"Eğer öldüğümü söylerlerse sakın inanma, kalbim hala seninkinin içinde atıyor."
•
"Bana Oppa dediğine hala inanamıyorum."Lisa kahkaha attı,"Beğendin mi?"
Lisa Tae'nin yanına gitti ve dalga geçerek yine oppa demeye başladı."Oppa,oppa...OPPA!"
Sonra da kendi kendine kahkaha attı, Tae'de onun bu şapşallığına güldü.
"Ya Lalisa!Beni bu kadar etkilemeyi kes!"
Lisa güldü,"Bugün dergi çekimim var, ama akşama doğru başlayacak.Gelmek ister misin?"
"Tabii ki, gelmek isterim!"
"Bugün KBS Cool FM'e katılacaksınız değil mi?"
Tae başını onaylar biçimde salladı.
"O zaman gelme çekime, yorulmuş olursun zaten yeterince."
"Seni görüp enerji dolacağım işte ya!"
•
"Taehyung ben buraya gelene kadar söylemedim ama, şey bugün bir partnerim olacak çekimde ve şey erkek."Taehyung'un içinde aniden bir duygu uyandı, ama Lisa'ya belli etmemeye çalıştı.
"Tamam, sorun değil işin sonuçta, sen seçmiyorsun ya."
Lisa Tae'nin yanağından öptü.
Çekimin yapılacağı yere geldiklerinde Lisa büyülendi, bir sürü güzel ışıklandırma koyulmuştu.
"Ah vay."
"Lalisa!Hoş geldin, oha!Siz de hoşgeldiniz."
Lisa güldü,"Merhaba."
"Resmi konuşmaya gerek yok buraya sadece kız arkadaşımın sevgilisi olarak geldim.V olarak değil."
"Size bir yer ayarlatayım, Lalisa stilistin yanına gitmen lazım."
Lisa yine Tae'nin yanağını öptü ve elini görüşürüz anlamında salladı.
Çalışanlar Taehyung'u görünce gözleri açıldı ve yakın zaman aralıklarında hepsi fotoğraf çekilmek istediler ve imzalaması için bir şeyler uzattılar.
Sonra büyük ihtimalle Lisa'nın partneri olacak o kişi, kendi bölümünden çıktı.
Yakışıklıydı, zaten model olduğu için yüzüne ve fiziğine bir şey denemezdi.
Model Tae'yi gördü ve uzunca bir süre baktı.
Yaklaşık 15 dakika sonra Lisa'da kendi bölümünden çıktı.
Gerçekten bir insan nasıl bu kadar güzel olabilirdi?
Havanın karanlığına meydan okuyan omuz detaylı, eteği peri kızlarınınkini andırıyordu, bileklerinde biten eteğinin altından incecik bileği, gözüküyordu ve giydiği ayakkabı çıplak bilekleriyle birleşince mükemmel bir uyum oluşturuyordu.
Saçları hafif kabartılmıştı ve çiçekten bir taç takılmıştı, yüzü ise her zamanki gibi mükemmeldi.
Şeftali renginde bir lipgloss, ıslak görünümlü makyaj.
Lisa Taehyung'u görünce kocaman gülümsedi, ve diğerlerinden izin isteyerek sevgilisinin yanına yaklaştı.
"Nasıl olmuşum, beğendin mi?"
Taehyung, kendine hakim olmak için kendini o kadar zorluyordu ki...
"Her zamanki gibi çok güzelsin, peri kızları yanında hiç kalıyor.Lalisa, gerçekten kalbime zarar veriyorsun..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
singing for you • taelice
FanfictionBu hikaye bir Prensin hikayesi, ne gariptir ki "Küçük Prens" ile çok benzer.Ancak burada gül değil, portakal var. ~ Kim Taehyung-Lalisa Manoban