עד עכשיו מגנוס לא הבחין בנוף שסובב אותם בגלל גוש בתי מלון-חוסמי-נוף ומהפרעות אחרות שתיירות מזמנת לעצמה, רצועת חוף לבנה ומדהימה התרחקה עם כל צעד שעשו הוא ואלק. מי טורקיז בהם שקעו אט אט היו בדיוק בטמפרטורה שמגנוס אוהב באמבטיה ועשרות עצי דקל סבבו אותם. מגנוס תהה אם ימצאו זמן לקשור ביניהם ערסל… "מגנוס" אלק קטע את ערעוריו. "איך אתה מתכוון ללמד אותי לשחות?" מגנוס אחז בידו של אלק. "אתה בוטח בי אלכסנדר?" אלק חייך, להפתעתו של מגנוס הוא לא היסס לרגע. "יותר מבכל בנאדם-צייד צללים-שוכן תחתיות שפגשתי בחיי." אחיזתו של אלק היתדקה. ואז הם התנשקו.
נ.מ אלק
אלק דחף את מגנוס "תלמד אותי לשחות כבר!" מגנוס דחף אותו בחזרה והחזיר לו מבט משועשע שאומר 'נדפקת חבל על הזמן'. צמרמות חלפה בגבו של אלק, מגנוס היה בלתי נשכח ביופיו (הבגד ים שלו בהחלט תרם לכך) לאור שקיעת השמש ומיי הטורקיז שהגיעו לו עד מותניו. אלק אפילו שכח מפחדו וכל מה שהטריד אותו עד עכשיו לפניו עמד מגנוס, וזה כל מה שמוחו, גופו, חשב עליו.
אלק קיווה שברגע שמגנוס הבטיח לו שיעור שחייה פרטי הם יכללו המון מגע פיזי וקרבה בינהים, לשווא. מגנוס התרחק כמה צעדים ממנו. הוא מילמל משהו שנשמע כמו 'ביבידי בובידי בו' ונינע בידיו בתנועות חדשות ומוגזמות. מום אחז באלק. הוא לא הרגיש עוד במשקלו, כוח הכבידה נטש אותו ורגליו החלו אט אט לעלות לאוויר, רק שרגליו עוד לא היו רגליו. בגד הים הצהווב שלו נעלם ביחד עם מצופי הברווזים ובמקומו רגליו נהפכו לסנפיר דג עם עשרות קשקשים בצבע כחול טורקיז בהיר. אלק חשש שהוא עומד להתעלף. הוא רצה לצעוק 'מגנוס.מה.בשם.רזיאל.קורה.לי?!' אבל המלים נתקעו בגרונו. התהליך לא כאב, להפך הוא הרגיש דיגדוג קל חולף בכל מורד גופו התחתון. ואז הכל פסק, ואלק נפל נפילה חופשית של שלושה מטרים (שהספיק להתרומם בזמן שינוי הצורה שלו) ופגע ישירות במים.
הדבר הראשון שנגלה לעניי אלק היה זנבו הענקי. הוא אוטומטית ידע איך להניע אותו זה הרגיש בדיוק כמו כל חלק בגופו. אלק עשה מספר סיבובים סביב עצמו ושיערו הסתבך תוך כדי, אלק היה כמעט מופתע באותו מידה משיערו שגדל למימדים לא רצויים מזנבו שנע אחורה וקדימה במקום רגליו.
ואז הוא קלט שהוא נמצא במעמקיי האוקיינוס, שוחה, לבדו, עם סנפיר,ואפשרות לנשום. המוח שלו עשה סלטה ענקית ואז הוא קלט שהוא... שהוא בתולת ים?
"מגנננננננננוס!!!!!!!!!! "
YOU ARE READING
מאלק והדולפינים//MALEC Hebrew
ספרות חובביםפאנפיק על הזוג האלוהי מאלק- מגנוס, מכשף אדיר מברוקלין ואלק, צייד צללים זועף. יחדיו הם זוג מהשמים. פיק הומוריסטי על חלומו הנסתר של אלק, שחייה עם דולפינים. תהנו. אמן *לסיפור פואנטה חסרת פואנטה