Po vianočné ráno

234 9 0
                                    

Magnus Pov
Zobudil som sa dosť neskoro, cez závesy prenikalo len chabé zimné svetlo. Ucítil som teplý dych na krku, keď som sa otočil uvidel som spiaceho Alexandra. Bol tak dokonalý, dokonca aj ked si nechal narásť krátku bradu. Jemne som končekmi prstov putoval od jeho pier po brade až na jemné chĺpky na jeho hrudi. Bola taká pevná, vypracovaná a pokrytá runami. Zahryzol som si do pery aby som nezastonal od rozkoše. Rukou som kĺzal stále nižšie až ... Jeho pýcha stála pevne proti mojej ruke, nežne som ju uchopil a začal ju trieť. Z Alecovych pier sa ozval tichý ston, ako som však zrýchľoval tak začal stonať hlasnejšie a hlasnejšie. Vrhol som sa na jeho pery a vášnivo ich bozkával až som ucítil ako ma pevne chytil za zadok.
,, Dobré ránko."- zavrnel mi do ucha a skusol mi ušný lalôčik. Zvalil ma pod seba a jazykom mi obkreslil kľúčnu kosť, putoval dole a obkrúžil bradavku. Hlasno som zaskučal.
,,A..aah.. Alexander!"- neprestával a po chvíli prešiel na druhú a keď zo mňa dostal už hlasnejší ston skĺzol ešte nižšie. Prudko som popadol dych keď mi ho vzal do úst.
,, Bože , a...a..."- nedokázal som povedať ani slovo,prsty som si zaboril do jeho hustých čiernych vlasov. Bol tak dobrý že po pár sekundách som len hlasno vykríkol jeho meno. Moje telo bolo ako v nebi, Alec si olizol pery a ľahol si vedľa mňa.
,, Si zlý,.. zlý chlapec Alexander !"- zasmial som sa a sadol si na neho obkročmo, ruky som mu priviazal košeľou o vrch postele.
,, Magnus, notak...!"- hodil na mňa psie oči.
,,Čo je zlatíčko ? Hmm ?"- usmial som sa na neho a zohol sa až k jeho perám ale nepobozkal som ho.
,, Mags... Prosím."- podvihol sa ale košeľa ho pevne držala.
,, O čo má prosíš ?"- opýtal som sa ho a rukou prešiel po jeho tvrdom mužstve.
,, A..aaah... Mags prosím, ch.. chcem to.?"- zakňučal, dosiahol som to. Alexander ma prosí... Žiadostivo... Zliezol som z neho, chytil ho prudko za boky a pretočil ho na brucho. Vytiahol ho na všetky štyri a prudko do neho vnikol. Nahlas vykríkol moje meno a ja som mal čo robiť aby som nebol hotový už v ten moment. Nahol som sa nad neho a olizol mu okraj ucha.
,,M.. Mags... A..aaach"- nahlas zakňučal ako som do neho prudko prirazil.
,, Chceš viac ?"- opýtal som sa a pevne ho chytil za boky, znovu som prirazil.
,, Ešte..ešte... Prosím!"-doslova vykríkol. Začal som prudšie prirážať a trieť jeho mužstvo. Stonal som už aj ja ako som cítil Alecov blížiaci orgazmus. Obaja sme nahlas vykríkli vo víre vzrušenia. Obaja sme padli na posteľ a prudko vydychovali. Odviazal som mu ruky a bozkával mu krk.
,, Magnus, chcem byť s tebou naveky. Nikdy sa tohto nenabažím. Nikdy sa nenabažím teba."- Šepkal a ja som sa neubránil úsmevu.
,, Alexander, nikdy svoj dlhý život som nebol tak závislý na niekom ako teraz na tebe."- ležali sme tvárami oproti seba, pozeral som mu do očí a užíval si práve tento moment. Slová neboli potrebné, áno bol som zamilovaný. Do neho..mladého tieňolovca menom Alexander Lightwood. Mladého chlapca s telom poloboha s tými modrými očami, vlasmi čiernymi ako perie havrana, úsmevom jasnejším ako východ slnka. Tento moment prerušil len zvuk telefónu, Alec ho vzal z poličky.
,, Úplne som zabudol napísať mame že neprídem domov, aj keď ona na to už prišla asi včera večer. Pozdravuje ťa a praje veselé Vianoce aj s ostatnými."- niečo rýchlo odpísal a otočil sa naspäť ku mne.
,, Alexander, nechem aby si mal problémy....a .. sakra aj som ti zabudol dať darček."- uvedomil som si v tom okamihu. Luskol som prstami a v Alexandrovych rukách sa objavila dlhšia úzka krabička.
,, Notak otvor to."- usmial som sa a čakal na jeho reakciu. Keď otvoril krabičku skumavo si prezrel obsah a potom mňa.
,, Daj si ju na krk a zavri oči, jemne pošúchaj medailón."- prikázal som mu. Spravil to a v tvári mal prekvapený výraz.
,, A..ako to ?"- opýtal sa a prudko otvoril oči.
,, Malé kúzlo, keď odídeš do Idrisu alebo na misiu vždy si takto môžeš na mňa spomenúť. Budem vždy pri tebe." Sklopil som pohľad lebo som vedel že ostanem sám, skončia sa sviatky a Alec sa vráti naspäť.
,, Magnus, notak. Vieš že sa vrátim zase sem. Mám tam ešte pár dôležitých veci ktoré musím vybaviť a potom sa vraciam sem nastálo."- pobozkal ma a pevne objal.
,,Ale ak nie tak ja si ťa určite nájdem. Ale teraz by sme už mali konečne vyjsť z postele a konečne sa najesť."- zliezol som z postele a natiahol si hodvábne pyžamové nohavice.
,,Aaah..  vážne som vyhladol. Čo dnes uvarí najvyšší Brooklynsky čarodej ?"- zasmial som sa.
,, Alexander snáď nepochybuješ o mojich kulinárskych schopnostiach ?"- otočil som sa k nemu.
,

,Magnus naposledy som mal dosť závažné tráviace problémy."- pozrel na mňa.
,,To nieje moja chyba že si miešal všetko možné od zákuskov cez krevety až po hovädzie mäso a mrkvu... A navyše by si si mal strážiť váhu. Nechceme predsa aby si po vianociach chodil s bruškom."- usmial som sa na neho a pritiahol si ho k sebe. Pobozkal som ho.
,,Ach no dobre."- prikývol.
Prešlo pár dní a bol Silvester.... Alexander bol niekde vonku aj s Maxom a Clary...
Ja som ležal na pohovke a sledoval v televízii Sám doma. Premýšľal som nad našim vzťahom. Chcel som aby to medzi nami vydržalo a nebol to len ďalší románik alebo vzplanutie na rok dva... Ale ako to Alexandrovi povedať ...

Ako Magnus dokáže svoju lásku a odhodlanie Alexandrovi? ... Bude môcť Alexander zostať s Magnusom a nemusiet žiť v Idrise?... Zvládnu všetko čo im osud prinesie? ..

Jace, Magnus a Alexander... I love you more than himDove le storie prendono vita. Scoprilo ora