"Yahu tamam be!" beni öpen teyzem halam ve herkezi ittirdim.
"Hadi selametle gidin." diyen babama gülümsedim.
Şaka felan ama yakalşık 20 dakikadır otobüsü bekletiyorduk.
Herkezle vedalaştıktan sonra valizlerimiz 20 dakika önce yerleştirilmiş olan otobüse bindik.
En arkaya yakın olan yerimizde oturuş şeklimiz şöyleydi:
Eylül ve ben
Oğuz ve bir teyzeTeyze bindiğimizden beri Oğuzla uğraştığı için Oğuz ile ben yer değiştirdik.
15 dakikalık bir işkence den sonra otobüs tekrar durdu ve içeriye koşmaktan saçı dağılmış iki kişi girdi pardon yunan tanrısı desek daha iyi.
"Teyzecim sanırım yanlış yere oturmuşsunuz." diyen çocuğa baktım.
"Uyy oyle mu." diyerek kalkan teyzeye el salladım ve gülerek önüme döndüm.
Yanımdaki çocuk sırtındaki çantasını yukarı koyup yanıma oturduktan sonra kafasını geri yaslayıp derin bir nefes alıp verdi.
"Atalay ben senin yapıcağın işin içinee" başlayarak sürdürdü.
Gözlerimi kocaman açıp öksürdüm.
"Pardon ya ben yanımda kız olduğunu görmemişim." dedi.
Omuz silkip boyum yetişmediği için ve çok ağır olan çantamı bacaklarımın arasından alarak kucağıma koydum bunu yaparkende Oğuza sinirlendim ne yani şunu yukarı koysan kasların mı patlardı?Kucağımı içinden alıp geri bacağının yanına koydum çantayı ve rahat oturmak için kıpırdandım ve tekrar kıpırdandım ve tekrar.
"Çantanı yukarı koyabilirim." sesi geldi yanımdaki sanat eserinden.
"Aslında olabilir." dedim ve bacağımın yardımı ile kaldırıp kucağıma çektim ve oda tek eli ile kucağımdan alıp yukarı koydu
"O kadar hafif miydi o ya?" dedim hayretle o ise sadece güldü.
Çok güzel güldü.
Güldü çok güzel .
Güzel çok güldü.
Daha sonra ikimiz de kulaklıklarımızı taktık o kafasını geri yasladı bende Oğuza bir baktım.
UYUYORDU !!!
Kafasına hafifçe vurdum irkilip gözlerini açınca gülüp geri oturdum ve kafamı cama yaslandım.
🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔
"Oha teyze." bağıran kişiye kafamı kaldırıp baktım sanırım bu Atalaydı müzik bitmiş olan ve kulağımda boş boş duran kulaklığı çıkarıp az önceki teyzenin atalayın üstünde oturmasına ilk önce kıkırdadım ama yüz şekillerini görünce kahkaha attım.
Benden cesaret bulan herkez gülerken yanımdaki hemen koştu ve teyzeyi Atalayın kucağından kaldırdı.
"Oh sağol Aras ölüyorum sandım bi an." diyen Atalaya herkes daha fazla gülerken yakışıklı ve adının Aras olduğunu öğrendiğim yanıma oturunca herkez sustu.
"Muavin Bey!" dedi Oğuz.
"Birader!" dedi daha sonra.
Muavin bakmayınca Atalay
"Muaviin Beeey." dedi kız sesi ile tabi sesi kalın olduğu için komik çıkmıştı.
Muavine istediği şeyi söyledikten sonra molada durduk.
Gerçekten molaya gelicek kadar uyumuş muyum ya?
"Derin benim çişim geldi inelim çabuk." diyen Eylüle gülüp tuvalete doğru ilerledik.
"O kadar su içersen tabii gelir." dedim gülerken.
"Ama ne yapıyım muavin çok tatlıydı." Eylülde böyleydi işte.İşimiz bitince biraz dolandık ve Oğuz gelen kadar yan yana oturduk Oğuz gelince yanağından kocaman öpüp arkaya geçtim.
Zaten birkaç dakika sonra da otobüs kalktı.
"Ne içersiniz?" sonar muavine döndüm Aras kahve almış o zaman bende almalıyım.
Şaka be içersem uykum gelirdi bu yüzden, bende kahve ters etki veriyor da.
"Kahve alabilirim."dedim gülümseyerek.
Kahve çok sıcak olduğu için tutamadım ve Aras tutarak önüme bıraktı.
Kısaca başımı sallayıp kahveyi içtim.
Bitince ayağa kalkarak Oğuza baktım.
Yavaşca belini gıdıklamak için eğildim ve açık mavi t-shirt'ine parmaklarımı soktum. Sanırım bu gıdıklamak yerine deşmek oldu. Biraz fazla korkmuş olucak ki elindeki kahveyi üzerine döktü onun sıcaklığı ile
"Yandım!" bağırarak ayağa kalkınca burnuma kafa attı.
"Ah burnum." diyerek geri yerime düşünce tam önümde duran Arası refleks olarak geri ittirdim ve oda yere düştü.
"Ah sırtım." işte böylece bağıran bize şaşkın bakan insanlar da vardı.
🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟
Otobüs yeniden mola da durunca Arasdan tekrar özür dileyerek Oğuz ve Eylül ile otobüsten indik bu sefer yarım saatlik mola vardı ve hava iyice kararmıştı.
"Ya ben acıktım bana yemek alın." diyerek ikisinin kolundan tutarak çekiştirdim.
"Derin ilk önce üstümü değiştirsem." dedi t-shirt'indeki kocaman lekeyi göstererek.
"Tamam biz oturuyoruz o zaman." dedim ve ilerde ki masalardan birine oturdum.
"Benim çok uykum var ya." ayakta uyuyan Eylüle güldüm ve başını dizlerime koydum.
"Saol." dedi
Hemen çaprazımızda da Aras ve Atalay vardı Atalay az önceki olayı şans eseri kaydetmiş ve bakıp bakıp gülüyordu.
Daha sonra masasından kalkıp bizimkine yaklaştı.
"Instagram hesabını versene." dedi kucağımda yatan Eylüle bakıp.
"Neden?" Dedim
"Seni etiketlemem lazım." dedi.
Bende verdim sonuçta birdaha beni nerde görücek. Zaten daha sonra Oğuz geldi yemek yedik otobüse bindik bende Aras daha gelmediği için kafamı onun koltuğuna koyup kulaklıklarımı taktım.
🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍
Yazım yanlışları ve noktalamalar daha sonra düzeltilecektir.
Bu arada multi Oğuzcuk ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONSRA
Humor"Remzi emmi ne oldi?" bağıran köylülerin içinde en net seçebildiğim bu oldu diyebilirim çünkü şu anda alnımın tam ortasında oluşan ikinci Derin ile aynada bakışıyordum. Evet kafama gelen yabancı madde Oğuz ile abimin birbirlerine attıkları MİSKETLE...