~TŘI~

1.3K 46 0
                                    

Nemohla jsem spát. Nemohla jsem na to přestat myslet. Bylo to nepopsatelný. Nejradši bych teď zamířila do jeho pokoje a zopakovala si to. Ty jeho rty, Bože! Ale...nad čím to tady přemýšlím? Vždyť ho nenávidím. Je to debil a navíc, nic k němu necítím a dost silně pochybuju, že on ke mně něco cítí. On totiž nemá city. Když jsem dospěla k tomuhle závěru, tak jsem konečně usnula.

,,Sabrino, vstávej!" zařval Shawn a skočil mi do postele.

,,Vypadni!" zařvala jsem a převalila se na druhou stranu.

,,Když mně se ale nechce," otočil si mě zpátky. Snažila jsem se ignorovat to, že je vedle mě a co nejklidněji jsem se pokoušela zase usnout. ,,O čem se ti zdá?" vyrušil mě a můj sen se rozplynul.

,,No o tobě to nebude," zavrčela jsem a otočila se.

,,Tak to pěkně kecáš," zasmál se.

,,Přijde ti tady něco k smíchu?" řekla jsem se stále zavřenýma očima.

,,Ty tvoje lži," přetočil mě ma záda a sklonil se ke mně. Srdce se mi z neznámého důvodu rozbušelo o dost víc, než normálně a já na něj jen vyjeveně zírala.

,,Miluju, jak na mě reaguješ," zašeptal a stále neodlepoval svůj zrak od mých očí. Nic jsem neříkala. Palcem mi přejel po dolním rtu a to se neobešlo bez trhaného nadechnutí. Usmál se a naklonil se ke mně. To se ale moje smysly konečně probudily a já mezi nás rychle strčila polštář. Pak jsem se kolem něj prosmekla a zmizela v koupelně.

*****

,,Sabrino, protřebuju, aby jste se Shawnem došli nakoupit. Tady máš seznam a peníze," řekla mi mamka a podala mi papírek s penězi.

,,A mami, nemohla bych tam jít sama?" škemrala jsem, ale zbytečně.

,,Ne, Shawn půjde s tebou. Aspoň se projdete," škodolibě se usmála a odešla. Povzdechla jsem si a šla pro Shawna.

,,Máme jít nakoupit!" řvala jsem přes celou chodbu po cestě do jeho pokoje a neodklopovala zrak od mobilního displeje.

,,BUM!"

,,Shawne, ty střevo!"

,,Já za to nemůžu, že jsi malá a nejsi vidět!"

,,Jasně, sveď to na mojí vejšku."

,,Ty by jsi do mě taky nemusela vrazit, kdyby jsi pořád nekoukala do mobilu."

,,Pořád? Teď jsem si ho vzala do ruky ty debile!"

,,Kdo je tu podle tebe debil?"

,,Ty!"

,,Ale hezkej debil."

,,Tak možná hezky velkej debil."

,,A i přes to jsi do mě zamilovaná."

,,Hah. To ani ve snu, Mendes."

,,Krásko."

,,Debile."

,,Beruško."

,,Kreténe."

,,My lady."

,,Neser mě a už drž hubu!"

,,Já ti tady skládám poklony a ty se mi takhle odvděčuješ?"

,,Přesně tak. Co bych asi za to mohla udělat?"

,,Třeba pusinku."

,,To sotva."

,,Dělej, jdeme," vstal a natáhl ke mně ruku. Ušklíbla jsem se na něj a přijala jí.

,,Odcházíme, čau!" křikla jsem domu.

Můj nevlastní brácha je SHAWN MENDES?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat