Bölüm şarkısı- Issues (Yukarıda bulabilirsiniz.)
İyi okumalar.
Eve gelmiştim ve Ella hala gelmemişti.
Telefonuma mesaj gelmesiyle, görünteledim.
Bilinmeyen numara: Cole Sprouse ha?
Hazel: Sen nereden biliyorsun?
Bilinmeyen numara: Tüm okul biliyor. Onun hakkında ne düşünüyorsun?
Hazel: Bilmiyorum. Diğerleri gibi olabilir.
Bilinmeyen numara: Olmayada mı bilir?
Hazel: Kafam karışık. Hey benden laf almaya çalışıyorsun.
Bilinmeyen numara: En azından konuşuyorsun. Küfür yemiyorum.
Hazel: Her an yiyebilirsin ama.
Bilinmeyen numara: İyi geceler bebeğim. Kim olduğumu merak etmeden rahatça uyu.
Hazel: Senin kim olduğun umrumda bile değil. Uykumu senin için bölemem.
Bilinmeyen numara: Ah evet bugün gözlerinin altındaki morluklar da öyle diyordu.
Hazel: Sapık mısın? Beni gözetlemeyi bırak.
Bilinmeyen numara: Gözlerim üzerinde :)
Mesajlardan çıkıp İnstagram'a girdim. Arama motoruna Cole Sprouse yazdım ve mavi tikli sayfaya girdim.
Fotoğraflarını inceledim. Ve yanlışlıkla bir tanesini beğendim.
Milyonların arasında beni farkedecek değildi zaten. Derken mesaj sesi farkettiğinin göstergesiydi.Colesprouse seni takip ediyor.
Colesprouse sana mesaj gönderdi.Aman tanrım bu ne hız!
Cole: Beni mi stalklıyordun sen? :)
Hazel: Hadi ama nasıl farkettin?
Cole: Ben Cole Sprouse unuttun mu?
Hazel: Egon geri gelmiş, ukala.
Cole: En azından sürtük değilim.
Cümleyi tekrar baştan okudum. Bana sürtük demişti. O kadar konuşmanın üstüne bana sürtük mü demişti? Ah Sprouse sana güvenmiştim.
Hazel: Senin de diğerlerinden farkın yok, Sprouse. Git ve o zengin hayatını yaşa. Kızları becer. Eminim seni kucakla karşılayacaklardır.
Cole: Sende karşılamaz mısın? Sürtük değil misin? Bugün seni eve bıraktıktan sonra eve attığın adam iyi zevk verdi mi?
Hazel: Sana inanamıyorum. Gerçekten. Abimi eve mi attım? Konuştukça batıyorsun Cole. Ayrıca evime aldığım insanlar beni sürtük yapmıyor, beyinsiz.
Abim buralardan geçerken bana uğramıştı. Abimi severdim. Bana hem anne hem baba olmuştu.
Cole: Hazel...ben
Hazel: Özür dilemene gerek yok. Gerçek yüzünü görmüş oldum. Sana hayatta başarılar. İyi geceler Cole.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flawless Skin//Cole Sprouse
Cerita PendekBen Hazel... hiç kimseyim. Ruhu insanlar tarafından binlerce kez bıçaklanan biriyim. Sevgiye mağdurum ve hayattan nasibimi aldım. Beni pas geçin.Yaşayan ölü olarak devam ediyorum. (Dikkat! Argo kelimeler içerir.)