Mekandan ekinin sürüklemesi ile çıkmıştık . Çıkışa vardık dan sonra vale arabamızı getirmişti 5 an kadar ekin belki kapımı acar diye beklemiştim ama nafile yanlış adamdan kibarlık bekliyordum . Pes edip kapımı kendim açıp bindim .
Yola çıkalı neredeyse 10 dakika olmuştu ama ekinden tek bir kelime bile duymamistim bu sanki fırtına öncesi sessizlik gibi bir durum olma yolunda emin adımlarla ilerliyoruz hadi hayırlısı ..
EKİN
Her seferinde olay çıkarmayı nasıl başarıyor anlamıyorum . Hayır yani kizin bir beni süzdü diye illa bu kadar sorun çıkarmaya gerek yok o kız bakıyor ama ben senin yanındayım seni seviyorum senin gözlerine bakıyorum ama hicbir kadın bunu anlamak istemiyor. Simdi ben bu konuyu açsam ela yine laf kalabalığı yapıp kendini hakli çıkaracak sonucunu bildiğim savaşa hic girmeyeyim en iyisi ..
"Ela seni eve bırakayım benim biraz islerim var "
"Daha evleneli 1 gün oldu ve sen beni hemen tek başıma eve bırak tamam tamam bırak sen beni eve ben evde bur başıma yanlız issiz bir şekilde oturur senin eve gelmeni beklerim hic de canım sıkılmaz zaten "
"Ela abartma istersen ertelemeyeceğim isler var biter bitmez yanina geleceğim yanlız başına da değilsin zaten kapıda bir suru koruma var "
"Tamam tamam anladım ben ya sıkıntı yok "
Trip cümlesini de söylediğine gore herşey normal . Elayi eve bırakıp ardayı aradım.
"Oo abi erken aradın ya 😂"
"Arda ağzından memnunsun diye biliyordum hayır illa düzelttirmek istiyorsan seve seve dağıtırım "
"Tamam abi bisey demedim ya hemen ciddiye alma ben hani yeni evlisin ya ondan dedim "
"Arda neredeysen hemen şirkete gelde su asaf itinin isini bi konuşalım bulmani istediğim dosyaları da al gel "
Şirkete geldiğimde sanki yıllardır yoktum da yeni gelmişim gibi davranıyorlar bana umursamayıp asansöre doğru yöneldim. Kapı tam kapanacakken araya doğru sıkıştırılan çantadan dolayı tekrar acildi .
Kapıyı açana bakmak için kafami kaldırdığım da karşım da siyah dar bir pantolon salaj bir tişört ve siyah deri ceket giymiş garip görünümlü bir kız duruyordu.
Umursuzca içeri girip yanimda durdu kız neyse şuan seninle hic uğraşamayacağım odamin olduğu yönetici latina geldiğimde kız da benimle beraber asansörden indi odama doğru yöneldiğimde kız da asistanimin odasına girdi . Arda odada ki koltukta ayaklarını uzatmış oturuyordu. Benim geldiğimi görünce toparlandı."Neler buldun bakalım "
"Abi ben sana özet geçiyim hemen
Asaf korkmaz
28 yaşında bekar
Korkmaz ailesinin tek oğlu
Babası emekli olunca bu isleri devralmış
Yani kısaca daha dünkü bebe bugün patronculuk oynamak istemiş bizim nakliye için anlaştığımız şirkete daha fazlasını teklif etmiş ama onlar kaç yıllık hukukumuz var diye kabul etmemişler asaf da sinirlenip bizim sevkiyata hazirlanan tirlara bi grup gönderip kursunlatmis abi ""Bizimle derdi neymiş bu lavugun "
"Babası oğuz korkmaz abi "
"Simdi anlaşıldı asafin karin ağrısı bi buluşma ayarlayalım arda en kısa zamanda da alalım ağrısını "
"Tamam abi ben hallediyorum abi bu arada senin asistan cemre babasının ameliyati için almanyaya gideceklermiş tedavisi uzun sürer diyormuş doktorlarda direk sana gelip söyleyeme mi istedi gitmeden yerine güvenilir birini ayarlamış kız bugün görüşmeye gelecekti galiba onu bi kaç gün denersin olmadı biz bakar ayarlarız abi yeni birini "
"Kız geldiyse gönder bide cemrenin hesabına gereken yapılsın ve tedavi boyunca iletişimde kalın "
"Peki abi ben hallediyorum "
Aksam için restorant ayarlayıp elanin gönlünü almalı yoksa uzun bir sure bu konu gündeme gelir . Restorantlara bakarken kapı çaldı .
"Gel "
İçeri giren kişiye baktığımda az da olsa sasirmistim bu asansördeki tuaf kızdı doğrusu asistanlık için geldiğini hic tahmin bile edemezdim. Öyle bir tipi yoktu çünkü . Karşımda durup gözlerini üzerime dikti. Kafami çevirip konuşmasını söyledim.
"Anlat"
"Ne anlatayım "
"İs başvurusu için gelmissin sence ne hakkında konuşmamız gerekir "
"Hare atan ben 24 yaşındayım 2 yıllık büro yönetimi ve yönetici asistanlığı mezunuyum 1.5 senelik bir is tecrubem var bundan önce yılmazoğlu holding de yönetici asistanlığı yaptım hepsi uzun uzun cv de yazılı "
"Uzun laf kalabalıklarını sevmem anlattıkların yeter ilk bir ay deneme suren olucak çalışma saatlerin içerisinde fazlasıyla yorulacaksin bizim yoğun tempomuza ayak uydurabilecek misin ?"
"Yüzünüzü kara cikartmayacagima emin olabilirsiniz "
"Orta şekerli "
"Anlamadım "
"Kahvemi diyorum içme saatim geçti programı mi almadınız mi cemre hanımdan "
"Ha o tabi aldım saat 11.20 orta şekerli kahve içersiniz "
"Peki hala niye odadasın "
Hare odadan hızlıca çıktık dan sonra gülümsedim daha öğrenmesi gereken çok şey vardı ama hadi hayırlısı . Yaklaşık iki dakika sonra kahvemle beraber hare odaya geldi .
"Saat 11.36 tam 16 dakika gecikti kahve saatim bir daha olmasın kırmızı çizgilerimden biridir kahve unutmayın"
"Kusura bakmayın ekin bey hani daha ise başlayalı 20 25 dakika anca oldu ya programı da anca aldım ya ondan biraz gecikme oldu kusura bakmayın bir daha olmaz "
Bu kesinlike benim kaderim ya karşıma çıkan bütün kadınlar çenesi düşük olmak zorunda mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA ? "SON GAZ DEVAM "
ChickLitÜniversitede yanına oturduğu adama aşık olmuş bir kiz ELA *sevdigi adamı sonunda kazanmıştır ama talihsizlikler peşini bırakmaz.. #Mafya ? "BAŞLANGIÇ" kitabinin devamıdır . Macera son gaz devam etmektedir..