MEDYA
A
M
A
N
YARABBİM!
Biraz feels içeren bir bölüm olmuş olblr hbrnz olsun ehu•
Kim TaehyungLisa ile kapıda birbirimize bakıyorduk.
Lisa güldü."Tae, içeri geç eğer gitmek istemiyorsan."
"Yok hayır, gitmem gerek."
Birkaç adım attıktan sonra geri geldim ve içeri girip dudağına minik bir öpücük bıraktıktan sonra hızlıca çıktım.
Neler olmuştu öyle?
Lisa, bir melek olabilir miydi?
Nasıl olur da, her saç rengi ile bile mükemmel olabilirdi?!
Ama asıl olan, biz birbirimize duygularımızı itiraf etmiştik ve ben onu öptüm.
Sokaklarda bağırıp onunda beni sevdiğini herkese söylemek istiyordum.
•
"BTS ÜYELERİ!PORTAKALIM ARTIK BİR ÇİKOLATA OLDU VE BİR ÇİKOLATA İLE BİRBİRİMİZİ SEVİYORUZ!""Ya bu değişik ne diyor?"
Yoongi Hoseok'un dizinden başını kaldırmaya zahmet bile etmedi.Ama hepsinin yüzünde bir sırıtış vardı.Belki, artık her gün Taehyung'un Portakalı hakkında o duygularını anlatıp evde sürekli kıkırdamasının boş yere olmamasından belki de, sadece Taehyung'un aptallığına sırıttılar.
"Tae, sasaengler öğrenirse ne olacak?Bu kız haberlere çıkmadı mı daha ilk dergi çekiminden?Çoğu kişi bu kız hakkında konuşuyor.Seninle bir ilişkin olduğunu öğrenirlerse ne olacak?Fanlarımızın bir bölümü kıza nefret kusacak, belki ona zarar verecekler.Sasaenglerin ne kadar ileri gidebileceğini biliyoruz değil mi?"
Yoongi konuşmasından sonra tekrar gözlerini kapattı ve Hoseok Yoongi'nin saçları ile oynamaya devam etti.
"Durun çocuk bir mutlu olsun ya!"
"Fanlarımıza önem veriyorum, onlar benim hayatımın büyük bir bölümüne sahip, ama ben aşık olamaz mıyım hyung?Bu söylediklerin benim aklıma gelmedi mi sanıyorsun?Ama onu görüyorum, konuşuyorum ya da düşünüyorum onun olduğu herhangi bir şey oluyor, her şeyi unutuyorum.O, o kadar güzel ki, yüzü, kalbi her şeyi.Ben, bunları fanlarımıza anlatabilmek istiyorum hyung.Hoseok hyung ile aranızda her zaman daha özel bir bağ oldu.Bize birbirinize ilgi duyduğunuzu açıkladığınızda acaba fark ederler mi diye ne kadar korkmuştunuz.Ama ben korkmuyorum hyung, korkmak istemiyorum.Onu her şeyden koruyabilirim, bunu yapabilirim."(özür dilerim sope kalbime engel olamıyorum)
"Aynı şey değil, Tae."
"Ama aynı konu başlığı altında.Ki zaten hemen söylemeyeceğim ki, önce ne biliyim işte."
"Aman bunu sonra düşünürsün biraz anı yaşa şimdi.Bizim Tae'nin sevgili yapmasını kutlayalım."
•
"O H A L A L I S A!""Oha!"
"Oha!"
Jennie, Rose ve Jisoo Lisa'nın söyledikleri karşısında şaşkınlıkla çığlık attı.
"Ayyyy!İnanamıyorum gelin olmuş gidiyorsun!"
"Hayda, Jisoo Unnie neler diyorsun."
"Army kalbim, yaşasın diye çığlık atıyor.Oppacılar gününü görecek sonunda thanks to God yahu!"
"Ya ama ben aslında korkuyorum.Ya Taehyung'un üstüne çok giderlerse ya üzülürse?"
Jennie suratını buruşturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
singing for you • taelice
FanfictionBu hikaye bir Prensin hikayesi, ne gariptir ki "Küçük Prens" ile çok benzer.Ancak burada gül değil, portakal var. ~ Kim Taehyung-Lalisa Manoban