six: I can change - part II

68 4 0
                                    

Helloooo ben geldim

Part I e ekleme yaptım bakmadıysanız bakın :)

Bölüm şarkısı : Declan Mckenna - Humongous 
videoyu ekleyemedim youtube sorun çıkardı

neyse iyi okumalar 

><><><><><><><><><><><><

" Vay, burası çok güzel."

Lila'nın beni getirdiği yere şöyle bir baktım,çatı harikaydı ve genişti.Hava rüzgarlı ve çatı tamamen çiçek ve bitki doluydu.

Burası bana High School Musical'de Troy ve Gabriella'nın dans ettiği yeri hatırlatınca kıkırdadım. O filmi, Ramona'nın favorisi olduğu için milyonlarca kez izlemiştim.

Dürüst olmak gerekirse, o kadar izledikten sonra beğenmiştim ve benim de favorim olmuştu.İkimizi hep onlar gibi dans ederken hayal etmiştim. İkimizi filmlerdeki mükemmel çiftler olarak hayal etmiştim.

Acaba o da benim gibi hissetti mi, bunu hep merak ettim.Beni sevdi mi?Beni sevebilir mi?Ama kimseyi seni sevmesi  için zorlayamazsın.

"Sana bir şey sorabilir miyim?" Lila'ya baktığımda pembe çiçeği kokluyordu. Birbirimize gülümsedik ve banka oturduk.

Ona her baktığımda burada sıkıştığı için üzülüyordum ama bunu söylemeye cesaret edemezdim çünkü; 1.üzülüp ağlayabilir ve bununla başa çıkamayacağımı biliyorum. 2. bencil olduğumu kabul ediyorum, bana yardım edebilecek kadar çok şey biliyor.

"Neden ger dönememekten korkuyorsun?

Birkaç dakika yere baktım, sorusunu düşündüm ve farkettim ki haklıydı.Geri dönmek için her şeyi göze almıştım ama sebebim yoktu.

Ama neden dönmek istediğimi buldum.Annemle,arkadaşlarımla,Gemma'yla, uzun bir liste dolusu eski kız arkadaşımla ve Ramona'yla aramdaki her şeyi halletmek istiyorum.Onlara sorumluluk sahibi bir adam olduğumu ve değişebileceğimi göstermek istiyorum.

"Geri dönmek için çok sebebim var ama en çok, en yakın arkadaşıma onu ne kadar sevdiğimi göstermek istiyorum."

Oturup günbatımını izledik.Ona sormak istiyordum ama korkuyordum da. Gerçi bu beni durdurmadı. "Lila,annen nerede?"

"Beni her gün ziyaret ediyor." Daha çok üstelememeye karar verdim çünkü şuan daha çok drama ihtiyacımız yok.

Tek yapmam gereken çok çabalayıp herkesi iyi biri olduğuma inandırmaktı.Değişebilirdim.

Ramona için her şeyi yapardım.Elimden gelenin en iyisini yapacaktım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 23, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Stuck | H.S • TürkçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin