Sper să vă placă şi capitolul acesta, nu uitaţi să comentaţi :* :) Şi îmi cer scuze pentru greşeli, dar scriu repede şi nu sunt atentă. :)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Razele soarelui îmi intrau în ochi, făcându-mă să-i deschid. Când ochii mei au făcut contact cu lumina, i-am închis din nou strângâdu-i. Mi-am dus mâinile la ochi şi am frecat cu podul palmei de ei. M-am ridicat în şezut apoi mi-am pus picioarele pe parchetul rece căutând papucii mei de casă pufoşi. Când am dat de ei, i-am luat şi m-am îndreptat spre baie. Am deschis uşal leneş şi m-am îndreptat spre cabină, apoi am dat drumul apei. M-am întors şi mi-am dat toate hainile jos, apoi am intrat sub jetul de apă caldă care-mi răsfaţă pielea. Am luat şamponul punându-mi puţin din el în mână, apoi masându-mi scalpul cu el. M-am spălat pe corp, apoi m-am clătit. Am ieşit din duş, apucând prosopul alb şi pufosîn mână, apoi mi l-am pus înjurul corpului.
Am ieşit din cameră şi mai că era să cad din cauza a ceea ce văd în faţa mea. Harry uitându-se în sertarele cu lenjeria mea intimă. A scos o pereche de chiloţi negrii, şi pe lângă avea dantelă neagră.
-Uhh, ăştia îmi plac. Harry flutură lenjeria mea intimă în faţa mea, apoi văzându-mi faţa s-a oprit din a-mi flutura în faţă lenjeria.
-Harry, ce dracu cauţi din nou în casa mea, şi de ce umblii prin sertarul meu cu lenjerie intimă? am luat chiloţii din mâna sa şi i-am pus pe pat.
-Eşti în prosop, eşti sexy. Ai fi şi mai sexy fără el pe tine. Ce zici? îşi ridică o sprânceană şi rânjeşte la mine.
-Încetează! Lasă-mă odată în pace! Măcar întoarce-te ca să mă schimb. mă îndrept spre dulap şi scot o pereche de blugi albaştri, strâmţi şi o bluză neagră cu inscripţii. Mi-am luat din sertar un sutien negru, simplu şi am luat chiloţii de pe pat.
I-am făcut semn lui Harry să se întoarcă, şi el aşa a făcut. Mi-am pus hainele pe mine şi m-am încălţat cu teneşii albi de la all star.
-Gata! Te poţi întoarce. Sau.. dacă tot eşti întors cu faţa spre uşă, poţi face paşi spre casa ta. îmi prind părul într-un coc dezordonat sperând ca Harry să-mi asculte rugămintea, dar degeaba. El se întoarce la mine cu o faţă bosumflată.
-Eşti rea! Foarte rea. Azi mergem la mall, şi să nu te prind că zici nu. ridică vocea la mine, iar eu îmi ridic sprâncele de uimire.
-Tu nu-mi dai ordine. Fac ce vreau, oricum azi am alte planuri, poţi pleca. arăt cu mâna spre uşă.
Am ales să nu mă machez, şi m-am îndreptat spre bucătărie cu paşi repezi şi cu Harry pe urmele mele.
-Dacă nu vi, te iau cu forţa. scuipă Harry.
-N-ai îndrăzni. spun, iar vocea fiind aproape neauzită.
-O ba da. n-am mai apucat să zic nimic din cauza că Harry ma luat în braţe ca pe o mireasă.
M-am zbătut, dar degeaba. El doar râdea de mişcările mele prosteşti. M-am oprit din a mai mă zbate şi mi-am curăţat gâtul.
-Te urăsc!Lasă-mă jos, pot să merg şi singură. ţip la el nervoasă dând cu pumnul în pieptul lui, dar am regretat imediat asta pentru că mâna mă durea îngrozitor.
-Să înţeleg că vii. se uită băiatul enervant la mine şi face o faţă de căţelus.
-Fie.. doar pentru că m-ai luat pe sus. spun, iar Harry îmi dă drumul.
CITEȘTI
Dark Hearts
FanfictionUn inel iti poate schimba viata, un inel iti poate creea un drum. Insa ce se intampla cand inelul acela iti este dat doar pentru o minciuna? Aby Hathaway, o fata simpla care nu este bogata, dar se descurca cu banii pe care ii are. Harry Styles, un m...