Jace Pov
,, Alec notak, pod už!"- stál som pri jeho dverách a klopal na ne. Dnes sme chceli ísť do klubu, dať si pár pohárikov a trochu sa zabaviť.
,, Už ideeem!"- otvorili sa dvere. Alec mal na sebe úzke čierne nohavice, sivé tielko a koženú bundu.
,, Plánuješ niekoho zbaliť ?"- opýtal som sa ho pobavene.
,, Nie, vieš že na to niesom."- zamračil sa na mňa. Izzy ostal doma s Maxom.
Vybrali sme sa do klubu, len čo sme prišli dnu Alec trošku znervóznel, on nemusel takéto veľké kluby. Ja naopak som to mal rád, vedel som sa odviazať. Objednal som nám obom pivo. Pripili sme si, Alec popíjal a sledoval ľudí v klube. Chytil som ho za ruku a vytiahol do davu. Najprv sa mi nechcelo ale keď už mal v sebe asi tretí pohárik tequily jeho telo sa úplne pohltilo do tanca. Bundu si nechal pri bare a to úzke tielko sa lepidlo na jeho telo. Nemohol som od neho odlepiť oči.. ale nebol som sám. Vo Vip sektore sedel vyšší muž, jeho snedá pokožka prezrádzala jeho pôvod... Určite pochádzal z Ázie. Jeho mačacie oči žiarili aj cez všetky svetlá, oblečený bol do samého hodvábu a saténu. Len samé drahé značky. Naše pohľady sa stretli, chytil som Aleca a ťahal ho k baru. Objednal som ďalší pohárik a hodil ho do seba na ex, obzrel som sa smerom k neznámemu ale už tam nebol. Zrazu som pri sebe počul neznámy hlas, mačacie oči sa rozprávali s Alecom a .. Alec sa usmieval. Ruky sa im nesmelo dotýkali a pohľady do seba zapadali.
,,Alec ideme, volala Izzy . Urgent!"- chytil som ho pevne za ruku a ťahal z klubu von ale hlavne čo najďalej od pána Mačacie oči.
,,Jace, nechaj ma. Chcem ísť tancovať. Chcem sa zabávať, Magnus mi sľúbil že môžem ísť k nemu má doma mačky. Vieš ako milujem mačky!"- smial sa a snažím sa dostať z môjho zovretia, bol dosť opitý.
,,Nie, nikde nejdeš a nie to ešte k nemu. Nepoznáš ho. Alexander !"- vytrhol sa mi ale ja som ho chytil, prudko ho pritlačil k stene. Prudko dýchal, líca mal ružové a tričko mal celkom nalepené na tele. Prezrel som si jeho pery, boli opuchnuté od toho ako si ich hrýzol, vrhol som sa na ne. Rukou som mu zašiel do vlasov a pritlačil svoje telo na jeho. Zastonal mi do pier ako som mu pevne stisol zadok.
,,J..Jace!"- šepkal medzi bozkami.
,,Si len môj. Môj Alexander!"- odtiahol som sa od neho. Alec stál opretý o stenu a ešte rýchlo vydychoval, rukou si zakrýval ústa, v tvári bol červený ako paradajka. Oči mi však skĺzli na niečo úplne iné. Jeho beztak dosť úzke džínsy boli teraz ešte viacej napasovane na jeho rozkrok.
,, Alec"- pozrel som mu do očí.
,, Nechaj ma Jace!"- vykríkol, strčil do mňa a utiekol. Ostal som tam stáť ako stĺp....
Keď som sa vrátil domov videl som že Alec ešte nieje doma. Vošiel som do svojej izby a ľahol si do postele. Po chvíli premýšľania nad Alecom som zaspal. Prebudil má až ráno Izzyn hlasný rozhovor .
,, Alexander Lightwood, koľko krát som ti hovorila aby si nepil keď chodíš s Jaceom vonku."- Izzy na nehho kričala a Alec podľa žiadnej odozvy asi zase zvracal na záchode. Natiahol som na seba niečo pohodlné a vybral sa za Izzy.
,, Práve včas, prečo si zase do neho nalieval toľko alkoholu. Vieš že mi býva zle."- karhala ma a ja som sa tváril že ja nič... To on pil.
,,Teraz mu dones tabletku a veľa vody"- poslala ma do kuchyne, keď som sa vrátil už tam nebola.
,,Alec tu máš."- podal som mu pohár aj s tabletkou. Vzal si ju, zapil ju poriadnym dúškom vody.
Natiahol som k nemu ruku aby som ho pohladil po chrbte.
,,Nie, nedotýkaj sa ma!"- vykríkol .
,, Alexander!"- ostal som prekvapený.
,,Už sa ma nikdy neskúšaj dotýkať, využil si to že ťa milujem . Myslíš len na seba, vadilo to že už niesom len tvoj však ?!"- kričal a slzy mu stekali po lícach.
,,To.. ty miluješ ?"- ostal som prekvapený.
,, Odíď.!"- nemienil som sa ani len pohnúť kým mi to nevysvetlí.
,, Alexander, odpovedz. "- chytil som ho za ruku.
,,Jace okamžite ma pusti a vypadni z mojej izby. IHNEĎ!"- postavil sa keďže som stále stál na mieste.
,,Dobre, keď nejdeš ty odídem ja."- zo skrine si vytiahol tričko ktoré hodil na seba. Do ruky vzal bundu a odišiel. Nechcel som ho zastaviť... Nemal som prečo...
KAMU SEDANG MEMBACA
Jace, Magnus a Alexander... I love you more than him
RomansaMagnus a Jace bojujú o srdce mladého lovca tieňov .. Alexandra Lightwooda