13

1K 82 53
                                    


14. bölüm final olacak
15 yani ek bölüm ise finalden sonra yaşanan bir olay olacak ikisini aynı anda yayımlayacağım yani değişik bir şey yapacağım zaten ne zaman normal bir şey yaptım da neyse işte böyle qpxwlmdwlmxwmsl
-
-
Sen benim cennetimdin, artık buralar cehennem.

Tae, üyelere açıklayacağı şey için hepsini toplamıştı, Bang PD'de geleceğini söylemişti ve onu bekliyorlardı.

"Tae, ne söyleyeceksin?" Yoongi sabırsızlıkla konuştu.

"Biraz bekleyin, Bang Pd'yi bekliyorum."

Kook şaşırdı,"Pd-nim geliyor mu?"

"Evet."

Namjoon kollarını göğsünde birleştirdi,"Bu kadar önemli ne söyleyeceksin?"

Hoseok aklına gelen şeyle kahkaha attı,"Tae hamile misin?"

Çocukların hepsi güldü ve kapı açıldı.

"Merhaba başkanım."

Hepsi saygı ile eğildiler.

Herkes oturmuş Tae'ye bakıyordu.

"Ben Lisa'ya evlenme teklifi edeceğim."

Jimin içtiği suyu püskürttü.(kıskanma çimen;;;;;)))

"Çok erken değil mi?"

Taehyung hayır anlamında başını salladı.

"Hayır, benim için geç bile.Bir sorun oluşturur mu diye, fikrinizi almak istedim."

Bang Pd ciddileşti,"Bak Tae, sizin gerçekleşecek bir sürü turunuz var, ya Lisa gelmek istemezse ne olacak?Ayriyetten grup etkinlikleri, promosyonlar..."

Tae net bir kararla konuştu,"Lisa için bunlar sorun değil, biliyorum, eminim.Ayriyetten o da bir model, istese dansçı da olabilir ama her neyse, ama  eğer biz berabersek hiçbir şey sorun değil bizim için, başkanım güvenin bana."

Bang PD güldü,"Sen öyle diyorsan, benim gitmem gereken bir toplantı var.Kendinize iyi bakın çocuklar, Namjoon bana attığın taslak harikaydı."

Bang PD odadan çıkınca 6 farklı ses odayı sardı.

"Taehyung?!"

"TEBRİKLER LAAAAAAAAAN!"

Tae'nin üstüne atlayan altı kişi, yere düştü.

Hepsi kahkaha atıyor ve Tae'nin saçlarını karıştırıyorlardı.

"Evlenme teklifi edecek misin?"

"Evet ama, yardımınıza ihtiyacım var."

"I got you-uuuu-uuuh,you-uuuuu-uh!I got u!"

Kızlar her zamanki gibi çok fazla tavuk almışlardı ve klasik cuma geceleri gelenekleri olan tavuk ye-şarkı söyleyi uyguluyorlardı.

Bünyeleri tavuğa karşı zayıftı, 2 but yedikten sonra dünya etraflarında dönerdi.

"Sıradaki şarkı Limario ve Taehyung için, 134340 Pluto!"

Lisa ezbere bildiği şarkıyı duyunca kalktı ve söylemeye başladı.

Tae'nin partlarını söylemiyordu böylece düet yapıyorlar gibi hissettiriyordu.

Jisoo güldü,"Bakın nası içinden gelerek söylüyor."

Jennie'de dalgaya vurdu,"Aşık o Unniesi!Değil mi Limario?"

"Durun telefonuma mesaj geldi."

Lisa telefonunu eline aldı ve daha mesajı okumadan geldiği kişiyi görünce yanakları kızardı.

singing for you • taeliceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin