7.rész

152 6 2
                                    

*Selena szemszöge*

-Kislányom,tudod..-rontott be a szobába anya.Mi pedig rémülten szétváltunk.
-Felség..-bólintott a herceg.
-Hercegem!Tudhatom mit keresel a lányom hálójában?-kérdezte idegesen.
-Csak beszélgettem vele,eléggé maga alatt volt..-mondta feszülten.-Engedelmével..-hajolt meg és távozott.
-Mi ez az egész,Selena?Azt hittem ezt megbeszéltük!-ragadta meg felkaromat.
-Nem történt semmi!Csak megbeszéltük,hogy nem lesz semmi köztünk!-hazudtam.
-Ajánlom is...-sziszegte.-Különben a legközelebbi repülővel utazol vissza Olaszországba.Érthető voltam?
-Igen,anyám..-hajtottam le fejemet,majd lementünk a teázóba,ahol a királynő,a nővéreim és további hölgyek vártak minket.
-Kik ezek a lányok?-kérdeztem anyát érdeklődve,miközben leültünk a nagy kanapéra,ami előtt kis asztalokon volt felszolgálva a délutáni tea és süti.
-Ők a herceg ágyasai,ha úgy tetszik..-mondta gúnyosan.Én pedig hirtelen roppant dühös lettem.-Azért vannak,hogy a herceget kényeztessék és ha úgy van,közülük kerül ki a jövendőbelije.
-Rendben!Értem!-jelentettem ki mérgesen.Nem kell ezt tovább magyarázni.A teázás közben odaült mellém a királynő.
-Bocsáss meg,hogy megkérdezem te minden rendben van közted és a fiam között?-kérdezte kedvesen.
-Ami az illeti..-kezdett volna bele anyám,de közbeszóltam.
-Persze,királynőm!Az imént pont elbeszélgettünk!Igazán kedveljük egymást..-válaszoltam.
-Ennek nagyon örülök!Mostanság elég furcsa volt...tudod..-mesélte elszonytyolodva.-De remélem,hogy Miss Baldwin boldoggá fogja őt tenni!-mosolygott rám,mire nekem lehervadt az enyém az arcomról.-Neked mi a véleményed róla?
-Öhm...Valóban szép lány..-motyogtam.
-Igen!Az!-helyeselt a királyné.-Ezért is döntöttem úgy,hogy felajánlom ma este a fiamnak,hogy vegye el feleségül..-jelentette be.Köpni-nyelni nem tudtam.Nem!Ezt nem történhet meg!-Már jó pár hete beszéljük ezt a kancellárral és szerintem a fiamnak se lenne ínyjére..
-Szerintem se..-bólogatott anya mosolyogva.Én pedig úgy éreztem,hogy helyben elsírom magam.Tudom,hogy nem sok esélyünk van kettőnknek,de fájna,ha más nővel lenne együtt a herceg..De csak nem tenné meg ezt velem,ugye?Hisz azt mondta szeret!

*Justin szemszöge*

-Te megzakkantál?!-kiabáltam és közben ököllel az íróasztalomra vágtam.Nem volt szép,hogy így beszéltem édesanyámmal,de feldühített.
-Fiam!Csak hallgass meg..-próbált meg csicsítítani.
-Nem!Nem!Te hallgass meg engem!Nem lesz itt semmilyen eljegyzés,sem házasság!Nem szeretem Miss Baldwint,csupán annyi fantáziát látok benne,mint Kimben,a szolgálónkban!-kiabáltam.
-Akkor mégis kit szeretnél feleségedül,mondd?!-borult ki most már anyám is,hisz hosszú ideje próbált nekem menyasszonyt találni.
-Én tudom mit szeretnék és ha úgy határozok,hogy megházasodom,akkor megteszem!-válaszoltam keményen.-De neked és apámnak semmi közöd a magánéletemhez!Érthető voltam?
-Szépen vagyunk..-nézett rám könnyes szemmel anya.-Úgy beszélsz velem,mintha valami szolga lennék..
-Nem vagyok kíváncsi a krokodil könnyeidre!Most pedig szépen megkérlek távozz!-utasítottam,amit felháborodva meg is tett.Idegesen visszaültem bőrszékembe és próbáltam lenyugodni.Lassan vacsora lesz és végre láthatom Selenát.Ez az egy dolog lesz talán a másik jó dolog ebben a napban, azonkívül,hogy szerelmet vallottunk egymásnak.
-Hercegem!-jött be az irodámba Kim.-Kész a vacsora!-hajolt meg előttem.
-Már is megyek..-mondtam.
-Valami gond van?-kérdezte és csábosan megrebegtette szempilláit.Már csak ez hiányzott!Gyorsan felálltam székémből és inkább elindultam az étkezőbe,ahol már apám és a király ott voltak.
-Jó estét!-köszöntem és leültem helyemre.
-Justin!-szólított meg apa.-Rickkel beszéltünk,hogy milyen jó lenne,ha a holnapi nap ellátogatnánk a golf klubbunkba.
-Igen,ez valóban jól hangzik!-mosolyodtam el.
-Bár nem tudom,hogy a lányaimnak lesz-e kedve hozzá..-nevetett fel a király.
-Ha a fiam ott lesz,akkor mindenképp!-vigyorodott el apa.
-Abban nem kételkedem!Scarlett és Sophia szószerint rajongónak érted!-Hát még Selena...Hirtelen nyílt az étkező ajtaja és a hölgyek bejöttek rajta,kivéve Selenát.A férfiak helyükre kísérték a feleségüket,míg én a két hercegnőt.
-Hát a lányom merre kószál?-kérdezte a király,mire a királynő szúrós pillantást vetve rám,megszólalt.
-Nem érezte jól magát,de vitettem fel neki egy kis teát és ennivalót,hátha jobban lesz.
-Szegénykém!Vacsora után meglátogatom..-mondta szomorúan a király.Látszott rajta,hogy szívügye neki Selena,akárcsak nekem.
-Ugyan!Nem szükséges!-vágta rá a királynő,ami eléggé furcsa volt.Szokatlanul viselkedett.Kezeivel az asztalon dobolt,hogy lenyugtassa magát.Engem pedig egyre inkább aggasztott a helyzet..Vajon mit titkolhatott?Vacsora után azt mondtam elmegyek leveleket írni a kormányfőnek az új város épületekkel kapcsolatban,de helyette egy titkos folyosón keresztül elmentem Selena szobájához.A palotát még a 18.században építették,amikor is rengeteg volt a barbár támadás és fent maradt pár rossz minőségű folyosó és titkos ajtó.Kiskoromban mindig ezekkel szórakoztam.Volt,hogy így úsztam meg büntetéseket.Nagy nehezen sikerült is bejutnom a hercegnő szobájába,aki egy fotelben kuporgott.Köntösben volt és szomorúan üldögélt.
-Jó estét hercegnőm!-mosolyodtam el,miután kibújtam az egyik szekrény mögül,ami mögött a járat volt.Selena rémülten nézett rám,majd odafutott hozzám és megölelt.
-Justin!Mit keresel itt?-nézett rám aggódva.-Hogy jutottál be?-kérdéseire válaszul felnevettem.-Mi ilyen vicces?
-Először hívtál Justinnak,hercegnőm..-mondtam és közben kezeimmel derekát simogattam.
-Bocsánat...-pirult el tőlem annyi idő után ismét,mire ismét felnevettem.
-Semmi baj!Tetszik,hogy Justinnak hívsz!
-A kérdésemre válaszolj inkább!-tette kezeit mellkasomra.-Mit csinálsz itt?Az összes ablak és ajtó,ami szobámba vezet zárva van.Anyám bezáratott,mert félt attól,hogy megakadályozom a királynő bejelentését..-forgatta meg szemeit.
-Tudod a palotában vannak titkos járatok..Az egyik ilyenen jutottam be ide.Látod?-húztam oda a szekrény mögé,ahol egy kis barna faajtó volt.
-Hogy milyen ravasz vagy!-nevetett fel.-És?Mi volt a vacsorán?-fordult felém.
-Semmi!Apád aggódott érted,de édesanyád azt hazudta,hogy rosszul lettél..-meséltem,mire elszomorodott.
-És a bejelentés?-kérdezte félve.
-Nem volt semmilyen bejelentés..-fogtam két kezem közé arcát.-Beszéltem anyámmal,nem lesz semmilyen mennyegző.
-Tényleg?-ragyogtak fel szemei.
-Tényleg!-mondtam és egy csókot nyomtam homlokára.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Aug 18, 2017 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Bieber's kingdomDonde viven las historias. Descúbrelo ahora