MEDYA AŞIRI GÜZEL SAKIN ÖLMEYİN
•
"Hey siz!"
Taehyung ve Lisa gelen sesle korkuyla yan tarafa döndüler ve Lisa gördüğü kişi karşısında derin bir nefes aldı.
"Chae, ödüm koptu!"
"Oha, siz V değil misiniz?Yani Kim Taehyung!"
"Chae, bağırma lütfen."
"Evet, benim."
Lisa ona olayı saniyeler içinde ışık hızında anlatınca Taehyung hafif bir şekilde gülümsedi."Ah tamam, pekala.Tanıştığıma memnun oldum ben Park Chaeyoung ingilizce adım da Roseanne Park.Lisa bana Chae ve Rosie der."
Lisa elini alnına koyarak başını iki yana salladı.
Lisa çantasından kâğıt ve kalem çıkardı ve bir şeyler yazıp Taehyung'a uzattı.
"Beni saygısız ya da kibirli biri sanma, eğer tekrar seni gördüğünde çığlık atmayan biriyle konuşmak istersen, mesaj atabilirsin.""Atacağım."
"İyi akşamlar Kim Taehyung."
"İyi akşamlar V Oppa!Vmin harika bir ship!"
Lisa, Rose'nin kafasına vurdu.
"Lan manyak mısın, yürü yürü."
•
Lalisa Manoban
"Lisa, oha, oha ve oha!"
"Ya Chae yarım saattir aynı şeyi söylüyorsun!"
"Tamam, tamam ama bir şey söyleyeceğim.Bugün sizde kalabilir miyim?Babam bu gece dönersem beni öldüreceğini söyledi.""Chae, bizde boş oda var o olmasa bile benim odam büyük.Bizde tamamen kalabilirsin.Büyükannem ve annem seni seviyor.Ve her zaman kalabilirsin Rosie.Sormana gerek yok.Kusura bakma ama baban pisliğin teki."
"Bugün maaşımı aldım ama babama kovulduğumu söyledim.Artık ona paramı vermeyeceğim.Ve eğer dediğin gibi sizde kalırsam bir şeylere bende ortak olacağım.Gerek yok deme hiçbir şey yapmadan sizde kalırsam, kendimi berbat hissederim."
Yanaklarını sıktım ve ona gülümsedim.
"Japchae alalım babannem istiyor."
Telefonuma gelen mesaja baktım.
Modellik için çağrılıyordum ve bu harika bir şeydi.
"Rosie, modellik işi oldu!İnanamıyorum!"
"Oha, bugün harika bir gün!Ben şükür o lanet eve bir daha dönmeyeceğim, sen bir idolle konuştun ve numaranı verdin ve modellik için çağrılıyorsun."
"Jennie ve Jisoo Unnie'ye söyleyelim mi?"
"Yarın söyleriz.Jennie Unnie yeni işe başladı biliyorsun yorulmuştur belki."
"Lisa sende çok yoruluyorsun.Biraz, dinlenmen gerekiyor.Diğer işinden ayrıldın ve anında başka bir işte çalışmaya başladın.Natasha seni çağırdığında makyözlükte yapıyorsun.Ve üstüne modellik yapacaksın.Tanrıya şükürler olsun ki annen sana kızdı da part-time işlerini bıraktın."
"Biliyorsun Chae, iş bulmak zor ve bulduğum her işte çalışıyorum."
"Lisa, 4 dil biliyorsun.İstersen dans öğretmenliğide yapabilirsin ama bu yeteneğini herkesten saklıyorsun."
"Annem, dans etmemi istemiyor.Biliyorsun bu konuda iyi anılarımız yok."
"Of, hep aynı şey olacak değil ya!"
Japchaeleri aldıktan sonra eve doğru yola koyulduk.
"Hatta belki Bighit'te makyöz ya da ne biliyim koreograf falan olursun hiç bilmiyorum."
Dedikten sonra bana sırıttı."Ya eşek misin Rosie!Hadi yürü!"
•
Kim TaehyungBugün gördüğüm kız Lisa.
Beni etkisi altına almıştı resmen.Bana numarasını uzatan ilk kız değildi ama numarasını aldığım ilk kızdı.
İnstagramıma girip adını arattım.
Heveslenerek hesaba girdim, profil fotoğrafından o olduğunu anladım ancak hesabı gizliydi.
Belki yapmam doğru olmayacaktı ama takip isteği gönderdim.
•MERHABA BÖLÜM GEÇ GELDİĞİ İÇİN ÜZGÜNÜM AMA İLK YAZDIĞIM PEK İÇİME SİNMEDİ :(
BU YİNE DAHA İYİ OLDU AMA BU DA İÇİMR PEK SİNMEDİ
UMARIM BEĞENİRSİNİZ 🌸
-ipopo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
singing for you • taelice
FanfictionBu hikaye bir Prensin hikayesi, ne gariptir ki "Küçük Prens" ile çok benzer.Ancak burada gül değil, portakal var. ~ Kim Taehyung-Lalisa Manoban