7//Damn Cole! I really hate you!

304 33 2
                                    

İyi okumalar

"Hazel uyumak istemiyorum."

"Ama ben istiyorum. Ve burası benim evim."

Ayağa kalktı ve kapıya doğru yöneldi.
Önüne geçtim ve yeşil gözlerine baktım.

"Hey hey! nereye gidiyorsun?"

"Eve."

"Leş gibi alkol kokuyorsun ve motor kullanacaksın. Kesinlikle olmaz. Geç içeri."

Şu filmlerdeki tatlı köpek bakışları vardır ya öyle bakıyordu gözlerime. Ve bilirsiniz ben de dayanamadım.

"Lanet olsun Cole. Senden gerçekten nefret ediyorum."

Zafer kazanmış Cole, Yunan tanrılarını andıracak gülüşüyle göz bebeklerime baktı. Dengesizdi. Cidden çok dengesizdi.

"Film izleyelim."  dedi Cole koltuğa yayılırken.

Bıkkınlıkla kafamı salladım. Film sepetimi fırlattım.

"Hey kafamı kırmaya mı
çalışıyorsun?!"

Keşke. En azından rahat uykuma geri dönebilirdim Cole.

"Seç işte Cole, uykum var."

Elini sepetin içindeki filmlerde gezdirdi ve seçtiği filmi yavaşça havaya kaldırdı. Gözlerimi devirdim. Klişe bir film seçmişti. Notebook. Hadi ama cidden mi? Duygusal ve dramatik.

"İyi tak, yarın okul var çabuk izleyelim ve uyuyayım."

Işığı kapattım ve yanına oturdum.
Parfümü burnuma doluyordu.

***
Filmin yarısına bile gelmeden Cole uyuyakalmıştı. İnatçıydı işte. Huysuz dingilin tekiydi.

Üstünü örtüp odama geçtim.

Ella eve erkek aldığımı bilseydi kesinlikle beni öldürürdü, çok şükür gelmemişti. Dindar biriydi Ella. Her hafta kiliseye gider, toplantılara katılır, dua ederdi. Aslında bir yönden de ona imreniyordum. Yaşam sevinciyle dolu doğrudan şaşmamış bir kızdı. Bense çoktan bataklığa girmiş, debelendikçe daha da dibe çöken bir acizdim. Hayat hep bana oynuyordu.

Son 3 günde yaşadığım aksiyon da bu hayatın bana oynadığı oyunların sadece birkaç tanesiydi.

Gözlerimi yumdum ve karanlık hayatımı, masum rüyalarıma teslim ettim.

***

Flawless Skin//Cole SprouseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin