merhaba gençler!1!1!1!1!1!1!
ilk defa bölüm isminde sayının yanında bir şey yazıyor, neden mi?hadi öğrenelim!•
Lisa sabah kalktığında kendini Tae'nin çıplak göğsüne sarılı şekilde buldu.
Gülümsemeden edemedi.
Saatin kaç olduğuna bakmak için telefonunu aldı ve bildirim yağmuruna tutulduğunu gördü.
Kalktı ve Tae'nin gömleğini giydi, Tae'nin kokusu etrafını sarınca huzurla doldu.
Bir süre Taehyung'u izledi ve en sonunda onu bu şekilde dikizleyerek onu uyandıracağını düşünerek dikkatini etrafa verdi.
Yerdeki çiçeklere baktı ve aklına gelen fikirle gülümsedi.
Çiçekleri birer birer topladı ve taç yapmaya başladı.
Hızlı bir şekilde yaparken Tae'nin gözlerini ovuşturduğunu gördü ve bu sevimli görüntü karşısında gülümsedi.
"Günaydın," Tae gülümsedi.
Lisa yerden kalktı ve kanepeye ilerledi.
"Günaydınn!" Lisa yaptığı tacı Tae'ye taktı.
"Kralların başında da taç olmalıdır, değil mi?Benim yaptığım çiçekten ama..."
Tae Lisa'yı kucağına çekti.
"Kral olmayı sadece kraliçem sensen kabul ediyorum."
"Biz evlenecek miyiz ya?Rüyanın içerisinde gibiyim."
"Hayır gerçek, yani değilse bile umarım bu rüya sonsuza kadar sürer."
•
*Düğün günü*
|Kore Medyası Konuşulanlar|"Bugün Lalisa Manoban ve Kim Taehyung çifti evlenecek!Hayranları ülkenin dört bir yanını bu ikiliye hazırladıkları şeylerle donattılar!Şimdi ise, Kore halkına bu düğün ve çift hakkında ne düşündüklerini öğreneceğiz!"
Çiftin büyük hayranı gibi duran bir genç kıza soruyu sordular ve kız büyük bir sevinç ve heyecan ile cevapladı,"O KADAR HEYECANLIYIM Kİ BEN EVLENSEM BU KADAR HEYECANLANMAZDIM!BİRBİRLERİNE OLAN BAKIŞLARI HAYATIMDA GÖRDÜĞÜM EN GÜZEL BAKIŞLARDAN!BÜTÜN İYİ DİLEKLERİM ONLARA KULLANMADIĞIM EŞYALARI SATIP ONLARA BİR SÜRÜ HEDİYE ALDIM VE İNSANLARA BU GÜN HAKKINDA KURABİYELER DAĞITIYORUM,İSTER MİSİNİZ?"
Kız tek nefeste büyük bir heyecanla hepsini söylemişti ve kızın bu hareketi yüzleri gülümsetti.
•
"Lisa'nın, gelinliğinin hala son halini bize göstermemesine inanamıyorum!"
Rose kendi elbisesine tekrar aynadan baktı ve sırıttı.
"Aslında ben gece herkes uyurken baktım ucundan ama Lisa su içmeye kalktığından çok azını görebildim."
Jennie güldü ve rujunu tazeledi."Salak ya, of insan en yakın arkadaşlarına böyle bir şey yapar mı ya?!"
"Sadece evlenecek neden bu kadar gizledi sanki,peh!"
Üçü de aynada önce kendilerine sonra birbirlerine baktılar.
"Tanrı bizi korusun insanları günaha çağırır gibi olmuşuz!Çok güzel ve ateşliyiz,muah!" Rose söylediği şeyden sonra aynaya öpücük attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
singing for you • taelice
FanfictionBu hikaye bir Prensin hikayesi, ne gariptir ki "Küçük Prens" ile çok benzer.Ancak burada gül değil, portakal var. ~ Kim Taehyung-Lalisa Manoban