BEĞENMENİZ DİLEĞİYLE...
OKUL AÇILMADAN İKİ GÜN ÖNCESİ...
Bugün öncekilerden daha erken kalkmıştım.Çünkü Eren gelicekti ve akşam parti vardı. Aslında partiye gitmiycektim ama Orhan amca kesin bi dille gitmemiz gerektiğini, bugünleri ilerde bulamıycağmızı söylemişti. O yüzden Eylül ve ben sabahtan işe gidicektik.Eren önceden telefonda konuştuğumuzda bir hafta önce demişti ama arkadaşlarının yollamadığını söylemişti. Bu yüzden ona baya bi tirip yapmıştım. Şimdide kafeye gidiyodum. Saat 7 olmalıydı.
Kafeye girdiğimde sabah saatleri olduğu için 3 4 masa doluydu. Orhan amca sipariş alıyodu ona kısaca günaydın deyip arkaya geçtim. Yeliz sipariş hazırlıyodu. Hemen üniformayı giyinmeye gittim. Giydikten sonra önlüğü de taktım ve not defteriyle kalemi alıp önlüğün cebine koydum. Ve çalışmaya başladım.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Sabahtan beri çalışıyodum ve saatin kaç olduğu hakkında fikrim yoktu. Öğlen bişeyler yemiştik ve çalışmaya devam ediyoduk. Kafenin kapısının açılmasıyla oraya dönmüştüm. Yeni müşteri gelmişti. O tarafa ilerledim ve gülümseyerek hoşgeldiniz dedim. İki gençti ve sanırım sevgililerdi. Onlarda bana gülümseyerek karşılık verdiler ve köşedeki masaya doğru ilerlediler. Bende peşlerinden gittim ve siparişlerini not defterine yazdım.
Tam içeri gidicekken Çınar Abinin bana seslenmesiyle o tarafa doğru ilerlemeye başladım. Az önce gelmişlerdi ve direk üstlerini değiştirmişlerdi. Bizim kafenin üniformasını çok beğeniyodum açıkçası.
Çınar abinin yanında Hazan Abla ve Eylül vardı. Çınar Abiyle Hazan Abla çok yakışıyodu . Birbirleriyle hiç kavga etmiyolardı, çok güzel bakıyolardı birbirlerine . Gerçek aşkı bu çiftte görmüştüm ilk kez. Yanlarına gittiğimde Çınar Abi
-hadi siz gidip hazırlanın artık saat 3e geldi anca hazırlanırsınız. Dedi.
- yok abi akşama kadar kim hazırlancak yarım saatte hazırlanırız dedim.Ben bilmem kaç saatte hazırlanan kızlardan değildim. Makyaj yapmayı da sevmezdim zaten. O yüzden maksimum 45 50 dakikaydı benim hazırlık sürem.
-olmaz öyle şey . Hem zaten işiniz bitti sizin . Hadi bakıyım itiraz yok . Naş naş. dedi Hazan Abla arkasından . Bizde Eylülle fazla uzatmamıştık. Arka tarafa gidip üstümüzü değiştirdik ve kafedekilere kısa bi hoşçakal deyip çıkmak istemiştik ki Çınar abinin nasihatlarına maruz kaldık. Sonunda kafeden çıktığımızda Eylülle benim evlerim farklı yerlerde olduğu için onla da vedalaşıp ayrıldık. Ve ben evin yolunu tuttum.
~~~~~~~~~~~~
PARTİ SAATİ
Partinin olucağı yere yeni gelmiştim ve kapının ağzında bekliyodum. Şuanda hiç partiye gelmiş gibi bi hava vermediğime emindim. Çünkü burdaki kızların aksine kot darpaça ve beyaz tişört deri ceketle gelmiştim. Saçımı da tepeden at kuyruğu yapmıştım. Makyaj desen 0. Napıyım yani bunları yapmak istedim.
Eve gittiğimde saat 3 buçuktu ve ben zaman geçirmek için film izleyip baya uzun bi duş almıştım. Erenle telefonda konuşmuştuk ve parti yerinde buluşcaktık. Kardeşim gibi olan diğer iki insanla da öyle. Eren , Barış, Yeliz ve Mert. Onlar benim için çok değerliydi.
Barış yurt dışına taşınmıştı biz tanıştıktan 2 yıl sonra ama kopmadık hiç. Yeliz ve Mertte çok değerliydi benim için. Yeliz de tatildeydi ve oda 1 hafta önce dönmüştü. O dönünce bayaa hasret gidermiştik o ayrı. Mertle hep görüşüyoduk zaten. Mertte benim gibiydi çalıştığımız için tatil bilmezdik biz . Kendimiz geçinmeye çalışıyoduk. İkimizinde annesi ölmüştü bu yüzden aramızdaki bağ bi ayrıydı bizim. Birbirimizi çok iyi anlıyoduk.