Alec Pov
Nahnevane som utekal čo najďalej od Inštitútu. Bežal som bezhlavo čo najďalej od mesta od všetkého, od Jacea od tohto sveta. Zastavil som sa až na okraji mesta kde bol park s jazerom. Posadil som sa do trávy a zhlboka dýchal. Chytil som kameň a zúrivo ho hodil do vody, hladina sa narušila.
,,Sakra!-" bol som nahnevaný, mohol som si za to sám... Ale ... Nie... Môže za to on. Vždy sa na neho spoliehal, vždy mu bol oporou. Teraz by bol rád keby sa s ním už nikdy nemusel vidieť. Cely deň som tam presedel, ležal som na tráve a pozoroval oblaky ako pokojne plávajú na oblohe. Telefon začal zvoniť ale ja som ho vypol.. potom prišiel večer a začalo pršať. Teraz som ľutoval že som si doma nechal peňaženku aj s dokladmi. Kráčal som ulicami Brooklynu premočený až na kosť. Sledoval som okná na budovách... Svetlá v nich hrali všetkými farbami... keď tu som do niekoho narazil a obaja sme spadli do veľkej mláky pred jedným malým nočným klubom
,, Kto sa považuje zraziť najvyššieho bosoráka Brooklynu do špinavej mláky, moje nové veci od Channela.. ."- rýchlo som sa postavil a snažil sa ho dvihnúť keď tu sa svetlo z lacného osvetlenia odrazilo od jeho tváre.
,, Alexander!"- chytil ma za ruku ešte pevnejšie a postavil sa. Jeho mačacie oči ma sledovali.
,,M.. Magnus!"- Toto musel byť osud...
,, Alexander, teba mi sem priniesli samé nebesá."- usmial sa a oči sa mu znovu vrátili do normálu.
,,Ako keby si mi práve čítal myšlienky."- jemne som sa začervenal. Včera večer sme spolu strávili celú noc. Sedeli sme v malej Vip sekcii a rozprávali sa. Magnus mi toho o sebe dosť povedal. Len mi nanešťastie zabudol povedať kde býva a aké má číslo. Popravde som prosil nebesá aby mi ho znovu poslali a teraz stal predomnou.
,, Alexander si celý premočený, poď. Bývam neďaleko. Dám ti nejaké suché oblečenie, nedovolím aby si prechladol."
Prikývol som, nemal som vôbec chuť sa vrátiť do Inštitútu. Kráčal som vedľa Magnusa, dážď sa znovu pustil až doslova lialo. Pridali sme do kroku ba sme až začali utekať, smiali sme sa a Magnus ma chytil pevne za ruku , vtiahol ma do dverí a ťahal až hore na posledné poschodie, mávnutím ruky otvoril dvere a len čo ma vtiahol dnu sa dvere samé zavreli. Stáli sme tam.. teraz už ale obaja úplne premočený. Triasol som sa trochu od zimy ale to v tejto chvíli nebolo podstatné, jediné čo ma zaujimalo boli jeho oči...
,, Ehm..." odkašlal si ,,Prinesiem ti niečo suché na oblečenie, zatiaľ si choď dať teplú sprchu, hosťovská izba je vpravo. V kúpeľni sú už teplé uteráky."- usmial sa a uhol pohľadom.
,, Ďakujem. Magnus ."- išiel som do izby, mokré veci vyzliekol a hneď sa aj vyparili. Asi Magnusove kúzla, v sprche som pustil horúcu vodu. Stál som tam asi dobrých 15 minút nakoľko som bol dosť premrznutý. Keď som už vypol vodu okolo pása som si omotal uterák. Na posteli však neboli žiadne veci. Vyšiel som z izby, v obývačke sa svietilo. V kozube horeli veľké kusy dreva a išlo odtiaľ príjemné teplo.
,, M.. Magnus!"- Magnus sedel na pohovke v tmavej satenovej košeli a voľných nohaviciach.
,,A.... Alexander!"- ostal tiež prekvapený, prezeral si ma od vrchu až dole. Z vlasov mi stekali kvapky a dopadali na zem. Postavil sa , vyčaroval si uterák. Po chvíli stál predomnou, cez hlavu mi prehodil osušku a začal mi opatrne sušiť vlasy. Privrel som oči a vnímal len jeho telo ktoré som cítil blízko toho svojho. Bolo z neho cítil vôňu exotického sprchového gélu, nejaký výrazný parfém(určite nejaká drahá značka), pepermintovu zubnú pastu a..... Ucítil som jeho pery na svojich. Srdce mi vynechalo úder. Odtiahol sa na chvíľu a čakal. Chytil som uterák ktorý som mal na hlave a stiahol ho pomaly dole, keď dopadol na zem naše pohľady sa spojili. Cítil som ten výboj ktorý medzi nami prebehol, natiahol som ruku, chytil Magnusa okolo pásu a pritiahol si ho k sebe. Naše pery sa znovu spojili ale tentokrát o dosť vášnivejšie, nebojácne som plienil jeho ústa. Jazykom som do nich opatrne vbehol a čakal na reakciu ktorá prišla takmer okamžite, cítil som jeho chuť už naplno a nemohol som sa jej nabažiť. Jeho telo sa tislo na moje, saténová košeľa sa premáčala od môjho mokrého tela.
,,M..Magnus!"- zastonal som keď ma pevne chytil za zadok a pritlačil viac k sebe, ucítil som jeho pevný rozkrok.
Moje líca nabrali červený odtieň, Magnus ma chytil za ruku a ťahal do jeho spálne. Bolo tam príjemné šero, voňalo to tam Magnusom, exoticky, teplo ale hlavne vzrušujúco. Magnus ma zvalil do postele a ja som ho stiahol na seba. Stiahol som z neho košeľu a hneď sa mi vrhol na pery. Rukami som skĺzol na jeho boky, pevnejšie som ich stisol keď mi rukou zašiel na moje mužstvo. Zaklonil som hlavu a hlasno zastonal vzrušením, rukou som si prikryl ústa aby som tlmil stony.
,,M.. Magnus!"-teraz som už stonal jeho meno ako mi ho neprestával rukou trieť. Pevne som mu schytil ruku a vtom to prišlo, telom mi prebehol silný slastný kŕč. Vykríkol som nahlas jeho meno a snažil sa pobrať dych, do očí mi vbehli slzy, tvár som mal červenú.
,, Alexander..sshhh."- jemne ma pobozkal, pozeral som mu do očí.. ešte stále v šoku z toho čo sa stalo pred chvíľou.
,, Alexander, čo sa deje ... Zlato? Ak chceš môžeme prestať. Dáme si pohár nejakej dobrej whiskey. Nechcem ťa do ničoho nútiť."- ležal pri mne a pozeral mi stále do očí, uhol som pohľadom.
,,Nie..nie.. ja len... Ehm... Magnus ja..."- líca mi doslova horeli.
,, Alexander, nechceš mi snáď povedať... "- rýchlo sa posadil a ja tiež. Pritiahol som na seba hodvábnu prikrývku.
,, Vieš, som tieňolovec. Nikdy som nemal čas na tieto veci. Vždy som sa venoval len svojej práci, tréningu, štúdiu. P....Prepáč!"- oči sa mi naplnili slzami, rýchlo som sa dvihol z postele pripravený vziať prvú vec čo nájdem , obliecť si ju a utiecť odtiaľto keď tu ma chytil Magnus za ruku.
,, Alexander to je v poriadku, ja len...pane bože... Takmer som ťa tu...ach... ty si taký nevinný."- vtiahol ma do svojej horúcej náruče, naspäť do postele.
,,M.. Mags"- pozrel som mu do očí, usmial sa a jemne ma pobozkal.
,,Dnes to necháme tak, chcem aby to tvoje poprvé bolo výnimočné, pretože ty si výnimočný. Nemusíš sa kvôli mne ponáhľať zlatíčko, poď."- postavil sa a ťahal ma do šatníku. Podal mi voľné čierne tepláky, obliekol som si ich a nasledoval Magnusa na balkón. Podal mi pohárik s whisky, odpil som si a a zapozeral sa na neho. Naše oči sa stretli moje modré a jeho mačacie. V tej chvíli som vedel že s ním to bude vždy také ako teraz... Tajomné a magické...
YOU ARE READING
Jace, Magnus a Alexander... I love you more than him
RomanceMagnus a Jace bojujú o srdce mladého lovca tieňov .. Alexandra Lightwooda