באותו בוקר מגנוס הרגיש מנוצנץ מהרגיל, אחת הסיבות הייתה כמות הנצנצים שפוזרו עליו ליל אמש ובהחלט שזה היה חום גופו של בנ זוגו, אלכסנדר לייטווד שנצמד אליו בשנתו וגרם לו להרגיש מנצנץ רגשית.
מגנוס פקח את עיניו לרווחה, פיהק פיהוק-רמיזות-מיניות ונשק לאלק בעדינות על המצח, בתגובה אלק נחר למגנוס לפרצוף. מגנוס עבר לשיטה אחרת. הוא קירב את עצמו מעל אלק ונשכב עליו בעדינות. אלק דפק עוד נחירה.
לאחר מספר נשיקות על הפרצוף ובפה אלק הועיל בטובו ופקח את עיניו. "בוקר טוב היפהייפה הנרדמת". אלק גיכח ולאכזבתו של מגנוס ניתק את גופו ממנו והתיישב. כך עשה גם מגנוס וחיבק את אלק מאחור. "אל תהיה ממורמר." לחש מגנוס בזמן שליטף את גבו של אלק בעדינות. "אתה אמור להיות שמח ביום ההולדת שלך." אלק סובב את ראשו אל מגנוס והשעין את מצחו על מצחו אהובו.
"אני כן שמח, אתה הרי איתי" אלק חייך. מגנוס החזיר לו חיוך. "אני אתן לך כל מה שתרצה, כל משאלה שליבך יחשוק בה. אלק נע באי נוחות וגירד מאחורי אוזנו כסימן להיותו מובך.
הוא הסתכל על כפות ידיו בביישנות. "יש משהו אחד שתמיד חלמתי עליו..." כעבור שתיקה ממושכת מגנוס הרגיש בצורך להגיד "כן?"
"עזוב זה לא באמת חשוב, סתם משהו אידיוטי."
"כל מה שאתה רוצה אלכסנדר הוא חשוב." דחק באלק להמשיך, הוא רצה לתת לו מתנת יום הולדת מכובדת אפילו שאלק התעקש שהוא לא רוצה כלום ממנו מלבד הנוכחות שלו עצמו.
"טוב אז... תמיד חלמתי לטוס להוואי..." מגנוס הופתע מפשיטות הבקשה.
"בכיף אני אקנה לנו כרטיסים עכשיו!" הוא שמח שיש באפשרותו להגשים את חלומו של אלק.
"....לשחות עם דולפנים".
דממה השתררה ביניהם.
מגנוס לא החזיק בעצמו והחל לצחוק כל כך חזק שנחנק, התחיל להתגלגל, ונפל מהמיטה. כמצופה, אלק עזור לו. ואז בעט בו. חזק.
מפה לשם, הם הגיעו להוואי.
YOU ARE READING
מאלק והדולפינים//MALEC Hebrew
Fanficפאנפיק על הזוג האלוהי מאלק- מגנוס, מכשף אדיר מברוקלין ואלק, צייד צללים זועף. יחדיו הם זוג מהשמים. פיק הומוריסטי על חלומו הנסתר של אלק, שחייה עם דולפינים. תהנו. אמן *לסיפור פואנטה חסרת פואנטה