Ma uitam atenta la taximetrist, iar mainile imi tremurau din cauza nervilor si daca idiotul asta de sofer neexperimentat nu se misca mai repede, cred ca o sa tip pana ma lasa pe mine sa conduc, jur ca ard de nervi. Inainte sa plec, am cautat pe net adresa locuintei lui Harry, si am gasit-o usor, pff, e atat de cunoscut in toata lumea, numa eu abea am aflat de existenta sa. Chiar imi doresc sa nu-l fii intalnit.
Stiu ca el a fost cel care a spus reporterilor ca noi suntem logoditi ca ma apoi sa poata spune ca totul a fost o minciuna si sa-mi faca viata si mai de rahat. Daia il urasc eu atat de mult, probabil unii oameni spun ca sunt norocoasa ca l-am intalnit, dar nu este asa. Inainte sa ies din masina, soferul s-a uitat lung la mine si ceea ce a urmat sa spuna m-a enervat la culme:
-Cumva nu esti logodnica lui Styles? fierbeam de nervi si vroiam sa ma urc pe el si sa-l omor in bataie.
-Vezi-ti de treaba ta, mosule! am tipat, el facand ochii mari. I-am aruncat banii in fata si am iesit din masina, in fata aparand ditamai cladirea in care voi intra.
Din cate am inteles, el locuieste singur, asta este o oportunitate pentru mine, pot sa-i sparg usa si sa-l omor imediat cel vad, apoi ii devastesc casa. Deja incep sa gandesc ca o nebuna, si asta nu este bine. Este numai vina lui, el este vinovat ca ma aflu in situatia asta si ca acum aproape toti oamenii ma intreaba pe strada daca sunt logodnica lui Harry Styles. De ce numai eu am aflat acum cateva zile ca el este milionar sau miliardar, ce dracu o fii, mereu am incurcat cuvintele astea.
Pasii mei erau alerti, iar fiecare persoana se holba la mine, si daca nu dadeam de lift, probabil tipam la ei. Si nimeni nu ar vrea asta, nimeni nu stie cum fac cand ma enervez foarte tare,acum ma abtin, nu vreau sa ajung la vre-un spital de nebuni, desi as putea ajunge foarte usor acolo din cauza lui Styles.
Am apasat pe tasta 8, pentru ca pe site-ul lui asa scrie, si apartamentul este 125, sper sa fie asta, ca daca nu, bat la fiecare usa pana imi raspunde el. O sa caut si la politie adresa lui daca e nevoie, nu ma las pana nu-l gasesc, vreau sa-l omor cu mainile mele. Usile liftului s-au deschis cu un clinchet, iar in fata mea a aparut un hol lung, pe jos fiind un covor rosu, iar in parti erau usile care duceau spre apartamentele oamenilor. Cautam cu privirea numarul 125 si cand l-am gasit, am soptit un 'Aha', ca si cum gasisem o comoara a vre-unui pirat.
Pumnii mei bateau tare in usa lui pana cand niste injuraturi s-au auzit, recunoscandu-i vocea imediat. Nu mare mi-a fost mirarea cand in fata usii a aparut el doar in prosop in jurul taliei. Am lasat la oparte partea in care el arata mult prea sexy pentru un om adevarat, si am intrat in casa lui luand prima vaza pe care am vazut-o aruncand-o spre el, dar s-a ferit asa ca a ajuns in perete, cazand pe jos in mii de bucatele.
-Esti un nemernic! Cum ai putut spune asta la toti? Jur ca o sa te omor cu mainile mele! tip la el nervoasa, vrand sa iau altceva de pe masa lui, dar a venit in fata mea si mi-a apucat incheieturile mainilor tinand strans.
-Despre ce naiba vorbesti? se rasteste si el la mine, iar eu am suspinat din cauza durerii din jurul incheieturilor.
-Tu chiar nu ai vazut ce naiba e la televizor? Harry Styles si noua logodnica au fost la o petrecere, s-au imbratisat, si ghici cine e logodnica? EU! am tipat cat m-au tinut plamanii, iar pe obrajii mei au aparut cateva lacrimi. Harry s-a uitat la mine socat, iar eu ma inecam cu suspinele mele.
-Eu.. eu, se balbaie incercand sa formeze o propozitie, dar si-a inchis gura cand a realizat ca nu are ce zice.
-Te rog spune-mi ca nu tu ai zis asta la toti, pentru ca o sa te urasc mai mult decat o fac deja, si m-am saturat pana peste cap de toata ura asta! am spus mai incet incercand sa ma opresc din plans. Harry nu a mai spus nimic, dar m-a tras la pieptul lui, mainile sale masandu-mi spatele, iar mainile mele s-au dus pe spatele lui, strangandu-l tare.
CITEȘTI
Dark Hearts
Fiksi PenggemarUn inel iti poate schimba viata, un inel iti poate creea un drum. Insa ce se intampla cand inelul acela iti este dat doar pentru o minciuna? Aby Hathaway, o fata simpla care nu este bogata, dar se descurca cu banii pe care ii are. Harry Styles, un m...