Beszélgettünk és el értünk a házunkhoz.
- Klau be megyek a motlr ért. Sietek.
- Oke.
Húsz perc múlva meg érkeztem.
- Szálj fel és mennyünk hozzátok.
- Oke.
Mikor be mentünk az utcába meg láttam Méry autóját. Billy ki szált belőle és be sétált az ajtón.
- Klau Billy újra jár.
- Igen látom és örülök neki.
- Sziasztok.
- Sziasztok.
- Apa én tuttam, hogy járni fogsz.
- Én is kislányom ezért mentem el a rehabra.
- Mi fel megyünk jó?
- Oke.
Fent klau szobájában néztünk egy vicces filmet. Majd hatkor le mentünk vacsorázni. Minden lent volt kivéve Jackot aki a barátnőjénél van vasárnapig mert akkor jön haza.  Fel mentünk Klau szobájába nyolcig tévét néztünk majd zuhany után be bujtunk az ágyba és be kapcsoltam a fél órás időzitőt, hogy ki kapcsoljon a tv. Majd Klau el aludt. Tízkor en is el aludtam.
A hetedik fejezettel egy kicsitkések mert csak félig van kédzen bocsi. Puszi az írónőtök.

Szellemek közöttWhere stories live. Discover now