"מגננננננננננוס!!!!?"
בפחות משניה מגנוס היה לידו, בעל זנב ורדרד בדיוק בצורה של זנבו של אלק וחזיית צדפים מגוחכת מכסה את פטמותיו. ועובדה שהכעיסה את אלק עד עומק נשמתו- תיספרתו לא השתנתה!
"אלק אתה נראה, ואו פצצת עולם!" מגנוס שחה (לראות את מגנוס שוחה אליו עם ספיר היה מוזר עוד יותר מסנפירו שלו) ורכן לנשיקה אבל אלק נע אחורה. "הסבר לי בבקשה, למה הפכת אתנו לבתולות ים ארורות ולמה השיער שלי דומה לשל איזבל!?". מגנוס ציקצק בלשונו. "אלכסנדר, אני מבין שזו הפתעה ענקית אבל תראה אתה יכול לשחות ולנשום מתחת למים וגם דולפינים יתחברו איתך בקלות רבה יותר!" אלק לא היה מרוצה. "שיער" זעף. מגנוס ציחקק "טוב הייתי סקרן."
מגנוס הפנה אליו גב ושרק שריקה ממושכת לעבר האוקיינוס. כשמגנוס חזר להסתכל עליו אלק הרים גבה. "שתי דקות" סימן לו לחכות. ובדיוק בזמן המשוער נגלו לעיניהם נקודות קטנות שצברו מהירות והתקרבו אליהם. אלק ניחש שפחדו הגדול מתקרב אליו, ואכן היה שם להקת דולפינים שמנתה בערך עשרה דולפינים. אלק אוטומטית שחה מאחורי גבו של מגנוס.
ואז ממש כמו במופע מזהיר הדולפינים סבבו אותם כמו במערבולת, הם היו צבעוניים. עשרות צבעי דולפנים נגלו לעניו של אלק. הוא מעולם לא ידע שיש דולפינים בצבע צהוב סגול או ירוק. אלק פלט אנחת תדהמה. מגנוס חייך אליו ורמז לו להמשיך לצפות. הדולפינים עשו מעגלים סביבם בצבעי הקשת, קיפצו לאורך ולרוחב הלוך חזור- יוצרים שרשרת צבעונית. ואז הם נעצרו. והתקרבו אט אט לבו זוגו של אלק. אלק חשב שדמיין אותם מרחרחים ובוחנים אותו. מגנוס צחק ממש חזק. זה מילא באלק שמחה, מגנוס כה שמח בסביבה זה לא יכול להיות מזיק. הדולפינים עברו אליו, הוא הבין למה מגנוס צחק. הדולפים נשפו עליהם בועות וזה דגדג נורא, ובסהכ הם היו ממש מתוקים. אלק פרץ בצחוק גם בגלל הדיגדוג וגם על ההקלה שחש. אחרי זה הכל היה פשוט יותר. הם שיחקו עם דולפינים ליטפו אותם. התמזמזו מתחת למים ושוב שיחקו עם דולפינים. אלק פנה אל מגנוס "תודה לך על כל זה".
מגנוס קירב את אלק אליו "אז בוא נדון במחירים על שיעור שחייה אחד-" אלק דחף אותו ושנהים התנשקו "וגם על תיספורת חד-" "אתה מת". אלק חייך "אני אוהב אותך". מגנוס אחז בידו. "אני אוהב אותך גם אלכסנדר, יותר ממה שאתה יכול לדמיין." אלק תהה למה בכלל חשש מזה מלכתחילה.
ה-סוף..
והווו זהו זה, זה היה כל הפאנפיק. מקווה שאהבתם וצחקתם 3:
.
נ.ב פאנפיק הבא- דרארי
YOU ARE READING
מאלק והדולפינים//MALEC Hebrew
Fanficפאנפיק על הזוג האלוהי מאלק- מגנוס, מכשף אדיר מברוקלין ואלק, צייד צללים זועף. יחדיו הם זוג מהשמים. פיק הומוריסטי על חלומו הנסתר של אלק, שחייה עם דולפינים. תהנו. אמן *לסיפור פואנטה חסרת פואנטה