Bölüm müziği yukarıda.♤♤
İyi okumalar.
Tenimde hissettiğim ıslaklık beni aniden uykumdan uyandırdı. Hava sıcak, kalbim soğuktu. Yaşamanın ağırlığını üzerimde taşımaktan yorulmuştum. Bazen son verip derin bir sessizliğe yatmak istiyordum. Basit değildi. Hiçbir zaman da olmayacaktı. Beynimle çelişmek bana acı veriyordu. Ama onu dinlememeliydim. Kendi canıma kıymak? Hayır kesinlikle yapmayacaktım.
Yatağımdan doğruldum. Saçlarım dağılmış, fazlaca kabarmıştı. Seri bir şekilde topuz yaptım ve mutfağa yöneldim. Bastığım her adımda parkelerden hafif gıcırtılar çıkıyor, içimi ürpertiyordu.
Buzdolabını açtım, soğuk suyu aldım ve bir bardağa döktüm.
Telefonumun melodik sesinin kulağımda yankılanmasıyla bardağı bırakıp telefona yöneldim.
Kilidimi açtım. Bilinmeyen numaradan bir mesaj gelmişti.
Bilinmeyen numara: Bu gece de uyuyamadın değil mi? Geçmişin vicdanını sızlatıyor olmalı.
Mesajı okudum. İlk başta önemsemedim, okuldaki beyinsizlerden biridir diye düşündüm. Fakat ardından bir ses daha duyuldu.
Bilinmeyen numara: Ah O küçük kızı hatırlıyor olmalısın Hazel. Denizde can çekişini seyrettin, ölmesini bekledin. Zihnini açabildim sanırım.
Hayır hayır! Öyle olmadı. Şoka girmiştim. Dilim tutulmuş, hareket dahi edememiştim. O kızı ben öldürmedim.
Telefonu elime aldım ve mesaj yazmaya başladım.
Hazel: Sen kimsin?
Bilinmeyen numara: Hadi ama bebeğim kim olduğumun önemi var mı sence? Seni istiyorum.
Hazel: Tahmin etmeliydim. Benden uzak dur. Git başka kızlarla uğraş.
Bilinmeyen numara: Okuldaki ergen kızlara yazacak değilim Hazel. Onlar sıradan sen kusursuzsun bebeğim.
Hazel: Ah Tanrım! Sapıklığı bırakır mısın lütfen? Bana bebeğim demeyi kes.
Bilinmeyen numara: Seni istiyorum. Benim olacaksın.
Hazel: Hayır!
Bilinmeyen numara: Eski sevgilinin kazığı yüzünden olmalı. Seni iddia uğruna satmıştı. Ve o tüm okula gönderdiği fotoğraf... Sıkı kalçan varmış.
Hazel: ŞU LANET ÇENENİ KAPA!
Hazel: ASLA SENİN OLMAYACAĞIM.
Bilinmeyen numara: İyi geceler bebeğim.
Sinirlenmiştim. Benimle dalga geçer gibi konuşmuş, kendimi kullanılmış gibi hissetmemi sağlamıştı.
Mesajına cevap vermedim. Okulun ergen erkekleriyle uğraşamayacaktım. Hayatım yeteri kadar boktu zaten.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flawless Skin//Cole Sprouse
Short StoryBen Hazel... hiç kimseyim. Ruhu insanlar tarafından binlerce kez bıçaklanan biriyim. Sevgiye mağdurum ve hayattan nasibimi aldım. Beni pas geçin.Yaşayan ölü olarak devam ediyorum. (Dikkat! Argo kelimeler içerir.)