"SORGULAMA"

308 22 0
                                    

İnsan bazen yaşamını sorgulamadan geçemiyor değil mi ? Hayır buraya nasıl geldim diyor bazen insan ... Büyük umutlar besleyerek geldiğim şirkette boyle bir manzara yasamak için mi bunca zorluğa göğüs germiştim ben ? Tabi siz simdi ne gördü bu kız diyorsunuz değil mi hemen anlatıyorum .

Kapıyı çalmadan actigim için şaşkınca bana donen gözleri bende ayni şaşkınlıkla cevap vermiştim. Cagnim esim masasına oturmuş dosyasına bakarken bizim şıllık, evet hareden bahsediyorum, benim kocamın dibinde iki elim kadar olan etegiyle kocamın yanina eğilmiş ona birşeyler anlatıyor.

"Ela hoş geldin "

"Bölüyorum galiba "

"Yok bizde bitirmiştik zaten "

Ondan kız dibinde değil mi Allahım sabir ver yarabbim ..

"Hare toparlanıp çıkabilirsiniz "

Hare başı ile onaylayıp masanın üzerindeki dosyaları toplayıp çıktı . Hare çıktıktan sonra ekine bana bi açıklama yap istersen şeklinde bakış attım .

"Ben bu bakışı biliyorum ama o aklından geçen tüm saçma kurguları sil lütfen hare öyle bir kız değil "

Hep bunu derler zaten o öyle biri değil ,sen yanlış anladın , açıklamama izin ver .. falan falan ama bende ela isem ve düşündüğüm şeyler oluyor ise dünyayı başınıza yıkarım beni bilen bilir bilmeyen kendi bilir. O kadar.

"Ben zaten yanlış anlamamıştım ki sen nereden çıkardın?"

Asla kendinizi ele vermeyin bırakın onun vicdani kendini yesin dursun..

"Öyle olsun bakalım . Bugün neler yapacaksınız bakalım ."

"Öyle kız arkadaşlar buluştuklarında yaptıkları klasik isler iste ya mağaza talan etme , kuaföre uğrama , yemek yeme , kahve gıybeti ve kapanış "

Ekin ciddi olamazsın der gibi bana baksa da gayette ciddiydim yalan mi kızlar ?

Kapının çalışması sonucu ikimizde kapıya doğru donduk gelen şüphesiz bizim hareydi bizim hare mi ne ara bizim oldu bu be .

"Ela hanim ben hazırım."

Hazırım dediği de sadece çantasını alıp gelmiş zaten iki karış etek ve dapdar gömlek giymiş gelmiş ise tövbe tövbe.. Yarim bi gülümseme ile kalkıp ekinin yanina gidip vedalaştıktan sonra hareye doğru yönelip büyük bir gülümseme ile koluna girdim. Ne demişler düşmanını daha yakin tut.

Tam iki saattir mağaza geziyorduk ayaklarıma kara sular inmiş heran yere yayılabilirdim. En son dayanamayıp hareye bi yere oturalim dedim .

"Ee hare biraz kendinden bahsetsene kimsin nerelisin ailen nasıl insanlar falan falan anlat iste seni tanımak isterim."

"Ela hanim öyle anlatacak pek bi durum yok aslında hayatımda izmirliyim, ailem de izmirde yaşıyor bende üniversiteyi burada okuyunca burada çalışmaya devam ettim . İsten eve gidip gelen sıradan bir yasam yani "

Hic inandırıcı gelmiyorsun hare hemde hic sankim başka biseyler varda sakliyon gibi ama neyseee

"Konustugun kimse yok mu güzel kızsın sonuçta illaki vardır birileri hadi hadi çekinme anlat"

"Yok hare hanim cekinmiyorum zaten de şuan hayatım da kimse yok yani öyle biri olmalı ki zekası,düşünceleri,tavırları ve davranışları ile beni etkilemeli ama daha o türden biri ile karşılaşamadım."

Ekinden bahsetmiyordur inşallah Allahım🙏
Daha fazla soru sormamaya karar verdim yoksa devam ettikçe benim gece uykularım bir bir kaçacak valla ya yeter bu kadar.

Yemeklerimizi bitirdikten sonra kalmak için hazırlandık ben hesabi ödedikten sonra masaya doğru ilerlerken bir anda sanki yer ayağımın altından kayar gibi oldu daha sonra hare bulaniklasti ve ve ondan sonrasını pek hatirlamiyorum. Gözlerimi açtıktan sonra gördüğüm ilk şey ellerini önlüğün cebine sokmuş ve benim uyandığımi görünce yüzünde kocaman gülümseme ile bana bakan bir adet doktor...

MAFYA ? "SON GAZ DEVAM "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin