,,A kdy odlítá?" zeptala jsem se a přivřela oči, protože jsem se bála odpovědi.
,,Už odletěl."
Po téhle větě se mi udělalo hrozně špatně. Nechala jsem ho odletět do Severní Karolíny. Vběhla jsem do svého pokoje a začala panikařit. Musim za ním doletět, ale kdy? Zasedla jsem k počítači. Vyhledala jsem si lety do Severní Karolíny, ale pak mi došlo, já nevím, kde Shawnova teta bydlí. Vyběhla jsem z pokoje za Shawnovým tátou. ,,Kam přesně Shawn jel?" vychrlila jsem ze sebe. Nadiktoval mi nějakou nesmyslnou adresu, kterou jsem si neměla šanci zapamatovat, takže jsem ho poprosila, aby mi to napsal na lísteček. Potom jsem se vrátila zase k počítači. Další letadlo odlétalo zítra v devět večer. Z podpostele jsem vytáhla kufr a začala si balit. Balila jsem si na týden a doufala, že ty věci nebudu muset použít všechny.
Okolo jedenácté jsem šla spát. Přemýšlela jsem nad Shawnem. Proč tam vlastně letím, když mi strašně ublížil? Na druhou stranu se mi ale omluvil. Vyznal mi lásku... Ale nevím, jestli mu můžu věřit. Jestli to zase není sázka a v Severní Karolíně má nějakej koncert, o kterým nevím, tak už se na něj vážně vykašlu. Byla jsem zmatená.
***
Dneska odlítám. Nikdo o ničem neví. Několikrát jsem zkoušela Shawnovi volat, ale nezvedal to. Je nedostupný a mě se zmocňovala panika. Co když se mu něco stalo? Zkusila jsem to ještě jednou. Vytočil a jsem Shawnovo číslo.
,,Volaný účastník je právě..." Típla jsem to. Neměla jsem co dělat, tak jsem se rozhodla napsat vzkaz.
Ahoj.
Kdyby jste se po mně sháněli, tak jsem odletěla do Severní Karolíny. Proto jsem vám nechtěla říkat, proč tu adresu chci. Sice je to i přes váš zákaz, ale já to musela udělat. Musim to s Shawnem dohodnout. Takže jenom, aby jste věděli, že jsem v pořádku.Sabrina
Povzdychla jsem si a hleděla do blba. Co když tam Shawn nebude? Najednou někdo zaklepal na dveře. Schovala jsem plný kufr pod postel, upravila se a otevřela. Člověka, který tam stál jsem neznala.
,,Em, čau?" řekla jsem nejistě.
,,Čau můžu dál?" zeptal se a ukázal dovnitř pokoje.
,,Jo, ale... My se známe?" zeptala jsem se a pustila ho dovnitř.
,,Já tebe znám, ale ty mě asi ne," pokrčil rameny. ,,Abych se ti teda představil, jsem James."
,,Ten James?" zvýšila jsem hlas.
,,Jo, bohužel," povzdechl si. ,,Nevíš, kde by Shawn mohl bejt? Zmizel, nezvedá mi telefon, ani neodpovídají da smsky."
,,Nevim," zalhala jsem a podrbala se na zátylku.
,,Co ti naposledy řekl?" zeptal se.
,,Nevim, to už si nepamatuju. Pořád jsme se hádali, ale pak bylo ticho. Asi pět minut seděl v mém pokoji a potom beze slova odešel," sklopila jsem pohled k zemi.
,,Aha. Takže nevíš, kde je?" zeptal se ještě jednou.
,,Ne," žašeptala jsem.
,,Tak já jdu. Rád jsem tě poznal, ahoj," mávl mi a zmizel z pokoje.
,,Čau," protočila jsem očima.
Tak tohodle člověka nechápu. Jen tak si přijde do mýho pokoje, já ani nevím kdo je a vyptává se na Shawna. Tohle jsem ještě nezažila. Rozhodla jsem se si zlepšit náladu a to nejenom sobě. V mobilu jsem klikla na ikonku instagamu a začala odpovídat fanouškům. Ty mi hned odpovídali nazpátek a já se nestačila usmívat. Občas se mi do toho připletli i kamarádi ať už slavný nebo ne. Takhle to u mě probíhalo až do pěti. Potom jsem se šla navečeřet a osprchovat. Už jsem si kompletně nachystala věci do letadla a jenom čekala. Na šestou jsem měla objednanýho taxíka na letiště.
Oblékla jsem si mikinu a i s kufrem a batohem na zádech jsem se vyplížila z domu. Oba byli v obýváku, takže to nebylo nic těžkého. Když jsem vylezla před dům, taxík už tam stál. Řidič mi naložil kufr do auta a vyjeli jsme. Cesta trvala půl hodiny, ale pro mě byla nekonečná.
Na letišti jsem si vyzvedla letenky, ale jen co jsem vyšla z řady seběhl se kolem mě hlouček lidí.
,,Podepíšeš se mi?"
,,Vyfotíš se se mnou?" ozývalo se z každých stran. Skoro s každým jsem se vyfotila, nebo mu dala podpis, ale když už čas hořel, tak jsem se musela omluvit a jít. Prošla jsem kontolou a ještě půl hodiny jsem musela čekat, než mě pustili do letadla. Místo jsem měla díky bohu u okýnka. Ale na neštěstí vedle mě seděly nějaký dvanáctiletý holky holky a pořád na mě koukaly. Když se letadlo dostalo do vzduchu, tak se mě zeptaly, jestli se s nima vyfotím. Bylo by blbý říct "ne", tak jsem se s nima vyfotila. Potom jsem zavřela oči a usnula.Podívala jsem se na mobil kolik je hodin a se zděšením jsem zjistila, že mě čekají ještě dvě a půl hodiny letu. Zapojila jsem si sluchátka a začala si číst. To mi bohužel vydrželo jen půl hodiny. Pak už jsem jen sledovala krajinu z miniaturního okýnka vedle mě.
Na letišti jsem si vyzvedla kufr a zamířila hledat taxík. Chvíli jsem musela čekat, než přijel. Nadiktovala jsem mu adresu kam potřebuju a vyrazili jsme. Cestou jsem usnula, takže nedokážu říct, kolik hodin cesta trvala, ale řekla bych, že tak tři hodiny určitě.,,Tak, jsme tady," zastavil řídič před luxusní vilou.
,,Děkuju," podala jsem mu peníze a vystoupila. Ještě mi vyndal kufr, rozloučil se a odjel. Opatrně jsem přešla k domu a přečetla si cedulku na dveřích.
Molly Mendes
Váhavě jsem zazvonila na zvonek. Chvíli jsem čekala, než mi někdo otevřel. Ve dveřích stála tak čtyřicetiletá paní a od ucha k uchu se usmívala.
,,Em, dobrý den. Jsem Sabrina, kamarádka Shawna a hledám ho. Měl by tady být," nervózně jsem se usmála.
,,Ahoj, ano. Shawn mi o tobě říkal. Teď tu sice není, ale za chvíli by tady měl být. Šel se projít. Pojď dál," řekla a usmála se.
,,Né, to né. Kousek odtud je hotel. Až tu Shawn bude, tak ať mi zavolá. Děkuju, nashledanou," usmála jsem se a chtěla odejít.
,,Ne ne ne. Mám tu volný pokoj. Budu ráda, když tu zůstaneš. Pojď," usmála se ještě víc a doslova mě zatáhla dovnitř domu. Zavedla mě do pokoje pro hosty a ukázala mi celý dům. Byla moc milá.
Po tom, co jsem si vybalila a popovídala s Molly jsem se rozhodla, že se půjdu projít, abych to tady trochu poznala.
Ahoj!
Tahle kapitola je taková nic moc. Nudná, což mě mrzí, ale nemám nápady. Taky chci říct, že kniha bude brzo končit. Je mi líto, že je tak krátká, ale když jsem si to zakládala jako koncept, tak jsem Shawna milovala, ale po půl roce mě to jaksi přešlo a už nemám nápady. Každopádně budu moc ráda za hlas. ⭐⭐⭐⭐Chloe 🌸
ČTEŠ
Můj nevlastní brácha je SHAWN MENDES?!
Hayran KurguSabrina Carpenter je slavná zpěvačka. Shawn Mendes je slavný zpěvák. Jak se tyhle dva snesou v jedné rodině, jednom domě a k tomu všemu v jedné škole? Bude to pro ně ponižující, nebo si to budou užívat?