selm
ben geldim
kesit yayınlıyom ki birazcık kudurun :::ve medya aşırı güzel oh
•
•
Lisa'nın nefesi kesildi.
Neden bunu yapıyorlardı ki?
Tezgaha tutundu, titriyor ve nefes alamıyordu.Kalp krizi geçiriyor olabilir miydi, belki de herhangi bir nöbet geçiriyordu.
İkisi arasında karar veremeden, yere yığıldı.
~
-Haberler-"...Haberleri ardından mankenlik basamaklarını hızlıca tırmanan Bayan Manoban, evinde arkadaşları tarafından bilinci kapalı bir şekilde bulundu.Yoğun tepkiye maruz kalan Manoban'ın,geç bulunmasından dolayı, durumu daha ciddi."
-
-
Tae hastaneye gitmeye çalışıyordu, ama tepki gösteren o kadar çok fan vardı ki her yerde bu asla mümkün değildi ve artık buna bir son vermesi gerektiğini biliyordu.
-
Bir hasta ziyaretçisi olarak girdi içeriye, sinsi sinsi hedeflediği kapıya yöneldi kadın.Hastaneyi avcunun içi gibi biliyordu, babası burayı satmak zorunda kalmadan önce babasınındı burası.Bir doktor kıyafeti giyerek yoğun bakım odasına girdi.
Şanslıydı ki tam ayarladığı dakika içeri girmişti.
"Yanlış atı oynadın Manoban, ama üzgünüm ki artık hiçbir şey ile oynayamayacaksın."
•
Taehyung, şirketin çatısına çıktı.Bu saatte kimse yoktu, zaten saatin önemi yoktu kim gelirdi ki buraya.Nefes almalıydı, ama onunla beraber.
Portakalı ile, artık Çikolatası ile.
Taehyung, mırıldanmaya başladı, giderek şarkıya dönüştü.
"Senin için söylüyorum Çikolata, bizim için.Benim de aşık olabileceğimi hatırlatan o kasiyer için.O güzel gülümsemesi ile kalbimi fetheden o Portakal için."
--
-
AHAHQJJAQOLLSÖDŞLXLŞSLWĞQW hayatımda gördüğüm en şerefsiz kişiyim herhalde belki de 8. bölümün tamamı finaldir falan OQKQPLAŞQÖSŞQLSŞWLSŞ
bir şey söylemiyorum ki birazcık çıldırın eheheheheheheeheh
ama olaylar öyle şeylerle bağlanıyor ki:dddddd
•
•
ve hazır herkes okumamışken şunu da ekleyeyim
asla yb atamıyorum biliyorum
çünkü az önceki randomlarımın aksine falan kendimi berbat hissediyorum
cidden berbatbu kadar problemli ve aptal olduğum için özür dilerim keşke başka biri olsaydım
-ipopo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
singing for you • taelice
FanficBu hikaye bir Prensin hikayesi, ne gariptir ki "Küçük Prens" ile çok benzer.Ancak burada gül değil, portakal var. ~ Kim Taehyung-Lalisa Manoban