Bu şarkı galiba en sevdiğim şarkı o yüzden koydum yani bölüm için değil ehehe
Çevirip direk paylaşayım dedim umarım eğlenirsiniz
Kulaklığım bozuldu acımı paylaşmak istedim sdfgh neys
Yazım hatası falan varsa sorry kontrol etmedim :))
Vote ve yorumları severim haberiniz olsun hani
Bu arada@ceylinberraylmazdiğer kitabıma bir nevi ilham kaynağı olduğun için bu bölüm sana bebeyim (şuan aklıma geldi dfghjkl) Kitabın linki dış bağlantıda
Hepinizi löv yu
Xx
"Müsadenizle," diye konuştu Gemma , odadaki garip sessizliği bozarak.Herkese gülümsedi.Bana döndüğünde ters ters bakmasına rağmen gülümsemeyi sürdürdü.
"Harry , konuşabilir miyiz? Yalnız."
Yürümeye başladığında Ramona'nın elini tuttup ve benimle gelmesi için çekiştirdim.
"Harry,ne yapıyorsun?"
"Benimle geliyorsun."
"Neden?"
"Beni öldürmesine izin vermeyeceğim," dedim eski odama girerken.Ramona kapıyı arkasından kapatmıştı ve ben yatağımda oturmuş duvarı izleyen Gemma'ya baktım.Ayağa kalktı ve kızgın bir ifadeyle kollarını çaprazladı.
"Gemma-"
"Beni öldürmeden önce , onun senin fotoğrafçın olduğunu bilmiyordum." Ramona'nın sözünü kestim.Onu sakinleştirecekti ama gerçekleri söylemenin kardeşimi sakinleştirebileceğini düşünmüştüm.Ama görünüşe bakılırsa , ölümüne yanılmıştım.
"Cidden mi?Tüm kadınların arasından onu mu seçtin?!" Sesini yükseltti.
"Hey! Üzgünüm , tamam mı?"
"Şimdi ne yapacağım?"
"Um , fotoğrafçın olmasına izin ver?"
"Um, ondan ayrıldığında gidecek seni sik kafalı!" Ramona , onun yanında durdu ve iç geçirdi.
"Gemma, sakin ol." Elini Gemma'nın omzuna yerleştirdi. "Harry bilmiyordu.Onu gördüğümde 'o' olduğunu ben de bilmiyordum."
"Bekle," Ramona'ya gözlerini kocaman açıp baktı. "Biliyor muydun?"
"Dedim ki , onu ilk gördüğümde ben de bilmiyordum!" Ramona açıkladı.
"Bu doğru , Ramona'ya sadece ismini söylemiştim." Gemma inledi sonra tekrar oturdu.
"Senden nefret ediyorum."
"Ben de seni seviyorum, kardeşim." Mırıldanmış olsa bile , onu duymuştum. Odadaki atmosferi neşelendirmeye çalıştım ve gülümsedim.
"Senden nefret ediyorum dedim!" çığlığı inlememe sebep oldu.Olayı çok büyütüyordu.Onu fotoğrafçı olarak bırakabilirdi. Ayrılsak bile , bu onun işi.Benim yüzümden bırakmaz.
Yapsa bile Gemma başka bir fotoğrafçı bulabilir , işi alabilecek milyonlarca insan var.
"Başka bir fotoğrafçı bulabilirsin?" dedim.
"Ne zaman?! Nasıl?! Lanet düğün önümüzdeki hafta!"
"Fotoğrafçın olabilirim?" diye önerdim. İyi bir kardeş olmaya çalışıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stuck | H.S • Türkçe
Fanfic"Öldüm mü?" "Hayır, ölümle yaşam arasında sıkıştın." "Şaka yapıyor olmalısın." Hayatta ikinci bir şansı hakettiğini kanıtlaması için sadece bir şansı olmuştu. Yapamazsa , o zaman huzur içinde yatabilir. @londonstars thanks for permission. ©londonst...